Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 16:33
freakje
freakje is offline
Dat is dus een groot probleem. De huidige vriendin van mijn vroegere héél goede vriend heeft echt iets tegen mij. Ik weet niet wat ik haar ooit misdaan heb, maar ze roddelt altijd achter mijn rug en zo van die nare dingen. Is hele'maal niet fijn, vooral omdat ik altijd vriendelijk ben geweest en ze mij nooit een kans gegeven heeft om mij beter te leren kennen.

Hebben jullie misschien tips om hier nog iets aan te veranderen (situatie sleept al eventjes aan, en ik begin stilaan te koken als ik haar zie/hoor) of kan ik haar best negeren
Oud 03-05-2003, 16:35
Verwijderd
Wat zegt ze dan zoal?

Misschien kan ze er niet tegen dat je haar vriend zo goed kent en pest ze je daarom weg.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:41
Signy
Signy is offline
j a l o e z i e

Van haar kant dan he.
Weet je goede vriend het al?
Oud 03-05-2003, 17:04
Loezzel
Loezzel is offline
Waarom schrijf je: mijn vroegere héél goede vriend?

Omschrijf de situatie eens wat beter, waarom zeg je "vroegere" en wat doet dat meisje zoal bij jou?

Dan kan ik misschien tips geven, nu niet eigenlijk
Oud 03-05-2003, 18:17
freakje
freakje is offline
Vroeger (dus voor hij met haar samen was) waren we heel goed bevriend, maar door haar is dat geminderd. Ze eist hem helemaal op en hij laat het gebeuren (wat trouwens ook niet mooi is van hem).

Ze spot constant met me achter mijn rug, ze heeft me zelfs één keer bijna openbaar bedreigd, ze houdt haar vriend weg van mij.

Die vriend weet dat ja, want het is nogal opvallend dat ze heel bezitterig doet als ik in de buurt ben (terwijl ik ondertussen ook al 4 maanden zelf een vriend heb).

Maar ik heb net gehoord dat hun relatie op springen staat, dus misschien heeft hij eindelijk ingezien dat ze een kreng is.
Oud 03-05-2003, 18:20
Verwijderd
Tsja, eerst praten enzo, kijken of je het kan veranderen, en mocht dat niet lukken zou ik zeggen: zeg tegen je vriend hoe het wel zit, en of hij het geloven wil of niet, laat hem dan maar.
mocht niets meer helpen, ga dan maar hard spelen. wat zij kan, kan jij ook toch? *is verkeerd, dat weet ik, maar als echt neits meer helpt*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:08
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
freakje schreef op 03-05-2003 @ 19:17:
Maar ik heb net gehoord dat hun relatie op springen staat, dus misschien heeft hij eindelijk ingezien dat ze een kreng is.
dan zou ik t nog ff op zn beloop laten, als het uit gaat hoef je haar toch niet meer te zien. problem solved! en als het niet uitgaat, zou ik haar (miss waar de "rest" bijstaat) vragen wat ze tegen je heeft. in principe kan ze dan weinig terugzeggen toch? ze zal zich hopelijk realiseren dat ze zich misselijk gedraagt..
Oud 03-05-2003, 20:43
de goeie fee
de goeie fee is offline
Hmmm.

In jouw plaats zou ik het liefst allerlei wraakplannetjes bedenken (en uitvoeren!) en der ogen uitkrabben op het persoon de vriendin van de vroegere vriend, maarrrr ik vrees dat dat een slecht idee is. Ik denk persoonlijk dat je zal moeten wachten tot de (vroegere) vriend naar je komt en meer contact zoekt enzo, want eh, uiteindelijk hangt het van hem af. Ik hoop iig voor je dat ie wat haar op z'n tanden kweekt en de vriendin af en toe eens opzij kan zetten voor een gezellige dag met jou.
Ik denk niet dat mijn vriend het zou appreciëren moest ik hem verbieden bepaalde (knappe ) vriendinnen te zien omdat ik toevallig een jaloerse bui heb...
Dus, beste freak, wees geduldig, relaties met zo'n grote brok jaloezie duren meestal niet lang...
Reageren

Regels voor berichten