Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja ik vind het ook wel erg commercieel worden hoor... Natuurlijk is het wel heel gezellig en lekker eten enzo, maar ik vind het niet anders dan andere dagen eigenlijk. Ik bedoel, lekker eten en gezelligheid hebben we anders ook wel, daar hoeft het voor mij geen kerst voor te zijn
||
Citaat:
in welke wereld heb jij de afgelopen 10 jaar geleefd?
||
Citaat:
![]() En wat betreft de hele commerciele zooi rond sinterklaas en kerst: het is aan jezelf of je daar aan mee wil doen en het is al helemaal aan jezelf of je je daar echt aan wil gaan ergeren. Ik denk dat er belangrijkere dingen zijn om je druk over te maken. En misschien zijn er wel echt mensen die al in oktober sinterklaas vieren en kerst zo eind november ![]()
|
Ow en daarbij; als we alle feestdagen gaan vieren dan krijg ik binnen 1,5 maand 3 keer kadootjes (vinden me ouders ook niet zo heel geslaagd
![]() Het is trouwens helemaal druk dit/volgend jaar in de familie; sinterklaas, kerst, verjaardag tante (30 december), oud en nieuw, verjaardag nichtje (7 januari), mijn verjaardag (22 januari) en verkiezingen ![]() En daartussen is me neefje ook nog eens jarig.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik mis het dus niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik het altijd wel dat er kerstflims op tv. zijn en dat ik twee weken van school vrij ben.
|
Kerst heb ik niet veel mee.... je moet verplicht gezellig zijn, want dat 'hoort' met kerst, allemaal schijnheilige familie-thee-kransjes blablabla.
Sinterklaas vind ik daarentegen een prachtfeest! Altijd al gevonden...
||
Citaat:
![]()
|
Met kerst ga ik thuis gewoon gezellig (?) eten met me ouders en m'n lieve puber broertjes en misschien komt me oma ook.
Met sinterklaas heeel fijn, surprises, en waarschijnlijk ook wel cadeautjes enzo. En Oud&Nieuw.. dat moet nog allemaal even besproken worden, kweet nog niet wat et gaat worden eigenlijk ![]() Misschien uit, of gewoon met vrienden (en niet uit dan) najaa, zijn nog een paar maandjes voor
|
|