Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2012, 20:39
djonko
djonko is offline
hee allemaal, ik heb een groot probleem,

het zit namelijk zo, bijna al mijn vrienden zijn meisjes,
hierdoor denken veel mensen op school dat ik homo ben, maar dat is niet zo
ik kan heel goed op schieten met meisjes en het probleem is dus dat ik altijd goede vrienden met ze wordt, en ik ben al vaker verliefd geworden op een van mijn beste vrienden, en ik weet dus niet wat ik er mee aan moet, want ik ben bang dat ik de vriendschap verpest, en daarbij ben ik toch altijd maar de goede vriend en niet het leuke vriendje ofzo,

iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2012, 21:31
Verwijderd
Wat meer de klootzak uithangen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2012, 01:29
bloodyb
bloodyb is offline
Als je vaker verliefd bent geworden op een van je beste vrienden ben je toch homo of ben ik nou gek?
Oud 26-11-2012, 07:02
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Als je vaker verliefd bent geworden op een van je beste vrienden ben je toch homo of ben ik nou gek?
Lees is terug... meidenvrienden..
Oud 26-11-2012, 07:58
Verwijderd
Ik zou er niks aan doen. Mensen zeuren toch wel over iets Als je echt verliefd bent, kun je altijd een relatie uitproberen. De vraag is alleen of je echt verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2012, 10:38
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Lees is terug... meidenvrienden..
Volgens mij noem je dat vriendinnen..
Oud 26-11-2012, 15:14
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Klopt, maar de ts deed dat niet, maar dat betekent niet meteen dat hij jongens bedoeld als je kijkt naar wat hij nog meer vertelt
Oud 26-11-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Niet zo zeuren graag.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 10:48
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Niet zo zeuren graag.
Hou jij je mond maar stouteofftopicposter!
Oud 27-11-2012, 18:53
arPos
arPos is offline
wat elmar daar zegt is zo gek nog niet, mijn ervaring is dat je vooral niet te geïnteresseerd moet zijn in hun (zoals vrienden dat wel zijn).
Niet dat er een vast recept is ofzo maar jezelf voordoen alsof jij juist de prijs bent met wat opgesmukte arrogantie werkt meestal wel aardig.

Verder is er meestal gewoon zo'n moment, dat je elkaar aankijkt en voelt dat je elkaar wilt... daar zit verder geen rationele gedachte achter.
Oud 27-11-2012, 20:46
Em.
Em. is offline
Arrogant en stom doen is gewoon arrogant en stom. Wel is het zo dat als jij heel erg laat blijken dat iemand alles kan flikken bij jou en je tóch wel achter diegene aan blijft lopen/dat je sowieso verliefd zal blijven, dat je wat minder interessant bent dan als een meisje zich kan afvragen of jij haar nu wel of niet leuk vindt en of dat ene signaal toen nu dit betekende of dat het ingebeeld is en dat ze misschien nog wat meer haar best moet doen enzovoort. Dat helpt beginnende verliefdheid een stuk meer dan de zekerheid 'hij vindt me sowieso leuk en nu kan ik verzinnen of ik daar iets mee wil'. Dat is iets anders dan meteen de klootzak uithangen.
Oud 28-11-2012, 02:34
arPos
arPos is offline
kijk er is een verschil tussen de "arrogant spelen" en "arrogant zijn" (evenzo met klootzak)

kan je wel beweren em. maar het blijkt bij een bepaald slag toch vaak te werken, die - wie-kan-me-wat-maken-attitude - waarom geen idee sommige dingen zijn nu eenmaal zo.
*(insert verhaal over de biologische ontwikkeling waarbij vrouwen zich hebben gericht op bescherming zoeken voor hun kroost waarbij atributen als mentaal en fysieke kracht de doorslag geven en waarbij mannen vrouwen zoeken die beschikken over een verzorgingsmentaliteit, voeg daaraan nog wat algemene voorbeelden toe van hoe mannen toch vaak wat luier zijn op het verzorgingsvlak maar wel graag de "zware" klusjes uitvoeren om zich aan de deerne te bewijzen, plak er nog wat algemeen geouwehoer op over hoe dat niet altijd geldt en dat het maar een algemene notie is en dat het ook een combinatie van factoren kan zijn, gooi er nog een sausje politiek correctheid over en dan kom je nog op hetzelfde uit)

Let me wel te zeggen dat degene waarbij het werkt meestal niet de dames van de meest inhoudsvolle en zelfstandige soort zijn (om het zo maar te zeggen)

Laatst gewijzigd op 28-11-2012 om 02:39.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 07:18
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
kijk er is een verschil tussen de "arrogant spelen" en "arrogant zijn" (evenzo met klootzak)

kan je wel beweren em. maar het blijkt bij een bepaald slag toch vaak te werken, die - wie-kan-me-wat-maken-attitude - waarom geen idee sommige dingen zijn nu eenmaal zo.
*(insert verhaal over de biologische ontwikkeling waarbij vrouwen zich hebben gericht op bescherming zoeken voor hun kroost waarbij atributen als mentaal en fysieke kracht de doorslag geven en waarbij mannen vrouwen zoeken die beschikken over een verzorgingsmentaliteit, voeg daaraan nog wat algemene voorbeelden toe van hoe mannen toch vaak wat luier zijn op het verzorgingsvlak maar wel graag de "zware" klusjes uitvoeren om zich aan de deerne te bewijzen, plak er nog wat algemeen geouwehoer op over hoe dat niet altijd geldt en dat het maar een algemene notie is en dat het ook een combinatie van factoren kan zijn, gooi er nog een sausje politiek correctheid over en dan kom je nog op hetzelfde uit)

Let me wel te zeggen dat degene waarbij het werkt meestal niet de dames van de meest inhoudsvolle en zelfstandige soort zijn (om het zo maar te zeggen)
Oud 29-11-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Hou jij je mond maar stouteofftopicposter!

Maar ik heb wel een punt. Wat arPos zegt ook, als je juist niet op zoek bent naar vriendschap, maar puur naar seks, is het vaak beter om de klootzak uit te hangen dan heel lief te zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 15:46
Project S
Project S is offline
ik ga ook met het grootste gedeelte meiden om, ben al een keer verliefd geworden op mn beste vriendin. Achteraf bleek dat ze t door had, maargoed. Pas op met het laten merken/vragen, alleen als je echt verliefd bent en het voor het grootste gedeelte zeker weet dat ze je ook leuk vind. En btw, die programma's op MTV zijn van die overdreven Amerikaanse, niet naar luisteren. Als ze een echte vriendin is blijft jullie vriendschap bestaan als ze je afwijst.

succes, Project S
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 21:54
Em.
Em. is offline
Citaat:

)
Ja, maar dat dat werkt komt dus doordat je interessanter wordt als je niet aan iemand vastgelijmd gaat zitten onder het mom van 'ik zal altijd van je houden! het maakt niet uit wat je doet! je kan best nog eerst drie andere jongens proberen!' Mijn punt is een beetje dat je, omdat effect te bereiken (dus de ander het idee te geven dat je hem niet zomaar verliefd op je krijgt), volgens mij geen klootzak hoeft te zijn. Je kunt ook alléén iemand een beetje in onzekerheid laten, zonder meteen een lul te zijn, lijkt me. En dat is een stuk prettiger als je het mij vraagt. En ík zou in ieder geval eerder verliefd worden op iemand die aardig maar zelfverzekerd, dan iemand die kut maar zelfverzekerd (/arrogant) is.
Oud 02-12-2012, 03:49
arPos
arPos is offline
een lul is weer wat anders (hou het vooral bij je eigen vlees )

Kijk ik geloof best dat dat voor jou geldt maar mijn ervaring is dus juist dat een beetje op een vervelende manier arrogant zijn wat beter werkt dan aardig...mits natuurlijk dat bij je past, wat bij mij zo is aangezien ik überhaupt niet aardig ben doorgaans.

Maar zoals ik zei; sausje politiek correct, geldt niet voor alle gevallen, algemene notie jadajada
Oud 03-12-2012, 16:48
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Gewoon duidelijker maken vanaf het begin dat je haar leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten