Hallo
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Laatste tijd probeer ik verhalen te schrijven.Na een aantal pogingen heb ik naar mijn iedee het verhaal gevonden. Ik ben ermee begonnen en het is nu bets wel lang 5 hoofdstukken. Ik wilde graag feedback positief of negatief en of op/aanmerkingen of tips. Brand maar los.
Ik ga niet alle 5 hoofdstukken neerplakken hier anders blijven we aan de gang. Let niet op de spelfouten mochten die erin zitten ik moet alles nog langzaam eruithalen.
Het is de helft van hoofdstuk 1 het begin veel plezier.
Het wordt een liefdesroman ik heb het gekozen naar aanleiding van een gesprek met een vriendin hou ze haar "soulmate" zou ontmoeten daar gaat het dus over.
Groetjes
,,Zo en als ik dan deze kast koop voor 85 euro heb ik genoeg om die leuke vaas te kopen van Blokker’’, zei Ka-Yin tegen zichzelf en omcirkelde met een rode stift de kast die stond afgebeeld in de Karwei folder. Ze was bezig met het inrichten van haar kamer, Ka-Yin was dan ook net 2 weken in Nederland. Haar kamer ziet er heel simpel uit het heeft witte muren, een poster van de jongens van Alice Nine met hun handtekeningen en een bed en een bureau. ,,Weet je wat dan kan ik net zo goed nu die vaas kopen’’, dacht ze en pakte haar jas. Het is dan ook eind oktober en dan kan het best koud zijn. De jas was lang en zwart met een “zandloper” figuur. Verder had Ka-Yin een grijze Skinny broek aan met metalen kettingen, groene kousen aan de buitenkant en zwarte All stars, onder de jas had ze een rood T-shirt met een zwarte piraatachtige symbolen en eraan zaten er ook nog veiligheidspelden. Haar haar zat in 2 staarten met 2 groene linten Eigenlijk was het geen combinatie die je elke dag zou tegen komen, maar dat was ook de bedoeling van Ka-Yin, dat was namelijk haar kledingstijl en daar was ze ook trots op. Dat maakte Ka-Yin tot een unieke persoon.
Eindelijk was ze buiten en liep naar de bushalte. Er stonden een paar mensen, maar verder was het net zo stil als gewoonlijk. Zaterdag gingen namelijk de meeste studenten weer naar huis. Een jonge dame in de leeftijd van 20 die ook stond te wachten liep plotseling naar Ka-Yin toe.
Ze was een typische Nederlandse meisje. Ze was blond en had de mooiste krullen die je je kunt voorstellen. Beetje overdreven veel mascara en maar om te zwijgen over haar oogschaduw die ze droeg en ook het parfum die ze op had. Ze had een bruine driekwart jas een blauwe spijkerbroek die in haar laarzen zaten met veels te hoge hakken. ,,Hé hallo jij daar’’, zei ze heel vriendelijk. ,,Oh hallo’’, zei Ka-Yin heel rustig. ,,Oh je denkt zeker wie is dat nou weer’’ zei ze heel opgewonden. ,,Nou ik heet Rebecca en ik woon naast je, ik zag je al die tijd van verte, maar ik zie je nu pas echt! Hoe heet je?’’ Ka-Yin keek haar eerst verbaasd aan veranderde haar blik naar een glimlach en zei:,,Hallo ik ben Ka-Yin ik heb je nooit gezien.’’ ,,Ja maar nu wel!’’ zei Rebecca overdreven. ,,Je gaat zeker naar de stad? Ik ook misschien kunnen we samen gaan kunnen we elkaar beter leren kennen misschien bloeit het uit tot een vriendschap!’’ Ka-Yin keek even naar haar klok en zei:,,Jah, ik vind het wel best….’’ ,,Gossie wat GEZELLIG’’, zei Rebecca keihard, zo hard dat iedereen omdraaide. Ka-Yin wende haar blik de andere kant op alsof ze wilde zeggen dat ze niks met haar had te maken. Eindelijk kwam de bus. Ze ging rustig een plek zoeken en Rebecca plofte naast haar neer op de bank. Tegenover zat een klein jongetje die overdreven met zijn hand voor zijn neus zat te wapperen alsof hij wilde zeggen dat iemand overdreven veel parfum had opgespoten. Toen Ka-Yin het zag begon ze een beetje te lachen. ,,Ooh je vindt me nu al aardig nou dat gaat wel wat worden in de stad!’’ zei Rebecca. Ka-Yin zei niks, eigenlijk vond ze die Rebecca wel een erg overdreven persoon.