Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2012, 19:27
Crystalll
Crystalll is offline
Vandaag 12/11/12 is niet echt mijn geluksdatum, er geboorde allemaal stomme dingen op school, het begon donderdag toen ik ziek naar huis ging, ik had vreselijk diarree gekregen en iedereen op school rook het.. Ik had maar gelogen dat ik had overgegeven met bloed, wat natuurlijk niet echt slim was.. Die vrijdag bleef ik ook thuis, had nog steeds erge buikpijn, die avond had ik een proefavond bij het bedrijf waar ik had gesolliciteerd in de bediening, en ik had zwarte ballerina´s nodig dus ging even met mijn moeder de stad in om die schoentjes te halen, waarschijnelijk had iemand mij in de stad zien lopen uit mijn klas, en heeft verraden tegen de juf dat ik in de stad was terwijl ik ziek was, maar die meiden vallen mij altijd lastig, ik had dus al een idee wie het gedaan had, . Toen dat vieze wijf langs liep was ik net met mijn vader aan de telefoon want ik was er dus uitgestuurd omdat iemand mij verraden had, dus ik was bij de afdelingsleiders, waarschijnelijk vond dat wijf dat ik vies naar d´r keek, dus ze zegt wat kijk je, ik zeg loop gewoon door en ga geen ruzie maken, komt dr nog zo'n dik wijf er zich mee bemoeien, het was allemaal opeens mijn schuld, ik moest janken van boosheid, had echt zin om een klap te geven. Maar gelukkig liepen ze weg, want hun adreline steeg volgens haar haha.. Toen ik met de afdelingsleiders ging praten, barste ik in tranen uit, ik ga met tegenzin naar school in m'n examenjaar, volgens hem moesten wij daar wat aan doen, maar ik heb geen zin in problemen.. De bel ging en ik was eindelijk uit, ik ging met mijn moeder naar de stad om nieuwe sportschoenen te halen, gelukkig heb ik mijn beste vriendin en mijn moeder, ze is echt alles voor me. Ik weet nu wat telt, je bent niet op school om domme aandacht te geven aan bitches, maar om aan je toekomst te bouwen en leren! En als je thuis bent, geef je gewoon extra veel aandacht aan de mensen die er wel altijd voor je zijn! Ik wou dit verhaal gewoon even met jullie delen. Morgen zet ik er weer 1. Ben benieuwd wat de dag mij brengt. One stupid mess was het vandaag.
Advertentie
Oud 12-11-2012, 19:33
Verwijderd
--> lucht je hart topic
Oud 13-11-2012, 07:17
Verwijderd
Inderdaad, dit hoort hier niet helemaal thuis Crystalll. Als je een vraag hebt of een discussie wilt beginnen kan je een topic openen. Dit soort posts, om even van je af te schrijven, kan je het beste in Het Lucht Je Hart topic doen. Die is hier te vinden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten