Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehh...je hebt haar dus nog nooit ontmoet? Zorg daar dan eerst maar eens voor. Misschien valt ze IRL wel ongelooflijk tegen, hoewel je je dat misschien nu niet kunt voorstellen.
Ik zie overigens ook geen reden voor haar om het aan haar ouders te vertellen als ze je überhaupt nog nooit ontmoet heeft. Spreek eerst 'ns wat af en zie dan verder. Op de inhoudelijke bezwaren tegen zo'n relatie ga ik maar niet al te uitgebreid in. Je weet zelf ook wel dat meisjes van 14 geen OV-studentenkaart hebben, meestal niet bijzonder veel geld, meestal niet alleen 150 kilometer door het land mogen treinen en over het algemeen ook niet met 20-jarige jongens mogen 'verkeren'. So beware ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien zie je haar eens in realiteit en dan denk je "jemig, ze is nog een kind" .. ik had deze gedachte al bij iemand van 16 jaar oud
![]() Blijft een aardig meisje, maar voor de rest is ze dus oninteressant voor mij, terwijl ze op de chat leuk overkwam. Zoals hierboven dus al gezegd wordt: eerst ontmoeten! |
![]() |
||
Citaat:
Heb je nou alweer een ander? Of begrijp ik het verkeerd zo ja sorry daarvoor |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het leeftijdsverschil wel een beetje te groot, maar dat terzijde.
Een keertje IRL afspreken lijkt me toch wel belangrijk voordat jullie verdere stappen ondernemen. Als dat net zo goed bevalt als het chatten, dan moet zij het toch maar eens met haar ouders bespreken. Jij moet dan ook snel een keertje op de koffie komen bij de ouders, om te laten zien dat je een nette jongen bent die het beste voor heeft met hun geliefde dochtertje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik snap niet dat mensen het in de liefde zo ver gaan zoeken! denk je echt dat dit iets kan worden?? xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Met dat andere meisje is uit gegaan, omdat ze vond dat we elkaar te weinig zagen enzo... De manier waarop ze me dit meedeelde was erg bot (SMS). Daarna heb ik r nog wel gesproken, maar ze deed gewoon heel vaag. Ze is gewoon gevoelloos. Mij niet eens proberen te troosten terwijl ik aan't huilen was aan de phone, maar juist bot doen: Hou op, anders hang ik op... Zo'n persoon is het niet waard dat ik me ongelukkig voel. (Ik heb me wel een paar dagen zwaar klote gevoeld). Ik had al een tijdje contact met dat meisje uit Roemenië, maar ik hield haar op afstand omdat ik al een vriendin had. Ik heb haar toen ook verteld dat ik een vriendin had.... Nadat het uit was met m'n vriendin was zij degene die me troostte en er voor me was toen ik het nodig had. Ik heb die avond 2,5 uur met haar aan de telefoon gezeten. Daarna hebben we nog vele emails over en weer gestuurd, tevens nog een uurtje of 8 gebeld. Het klikt met haar gewoon super. Het voelt heel anders dan mijn vorige relaties. Ik voel me zo compleet op m'n gemak wanneer ik met haar praat. Ik kan compleet mijzelf zijn zonder dat er verwijten naar m'n hoofd geslingerd worden. Tuurlijk is het een groot risico, maar nooit geschoten is altijd mis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de toekomst is dat natuurlijk geen werkbare situatie en moet er een oplossing voor gevonden worden, maar wie dan leeft, die dan zorgen heeft. Tegen die tijd doet zich wel weer een oplossing aan! |
![]() |
|
Zoals iedereen al zegt, zou ik haar eerst ontmoeten.
En qua leeftijdsverschil....tjah, nu klinkt het erg veel omdat zij nog maar 14 is, maar 6 jaar is alweer een stuk minder zoals bij mn ouders: 47 en 41, dat klinkt al heel anders dan 20 en 14... Maar goed, ik moet er wel mee instemmen, dat het nog een kind is, en dat ze in de pubertijd zit.... Dus: ontmoet haar eerst, voordat je over "liefde" begint...
|
![]() |
|
|