Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2016, 13:37
Ikke1234_
Ikke1234_ is offline
Hoi,

Begin dit jaar heb ik een meisje leren kennen waar ik inmiddels hotel de botel verliefd op ben. Ik heb haar nog maar 3x gezien en elke keer samen met vrienden erbij. Er was niet perse een speciefieke klik tussen haar en mij bij deze 3 keren. Ik app wel elke dag met haar en dat gaat super leuk.

Ik heb geen idee of ze eigenlijk wel interesse heeft in me maar ik ben dus wel hardstikke verliefd op haar, kan dr letterlijk niet meer uit men hoofd krijgen!

Nu wilde ik haar aankomende zondag een grote bos rozen met een beertje toesturen voor valentijn met een kaartje erbij dat ik haar super leuk vind. Ik twijfel alleen heel erg of ik dat wel moet doen, ik ben bang dat het misschien te snel is en dat ik haar misschien afschrik en ze geen contact meer wil.

Wat denken jullie? Loop ik te hard van stapel of zou ik die bos rozen gewoon kunnen geven zondag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2016, 13:59
Martijnftw
Martijnftw is offline
Ja waarom zou je haar geen rozen sturen? Zelfs als ze je niet leuk vind dan maakt dat een super indruk, laat ook zien dat je voor haar gaat.

En je zei dat je met je vrienden haar zag? Weten je vrienden dat je haar leuk vind, anders zou ik ze dat zeggen.
Dan kom je sowieso makkelijker in gesprek met haar.

Probeer verder gewoon jezelf en geduldig te zijn als je met haar praat.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 16:03
Elin3
Elin3 is offline
Persoonlijk zou ik eerst eens proberen af te spreken en zorgen voor real life leuk contact voor je je gevoelens openbaart
Oud 09-02-2016, 17:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, geen bloemen.

Eerst vragen of ze zin heeft om met z'n tweeën af te spreken. Als ze je leuk vindt zegt ze 'ja' en als ze je niet leuk vindt sta je met die bloemen toch voor lul.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 09:59
Ikke1234_
Ikke1234_ is offline
Ik wilde de bloemen niet persoonlijk geven maar laten bezorgen. En dan met een kaartje erbij met een vrij open tekst zoals bijvoorbeeld 'fijne valentijn' met mijn naam eronder ofzo iets, dus niet meteen vragen of ze mijn valentijn wil zijn maar wel laten merken dat ik haar interessant vind.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 10:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wilde de bloemen niet persoonlijk geven maar laten bezorgen. En dan met een kaartje erbij met een vrij open tekst zoals bijvoorbeeld 'fijne valentijn' met mijn naam eronder ofzo iets, dus niet meteen vragen of ze mijn valentijn wil zijn maar wel laten merken dat ik haar interessant vind.
Als ik een grote bos bloemen kreeg van een jongen waar ik eigenlijk geen contact mee heb (ik zie hem bijvoorbeeld wel, maar ik spreek hem nooit) zou ik verder ook geen actie ondernemen. Ik zou het vooral een beetje vreemd vinden Als ik dan wel veel met die jongen app zou ik me vooral afvragen waarom die jongen wel dingen via de app of post durft te zeggen en niet in het echt. Uiteindelijk wil je gaan voor een echte relatie toch, en niet voor één die alleen bestaat via whatsapp.
Oud 10-02-2016, 11:13
Ikke1234_
Ikke1234_ is offline
Ik app eigenlijk elke dag wel met haar. Maar goed, geen bloemen dus..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten