Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 00:42
Verwijderd
nieuwjaar vieren!*rukmetottem*

FOKKINGhell.. sinterklaas is er niet eens of er liggen al snoopykerst kaarten in de winkel!

je moet maar is zien hoe mensen van een totaal zoutloze inspiratie bron door het woordje kerst of sinterklaas ( paashaas telt nu ook mee) totaal nieuwe topic`s uit de grond trappen!

ik vindt trouwens dat kerst ,een van de grootste schijnheilige feesten is dat er bestaat

en je heb altijd . het zelfde cliche elk jaar..:

De grootste zeikers Jawel..De(vrouwen) Ze vreten zich massaal dik en rond en kweken een cup D en een dril kont van hier tot juutjeklut).. en dan met nieuwjaar gaan de zelfde vrouwen met tienduizende tergelijk( dit is niet overdreven .zelfs mensen met anorexia gaan na kerst.. Vasten) aan een afslankdieet omdat ze het nieuwe jaar beter willen ingaan ?..en met een strakkelijn .

ow dames ik heb nix tegenjullie lekkere sex symbolen

wat is kerst nog iig?.. wat is sinterklaas nog iig?.. hoe kijk jij er tegen aan ?

het is allemaal te commercieel.. op elk blikje cola staat een kerstman en bij de durex krijg je speciale kerstglij middel waar gaat dit heen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 01:05
GRRR
GRRR is offline
ben je weer es ongesteld sinix?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 08:57
Quiana
Quiana is offline
:\
Uhm...
Kerst? Cadeautjes, gezellig,warmte..
Sinterklaas?
Achterlijke suprises, snoep,
gedichtjes, cadeautjes
Ach ja...

psst.. ben je geirriteerd oid?
Oud 23-10-2002, 09:16
NecroDopey
NecroDopey is offline
hehe deze discussiepunten en opmerkingen komt ook ieder jaar weer (rond deze tijd ) naar voren, zelfs op familiefeesten en iedereen is het met elkaar eens over dat het een cliche zooitje is en voor je het weet ligt kerst alweer achter ons en herhalen we dit ritueel volgens jaar weer
Leven is een sleur, thnx for reminding meh
Oud 23-10-2002, 10:37
Onlyme
Onlyme is offline
Ik ga snowboarden met oud&nieuw
lekker cliché hé?
Oud 23-10-2002, 10:57
Verwijderd
hahahhahaha

ik ga meestal met kerst 1 dag op visite bij oma's oid en 1 dag thuis zitten, gourmetten ofzo , geen kadootjes...

met sinterklaas geven men ouders, broertje en ik elkaar wel kadoos, is altijd wel leuk en gezelliej....

met oud en nieuw ga k meestal ff met men ouders tv kijken en oliebollen en appelflappen eten, tot t 12 uur is, dan feliciteren enzow, dan naar buiten, vriendinnen in de straat & families feliciteren, vuurwerk afsteken *jeej* en laat naar bed

*woei* *lufs feestdagen*

en jah idd maken alle winkels er weer een big deal van, ik erger me er ook dood aan dat er nu al kerstkaarten in de winkels liggen etc...maarjah aan de andere kant ist wel lekker dat ze nu al kruidnootjes verkopen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 11:48
heldin
heldin is offline
blegh, met kerst zogenaamd spontaan gezellig doen met de hele familie.... niet leuk
sinterklaas vind ik nog wel gezellig, surprises met vrienden.
oud en nieuw vind ik het leukst, thuis tot 00.00 uur en dan uit tsja

maar je hebt gelijk, het gaat alleen nog maar om cadeautjes en eten, niemand die de 'kerstgedachte' nog verkondigt blaat
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 11:57
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Met kerstmis hoop ik weer van prachtig besneeuwde hellingen af te suizen op m'n Atomic carves.
Oud 23-10-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Met kerstmis hoop ik weer van prachtig besneeuwde hellingen af te suizen op m'n Atomic carves.
atomic?? cool
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:04
-niels-
-niels- is offline
beter te vroeg dan te laat...
Oud 23-10-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
*verhaal*
Wat kun jíj zeiken zeg....

Ik vind kerst leuk omwille van het 'gezellig samenzijn' met de familie. Voor mij maakt het geen bal uit dat 'n paar duizend jaar geleden iemand 'n kleine gekregen heeft, maar het gaat er voor mij om dat heel de familie dan weer eens samen is.

En sinterklaas is leuk om te doen want dat doen we ook met de hele familie, elkaar cadeautjes geven. Lekker een hele avond gedichten voordragen en elkaar uitlachen om wie het stomste cadeautje krijgt.

En ik vind het geinig dat overal zoveel 'reclame' voor kerst wordt gemaakt.. ik vind het de leukste maar vooral meest gezellige en sfeervolle tijd van het jaar, dus ik vind het prima dat het overal zo gepromoot en uitgebuit wordt. De oorspronkelijke betekenis van kerst raakt zo wel steeds meer op de achtergrond, maar ieder moet het vieren naar z'n eigen interpretatie.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:29
Qamra
Qamra is offline
Ik hoor hier al vuurwerk
Oud 23-10-2002, 14:54
Mara
Mara is offline
Wij vieren alleen verjaardag & oud en nieuw.. makkelijk toch
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 15:14
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Ik ga snowboarden met oud&nieuw
lekker cliché hé?
tralalala

Oud 23-10-2002, 18:39
Shock
Shock is offline
Mja ik vind het ook wel erg commercieel worden hoor... Natuurlijk is het wel heel gezellig en lekker eten enzo, maar ik vind het niet anders dan andere dagen eigenlijk. Ik bedoel, lekker eten en gezelligheid hebben we anders ook wel, daar hoeft het voor mij geen kerst voor te zijn
Oud 23-10-2002, 18:43
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Mja ik vind het ook wel erg commercieel worden hoor... Natuurlijk is het wel heel gezellig en lekker eten enzo, maar ik vind het niet anders dan andere dagen eigenlijk. Ik bedoel, lekker eten en gezelligheid hebben we anders ook wel, daar hoeft het voor mij geen kerst voor te zijn
"worden"?

in welke wereld heb jij de afgelopen 10 jaar geleefd?
Oud 23-10-2002, 18:52
Optima
Optima is offline
en dan maak ik me druk om dingen???

ga een boek lezen
Oud 23-10-2002, 19:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
MeelFriek schreef:
Wij vieren alleen verjaardag & oud en nieuw.. makkelijk toch
geen sinterklaas ? *troost*

En wat betreft de hele commerciele zooi rond sinterklaas en kerst: het is aan jezelf of je daar aan mee wil doen en het is al helemaal aan jezelf of je je daar echt aan wil gaan ergeren. Ik denk dat er belangrijkere dingen zijn om je druk over te maken.

En misschien zijn er wel echt mensen die al in oktober sinterklaas vieren en kerst zo eind november , daar moeten we toch ook aan denken?
Oud 23-10-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:

ga een boek lezen
je maakt je altijd druk om dingen ,jij gaat al huilen als je commentaar Krijgt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:05
PV
PV is offline
mwa wij vieren 't met z'n vieren.. geen tante's oma's opa's en andere aanhangels (overal ruzie mee enzo )
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:51
Qamra
Qamra is offline
Ow en daarbij; als we alle feestdagen gaan vieren dan krijg ik binnen 1,5 maand 3 keer kadootjes (vinden me ouders ook niet zo heel geslaagd ).

Het is trouwens helemaal druk dit/volgend jaar in de familie;
sinterklaas, kerst, verjaardag tante (30 december), oud en nieuw, verjaardag nichtje (7 januari), mijn verjaardag (22 januari) en verkiezingen , geboorte neefje/nichtje (rond 23 januari), geboorte achterneefje/achternichtje (rond 7 februari)..

En daartussen is me neefje ook nog eens jarig..
Oud 24-10-2002, 12:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
stout! schreef:
geen sinterklaas ? *troost*
Nee, sinds een paar jaar niet meer, en surprises ook niet omdat a) niemand dat wil behalve ik b) de sfeer nooit gezellig is dus dan is dat ook niet leuk, en c) m'n broertje de surprise door m'n ouders in elkaar laat zetten... (deed ie toen ie mij had, was 1e en laatste keer surprises..)

Ik mis het dus niet
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:29
Sommetje
Sommetje is offline
Je begint hier nu toch echt zelf mee. Jij opent toch een topic over kerst.
Oud 24-10-2002, 15:30
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
siNix schreef:

De grootste zeikers Jawel..De(vrouwen) Ze vreten zich massaal dik en rond en kweken een cup D en een dril kont van hier tot juutjeklut).. en dan met nieuwjaar gaan de zelfde vrouwen met tienduizende tergelijk( dit is niet overdreven .zelfs mensen met anorexia gaan na kerst.. Vasten) aan een afslankdieet omdat ze het nieuwe jaar beter willen ingaan ?..en met een strakkelijn .

Sorry hoor, maar dit geldt toch echt niet voor een groot deel van de vrouwen!
Oud 24-10-2002, 15:31
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
maarjah aan de andere kant ist wel lekker dat ze nu al kruidnootjes verkopen
Alles heeft inderdaad zijn positieve kant.
Oud 24-10-2002, 15:34
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Optima schreef:

ga een boek lezen
Inderdaad. Dat doe ik al jaren met kerst. Lekker op mijn kamer met een goed boek en de verwarming aan. Dan heb je geen last van reclame, de tv. whatever en heb je (in je eentje) een hele leuke kerst.

Zelf vind ik het altijd wel dat er kerstflims op tv. zijn en dat ik twee weken van school vrij ben.
Oud 24-10-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Sommetje schreef:
Je begint hier nu toch echt zelf mee. Jij opent toch een topic over kerst.
goed he..

super zalig...al dat geflame en gechat....
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:30
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Kerst heb ik niet veel mee.... je moet verplicht gezellig zijn, want dat 'hoort' met kerst, allemaal schijnheilige familie-thee-kransjes blablabla.

Sinterklaas vind ik daarentegen een prachtfeest! Altijd al gevonden...
Oud 27-10-2002, 10:34
Psychlo
Psychlo is offline
ik word zwarte piet
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 10:42
Shock
Shock is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
"worden"?

in welke wereld heb jij de afgelopen 10 jaar geleefd?
mja oke, 1-0 voor jou
Oud 27-10-2002, 10:50
martijn1985
martijn1985 is offline
*viert oud&nieuwe op Piccadilly Circus*
Oud 27-10-2002, 10:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Sorry hoor, maar dit geldt toch echt niet voor een groot deel van de vrouwen!
Klopt, ik begin vóór oud & nieuw en kerst met sporten en niet erna
Oud 27-10-2002, 14:12
the tourist
the tourist is offline
Dan sluit je jezelf toch 2 maanden op in huis?
Dan heb je nergens last van
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:42
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
*viert oud&nieuwe op Piccadilly Circus*
Waarschijnlijk Piccadilly Circus
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:53
charly not
charly not is offline
Met kerst ga ik thuis gewoon gezellig (?) eten met me ouders en m'n lieve puber broertjes en misschien komt me oma ook.
Met sinterklaas heeel fijn, surprises, en waarschijnlijk ook wel cadeautjes enzo.
En Oud&Nieuw.. dat moet nog allemaal even besproken worden, kweet nog niet wat et gaat worden eigenlijk
Misschien uit, of gewoon met vrienden (en niet uit dan)
najaa, zijn nog een paar maandjes voor
Oud 27-10-2002, 17:36
mickael
mickael is offline
Beide dagen werken... centjes verdienen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten