Advertentie | |
|
![]() |
|
TS begint
![]() Aanstaande zondag heb ik een kerstdiner bij m'n oom en tante met m'n neven en nichten en nog wat familie. Altijd heel gezellig. Mijn oom maakt dan een veelgangen diner (laatste keer acht gangen oid), veel kleine hapjes en eigenlijk niet echt één groot hoofdgerecht. Veel exclusieve dingen waar ik weinig om geef (lamsrack en dat soort dingen). Ik vind het al gauw teveel poespas voor teveel geld waar ik geen waarde aan hecht. Wel altijd erg gezellig ![]() Kerstavond (maandag) vier ik bij m'n moeder met m'n vriend en m'n broertje en schoonzusje. Mijn broertje en schoonzusje maken het voorgerecht, weet nog niet wat ze gaan maken. Mijn moeder maakt het hoofdgerecht (gevulde varkenshaas, pomme duchesse, stoofpeertjes, tomaatjes met kaas uit de oven en m'n vriend maakt misschien nog een salade). Ik maak dit toetje. Lekker, makkelijk en snel klaar want ik moet die dag nog werken. Eerste kerstdag ontbijten we luxe met afbakbroodjes, croissantjes, eitje, etc ![]() Tweede kerstdag eet ik bij m'n schoonouders met de familie. Het wordt iig een gewoon diner (denk drie gangen) dus geen gourmet oid. Weet nog niet wat we krijgen maar wordt vast ook lekker en gezellig ![]() Ik heb er zin in ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sinterklaas of Kerst?? Tink* | 7 | 15-11-2004 18:00 | |
Psychologie |
Kerst....bah Verwijderd | 12 | 27-12-2003 22:48 | |
Muziek |
Kerst-muziek M@@IKE | 7 | 08-12-2003 16:39 | |
Liefde & Relatie |
Kerst... sweetangel19 | 17 | 16-07-2003 19:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 |