Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2012, 21:41
Lorenzo123
Lorenzo123 is offline
ik zou zeer graag weten wat jullie favoriete kledingsmerk is.
welk kledingsmerk vind je het mooiste?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2012, 09:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik draag geen merkkleding, dan val ik zo buiten de boot op mijn werk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 13:44
Verwijderd
Geen. Ik heb sowieso nog nooit een merk gezien waarvan alles mooi is, of in ieder geval mooi genoeg om te kopen. Gewoon kopen wat cool is, niet kijken naar het merk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 13:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Geen. Ik heb sowieso nog nooit een merk gezien waarvan alles mooi is, of in ieder geval mooi genoeg om te kopen. Gewoon kopen wat cool is, niet kijken naar het merk.
Dit. En als ik merkkleding in de kast heb hangen, is het én toeval, én het merk staat er niet levensgroot op gedrukt.
Oud 21-10-2012, 22:06
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik ben niet zo van de grote merken, maar ik heb wel merkkleding puur omdat alles wel onder een bepaald merk word gemaakt toch?
Oud 21-10-2012, 23:25
Verwijderd
Vroeger hield ik van Diesel, omdat dat merk destijds een ruime keuze in broeken met wijde pijpen bood en dat vind ik nog steeds het mooiste.
Nu heb ik niet echt een favoriet merk, al zou ik best wel een aantal Desigual dingen willen hebben, vooral van de jassen ben ik fan. De handtassen vind ik ook tof, daar heb ik er twee van. Nica heeft ook leuke handtassen, ook 2 in mijn bezit, maar dat zijn afdankertjes van mijn moeder .
Wat bhs betreft, daar heb ik wel een favoriet merk. Ik wil eigenlijk enkel Marlies Dekkers dragen. Ik vind die bhs mooi en comfortabel. Helaas is het prijskaartje daar dan ook naar. Sapph tolereer ik als ze in de uitverkoop zijn.
Bij schoenen heb ik een paar merken die ik fijn vind (Bronx, Allstar, Dr Martens), maar ik heb ook talloze paren die geen bekend merk zijn.

Over het algemeen boeit een merknaam me niet zo, ik moet kleding leuk en betaalbaar vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 07:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik koop wat ik leuk vind en mooi staat en naar mijn maatstaven betaalbaar is. Dat betekent dat ik van bepaalde merken een aantal dingen in de kast heb hangen, omdat de stijl en de pasvorm bij me past en ik het dan in de uitverkoop gekocht heb. Maar het gaat me dan dus niet om de naam die daar aan hangt.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 12:08
O RLY
O RLY is offline
Mijn sportkleding heb ik graag van Nike. Nou, in elk geval de schoenen. Mijn sportbroek hoef niet perse van Nike te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 19:23
beau1995
beau1995 is offline
abercrombie & fitch en voor de rest draag ik niet merk kleding meestal van de h&m, zara, mango of bershka.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 21:36
benmeneerjamin
benmeneerjamin is offline
Angelo Litrico, dat van de c&a
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 21:37
benmeneerjamin
benmeneerjamin is offline
En voor schoenen Nikes, met luchtvering, want doe beter voor mij zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 22:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Er is niet een bepaald merk dat ik het mooiste vind. Elk merk heeft zo wel wat, en ik vind het een beetje goedkoop om alleen maar kleding om 'het merk' te kopen..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 11:36
Roosje
Roosje is offline
Mijn favoriete merk is mijn eigen merk want onder mijn naaimachine komen toch mijn favoriete jurkjes vandaan rollen. En dat niet eens alleen voor mij, maar ook voor mijn zusjes. Maar als ik iets commercieels moet noemen ga ik duidelijk voor Superstar. Driekwart van hun kleren vind ik superlelijk, maar de rest is zooo mooi. Qua schoenen ga ik voor Invito, en wat sportkleding betreft heb ik een sterke voorkeur voor Nike omdat ik hun slogan zo cool vind.
Oud 23-10-2012, 21:53
icetea296
icetea296 is offline
heeel verschillen maar het mooiste vind ik wel Emporio Armani.. heb alleen het geld er niet voor xD echt stervens duur
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 17:52
.Daan
.Daan is offline
Kijk gewoon wat er op m'n pad komt behalve broeken. Die draag ik alleen van G-star, kwalitatief goed en zitten heerlijk. Tshirts en truien maakt me niet uit
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 01:20
Verwijderd
Isabel Marant( schoenen) en Balmain(kleding). Natuurlijk onbetaalbaar voor studenten maar gelukkig jatten sacha en zara doorgaans de beste stukken uit hun collecties
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 22:48
rrickk
rrickk is offline
Mijn merk is jack and jones, vaak niet zo heel duur maar wel leuke broeken en shirts,schoenen cruyff, nike, jack and jones
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:47
michaa1997
michaa1997 is offline
Ik vind zelf dat Lacoste een heel mooi chique merk is voor Polo's en Schoenen,
ik heb zelf heel veel van lacoste, want ben er een groot fan van.
Gucci vind ook wel een leuk merk maar vind zelf dat het veel hetzelfde is dus ga toch meer voor de lacoste
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:59
007bunny
007bunny is offline
Merkkleding speelt in mijn leven geen rol ik koop wat ik mooi vindt. maar ik vindt merk schoenen wel beter dan geen merk of goedkope merk,. Ik vindt adidas toch wel een mooi merk en nike. Maar zeeman kleding en wibra kleding vind ik afschuwlelijk omdat het niet mooi is en het heeft vaak geen kwaliteit
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:00
rowin2K1
rowin2K1 is offline
ik draag bijna nooit merk kleding want ik vind het onzin.Sommige mensen zeggen dat het fijner zit maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je ook draagt.Een trui is een trui maak niet uit hoe duur het ook is.En dat precies het zelfde met een broek of schoenen of sokken het maak niet uit wat je ook koop het is pure on zin.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:02
brittv/dgiessen
brittv/dgiessen is offline
Citaat:
ik draag bijna nooit merk kleding want ik vind het onzin.Sommige mensen zeggen dat het fijner zit maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je ook draagt.Een trui is een trui maak niet uit hoe duur het ook is.En dat precies het zelfde met een broek of schoenen of sokken het maak niet uit wat je ook koop het is pure on zin.
dat vind ik oiok
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:03
kleineboy076
kleineboy076 is offline
ik draag eigelijk altijd merk kleding zoals adidas vans jack & jones G-star , maar ,ik vind polo by ralhp lauren een te gek merk mooi polo petjes,adidas vind ik ook een leuk merk mooie flurige kleuren en het zit heel lekker tuurlijk is het ook populair .
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:04
lzboyy
lzboyy is offline
ik draag graag merk zoals chasin, vans,adidas, h&m, nike etc etc. Dit vindt ik goede en leuke merken ! welke merken vind jij leuk ? reageer terug op deze reactie iedereen die erop kom.Ik draag ook graag een jogging broek met een soepel shirt, of in een voetbalbroekje met een sport shirt, omdat ik ook graag voetbal.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:28
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
De vesten van Abercrombie&Fitch en lerenjacks van Arma.

De vesten van A&F moeten wel de iets dunnere (meestal die in kleuren, niet de grijzen) zijn, hoe de stof in elkaar zit en het blijft verschrikkelijk zacht en de kleur is nog steeds fel na al die wasbeurten!
Arma vind ik gewoon een stoer merk voor een niet te dure prijs.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 20:42
Verwijderd
ik koop kleren wat ik mooi vind, maar de merken die ik heb zijn het meeste: only, en g-star
waarom? omdat ik die kleren mooi vind, en het lekker zit! van g-star meestal stoer, en daar hou ik wel van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2012, 08:45
xanouk'ske
xanouk'ske is offline
ik draag het liefste vans/uggs/en dingen van h&m of coolcat, als ik iets leuk zie hangen koop ik het. maakt niet uit of het van merk is of niet als het maar leuk is toch. ieder zijn eigensmaak
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:48
demiloveyou
demiloveyou is offline
Ik draag het liefste merkkleding! Addidas en Vans. Maar ik draag ook wel eens wat kleren dat van de h&m ofzo komt. Maar ik draag nooit tweedehans kleding!
Ik hou ook van de CoolCat dus daar koop ik mijn meeste kleren
Ik draag het liefste een strakke broek met een shirtje en een Adidas vestje

doeixx
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:49
jamiexx1997
jamiexx1997 is offline
ik koop wat ik leuk vindt. het meest van de c&a h&m coolcat elise mode adidas shop. En ook merkkleding ik hoef niet persee merkkleding als het maar mooi is daar gaat het mij om.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:50
maxvw
maxvw is offline
Ik heb altijd altijd merkkleding vind ik veel fijner en is ook betere kwaliteit zoals Adidas, Nike, G-Star, alles ik vind het veel fijner allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:01
biggetje123
biggetje123 is offline
ik vind adidas het leukste merkkleding van schoenen en kleding en nike ook maar mn ouders vinden het best duur al dat merkkleding en schoenen en vans is ook een cool merk vooral die schoenen van Vans. merkkleding is gewoon cool
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:05
loveyouxoxo
loveyouxoxo is offline
ik draag best wel veel merkkleding omdat ik het krijg. maar eigelijk boeit het mij niet of het merkkleding is of niet als het lekker zit vind ik het goed .
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:08
cocky123
cocky123 is offline
ik koop kleding die ik mooi vind vans uggs adidas.
maar ik koop ook kleding van de h&m coolcat c&a als het maar mooi is dan koop ik het.
merk kleding is ook duur om te kopen daarom heb ik niet zoveel merkkleding.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:10
mustixoxo
mustixoxo is offline
Mij boeit het niet of het merkkleding is of niet. Als ik iets leuk vind, dan koop ik het als het lekker zit. Ik zou het best wel leuk vinden om wat merkkleding te hebben. Maar me ouders vinden het soms wel wat te duur. Maar dat snap ik wel.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:12
Badseend
Badseend is offline
Spijkerbroek *met gaten*
Blauw shirt
Lecose Patta's

En dat is wat ik aanheb.

Groetekes,
Nigel
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:13
tijgers
tijgers is offline
ik ben met dure kleding opgeroeit toen ik klein was droeg ik al dure kleren. ik draag vaak dure kleren omdat ik het fijn zit. maar als ik ook moet zeggen vind ik merk kleding duur je betaalt al snel boven de 50 euro.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:16
biggetje123
biggetje123 is offline
ik vind merkkleding mooi en veel te duur ik haal mijn kleren mestal bij de cool cat
ik haal meestal een soort spijker broek en een normaal dun shurt met lange mouwen
ik neem dit omdat het fijn zit ik ben er ook een betje aan gewend

r
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 12:05
wesselroks
wesselroks is offline
ik draag alleeen maar merkkkleding als je dat niet draagt hoor je er niet bij en dan ben je een mongol.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 16:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Leuk hè, met jezelf praten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 19:58
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Leuk hè, met jezelf praten.
Ik ben dus niet de enige die denkt dat deze accounts worden beheerd door de zelfde persoon?
Oud 01-11-2012, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben dus niet de enige die denkt dat deze accounts worden beheerd door de zelfde persoon?
Nee, maar zolang er ontopic wordt gepost gebeurt er niet zo veel aan, al is het wel irritant, van die slechtspellende scholiertjes.

Citaat:
ik draag alleeen maar merkkkleding als je dat niet draagt hoor je er niet bij en dan ben je een mongol.
Je bent zelf een mongol.

Ik koop kleding die er ok uitziet en niet te duur is. Daar zit merkkleding bij (ik heb een adidasvestje en een zooi aan converse schoenen), maar ik ga altijd opzoek naar koopjes en goede deals. Zo heb ik geen één paar schoenen boven de 35 euro en mijn duurste shirt is denk ik 30,- (Vind ik duur, maar ja, bandshirt).

Ik heb liever toffe, merkloze en betaalbare kleding, dan suffe en dure kleding waar alleen maar een logootje op staat.
Oud 02-11-2012, 20:07
Vice
Vice is offline
Ik heb wel veel merkkleding. Vooral van merken die ik niet ken, maar ooit in een (tweedehands)winkel vond.
Oud 04-11-2012, 12:18
Biancapvc
Biancapvc is offline
Citaat:
Nee, maar zolang er ontopic wordt gepost gebeurt er niet zo veel aan, al is het wel irritant, van die slechtspellende scholiertjes.

Je bent zelf een mongol.

Ik koop kleding die er ok uitziet en niet te duur is. Daar zit merkkleding bij (ik heb een adidasvestje en een zooi aan converse schoenen), maar ik ga altijd opzoek naar koopjes en goede deals. Zo heb ik geen één paar schoenen boven de 35 euro en mijn duurste shirt is denk ik 30,- (Vind ik duur, maar ja, bandshirt).

Ik heb liever toffe, merkloze en betaalbare kleding, dan suffe en dure kleding waar alleen maar een logootje op staat.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 12:24
Biancapvc
Biancapvc is offline
Wist niet dat slecht spellende scholiertjes niet mogen posten. Een forum is volgens mij juist bedoeld om te discussiëren / mening te verwoorden. Dat sommige tieners met een of beide onderdelen moeite hebben, geeft alleen aan dat ze lerende zijn. Net als jij...ongetwijfeld...ooit...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 21:19
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
En voor schoenen Nikes, met luchtvering, want doe beter voor mij zijn ofzo
"Want doe beter voor mij zijn ofzo"
Wat bedoel je hiermee?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 20:30
Los Lideres
Los Lideres is offline
tshirts:
shirts:
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 21:52
Daantjer
Daantjer is offline
Ik heb een aantal dure 'merk'-overhemden. Gekocht voor 20 euro per stuk in de uitverkoop/outlet. Deze koopjes zoek ik dan ook op. Verder zijn mijn schoenen 'merk' zoals 'van Lier', 'Floris van Bommel' etc... Bij schoenen vind ik daar meestal goede kwaliteit. Bij kleding zou het merk me een worst wezen voor de rest, als het maar goed zit, goed staat en een beetje lang mee gaat.
Oud 25-11-2012, 22:50
Verwijderd
Citaat:
tshirts:
shirts:
eh?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2012, 17:55
Los Lideres
Los Lideres is offline
Citaat:
eh?
tshirts: cold method
shirts: hugo boss
jeans: eigenlijk overal vandaan (maar voor het werk meestal donkere diesel jeans gecombineerd met een colbert)
accessoires: budha to budha
jassen: verschilt per keer
polo's: anthony morato
colberts: matinique
ondergoed: calvin klein (net als de parfum)
schoenen: clarks

maar het gaat er niet om welk merk het is, als het maar past bij je identiteit.
Oud 27-11-2012, 12:53
Verwijderd
Ja, en calvin klein ondergoed past zo goed bij identiteiten :')
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 14:52
Los Lideres
Los Lideres is offline
Ik vind het fijn zitten, maar het gaat er mij niet om dat het calvin klein is.
Reageren

Regels voor berichten