Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger hield ik van Diesel, omdat dat merk destijds een ruime keuze in broeken met wijde pijpen bood en dat vind ik nog steeds het mooiste.
Nu heb ik niet echt een favoriet merk, al zou ik best wel een aantal Desigual dingen willen hebben, vooral van de jassen ben ik fan. De handtassen vind ik ook tof, daar heb ik er twee van. Nica heeft ook leuke handtassen, ook 2 in mijn bezit, maar dat zijn afdankertjes van mijn moeder ![]() Wat bhs betreft, daar heb ik wel een favoriet merk. Ik wil eigenlijk enkel Marlies Dekkers dragen. Ik vind die bhs mooi en comfortabel. Helaas is het prijskaartje daar dan ook naar. Sapph tolereer ik als ze in de uitverkoop zijn. Bij schoenen heb ik een paar merken die ik fijn vind (Bronx, Allstar, Dr Martens), maar ik heb ook talloze paren die geen bekend merk zijn. Over het algemeen boeit een merknaam me niet zo, ik moet kleding leuk en betaalbaar vinden. |
![]() |
|
Ik koop wat ik leuk vind en mooi staat en naar mijn maatstaven betaalbaar is. Dat betekent dat ik van bepaalde merken een aantal dingen in de kast heb hangen, omdat de stijl en de pasvorm bij me past en ik het dan in de uitverkoop gekocht heb. Maar het gaat me dan dus niet om de naam die daar aan hangt.
|
![]() |
|
Mijn favoriete merk is mijn eigen merk want onder mijn naaimachine komen toch mijn favoriete jurkjes vandaan rollen. En dat niet eens alleen voor mij, maar ook voor mijn zusjes. Maar als ik iets commercieels moet noemen ga ik duidelijk voor Superstar. Driekwart van hun kleren vind ik superlelijk, maar de rest is zooo mooi. Qua schoenen ga ik voor Invito, en wat sportkleding betreft heb ik een sterke voorkeur voor Nike omdat ik hun slogan zo cool vind.
|
![]() |
Merkkleding speelt in mijn leven geen rol ik koop wat ik mooi vindt. maar ik vindt merk schoenen wel beter dan geen merk of goedkope merk,. Ik vindt adidas toch wel een mooi merk en nike
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik draag bijna nooit merk kleding want ik vind het onzin.Sommige mensen zeggen dat het fijner zit maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je ook draagt.Een trui is een trui maak niet uit hoe duur het ook is.En dat precies het zelfde met een broek of schoenen of sokken het maak niet uit wat je ook koop het is pure on zin.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik draag graag merk zoals chasin, vans,adidas, h&m, nike etc etc. Dit vindt ik goede en leuke merken ! welke merken vind jij leuk ? reageer terug op deze reactie iedereen die erop kom.Ik draag ook graag een jogging broek met een soepel shirt, of in een voetbalbroekje met een sport shirt, omdat ik ook graag voetbal.
|
![]() |
|
![]() |
De vesten van Abercrombie&Fitch en lerenjacks van Arma.
De vesten van A&F moeten wel de iets dunnere (meestal die in kleuren, niet de grijzen) zijn, hoe de stof in elkaar zit en het blijft verschrikkelijk zacht en de kleur is nog steeds fel na al die wasbeurten! Arma vind ik gewoon een stoer merk voor een niet te dure prijs. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Ik hou ook van de CoolCat dus daar koop ik mijn meeste kleren ![]() Ik draag het liefste een strakke broek met een shirtje en een Adidas vestje ![]() doeixx ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik koop kleding die er ok uitziet en niet te duur is. Daar zit merkkleding bij (ik heb een adidasvestje en een zooi aan converse schoenen), maar ik ga altijd opzoek naar koopjes en goede deals. Zo heb ik geen één paar schoenen boven de 35 euro en mijn duurste shirt is denk ik 30,- (Vind ik duur, maar ja, bandshirt). Ik heb liever toffe, merkloze en betaalbare kleding, dan suffe en dure kleding waar alleen maar een logootje op staat.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wist niet dat slecht spellende scholiertjes niet mogen posten. Een forum is volgens mij juist bedoeld om te discussiëren / mening te verwoorden. Dat sommige tieners met een of beide onderdelen moeite hebben, geeft alleen aan dat ze lerende zijn. Net als jij...ongetwijfeld...ooit...
|
![]() |
|
Ik heb een aantal dure 'merk'-overhemden. Gekocht voor 20 euro per stuk in de uitverkoop/outlet. Deze koopjes zoek ik dan ook op. Verder zijn mijn schoenen 'merk' zoals 'van Lier', 'Floris van Bommel' etc... Bij schoenen vind ik daar meestal goede kwaliteit. Bij kleding zou het merk me een worst wezen voor de rest, als het maar goed zit, goed staat en een beetje lang mee gaat.
||
![]() |
Citaat:
shirts: hugo boss jeans: eigenlijk overal vandaan (maar voor het werk meestal donkere diesel jeans gecombineerd met een colbert) accessoires: budha to budha jassen: verschilt per keer polo's: anthony morato colberts: matinique ondergoed: calvin klein (net als de parfum) schoenen: clarks maar het gaat er niet om welk merk het is, als het maar past bij je identiteit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Spreekbeurt Merkkleding of gewone. Joetje | 9 | 02-12-2006 16:32 | |
Lifestyle |
Merkkleding !!!!!!!! Limburgertje | 152 | 16-05-2005 11:53 | |
Lifestyle |
Merkkleding Mono-racer | 2 | 27-03-2005 16:11 | |
Lifestyle |