Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ga ook met het grootste gedeelte meiden om, ben al een keer verliefd geworden op mn beste vriendin. Achteraf bleek dat ze t door had, maargoed. Pas op met het laten merken/vragen, alleen als je echt verliefd bent en het voor het grootste gedeelte zeker weet dat ze je ook leuk vind. En btw, die programma's op MTV zijn van die overdreven Amerikaanse, niet naar luisteren. Als ze een echte vriendin is blijft jullie vriendschap bestaan als ze je afwijst.
succes, Project S |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
een lul is weer wat anders (hou het vooral bij je eigen vlees
![]() Kijk ik geloof best dat dat voor jou geldt maar mijn ervaring is dus juist dat een beetje op een vervelende manier arrogant zijn wat beter werkt dan aardig...mits natuurlijk dat bij je past, wat bij mij zo is aangezien ik überhaupt niet aardig ben doorgaans. Maar zoals ik zei; sausje politiek correct, geldt niet voor alle gevallen, algemene notie jadajada
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Dag goede vriend Tink* | 5 | 05-01-2006 18:13 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een goede vriend.. Twirp© | 18 | 05-12-2004 12:30 | |
Liefde & Relatie |