Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2012, 16:09
Verwijderd
De laatse tijd is mijn mobiel erg sloom ik heb al een paar dingen verwijderd maar hij blijft erg sloom weet iemand hoe dit kotm en hoe ik dit kan oplossen?! Het is een Android samdung galexy ace

Laatst gewijzigd op 13-11-2012 om 19:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2012, 18:32
Verwijderd
Het helpt misschien als je erbij vermeld wat voor toestel het is en wat voor OS er op draait (Android 2.x, 4.x, IOS 5/6)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Het helpt misschien als je erbij vermeld wat voor toestel het is en wat voor OS er op draait (Android 2.x, 4.x, IOS 5/6)
Heb ik aangepast
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 21:40
Verwijderd
Ik zou zeggen installeer het toestel eens opnieuw.

Via het menu heb je volgens mij de optie om een back-up te maken, en daarna ook het toestel naar fabrieks-instellingen terug te zetten.
Ik heb dit ook eens gehad na een upgrade van mijn Note. een full-reset hielp mij de problemen op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 21:49
highplaces
highplaces is offline
Gooi 'm tegen de muur. Misschien doet-ie 't dan! Haha. Staan er geen software-updates open toevallig?
Oud 14-11-2012, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zeggen installeer het toestel eens opnieuw.

Via het menu heb je volgens mij de optie om een back-up te maken, en daarna ook het toestel naar fabrieks-instellingen terug te zetten.
Ik heb dit ook eens gehad na een upgrade van mijn Note. een full-reset hielp mij de problemen op te lossen.
Ben ik dan niet alle kwijt?

Citaat:
Gooi 'm tegen de muur. Misschien doet-ie 't dan! Haha. Staan er geen software-updates open toevallig?
Het is geen nokia

Laatst gewijzigd op 14-11-2012 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 18:09
Sebastien
Sebastien is offline
ik heb ook een ace en ik herken het probleem wel. Probeer eerst eens hem te herstarten door hem uit en weer aan te zetten. verder kun je proberen berichten en whapp threads te verwijderen dat helpt ook nogal eens. Verder ben ik erachter gekomen dat google maps ongevraagd 5MB opslaat aan gegevens zonder dat je die gebruikt. ik verwijder deze gegevens dan ook even om de zoveel tijd.

dit kun je doen bij: instellingen --> applicaties --> applicaties beheren --> alles ---> op google maps drukken --> gegevens verwijderen
Oud 15-11-2012, 07:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook een ace en ik herken het probleem wel. Probeer eerst eens hem te herstarten door hem uit en weer aan te zetten. verder kun je proberen berichten en whapp threads te verwijderen dat helpt ook nogal eens. Verder ben ik erachter gekomen dat google maps ongevraagd 5MB opslaat aan gegevens zonder dat je die gebruikt. ik verwijder deze gegevens dan ook even om de zoveel tijd.

dit kun je doen bij: instellingen --> applicaties --> applicaties beheren --> alles ---> op google maps drukken --> gegevens verwijderen
Thnx nu doet ie het weer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten