Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarschuwing voor sneeuwoverlast op vrijdag
RIJSWIJK - Enkele weerbureaus waarschuwen voor forse sneeuwval vrijdag. ![]() Volgens Weeronline.nl kunnen de sneeuwbuien in combinatie met harde wind zorgen voor ontwrichting van het weg-, trein- en vliegverkeer. Meteo Consult denkt er hetzelfde over. De sneeuw en wind kunnen zorgen voor sneeuwjacht en sneeuwduinen. In een groot deel van het land zal sneeuw vallen, plaatselijk 10 tot 20 centimeter. Het begint volgens de voorspellingen al in de nacht van donderdag op vrijdag te sneeuwen, te beginnen in het westen van Nederland. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb afgelopen zomer van mijn tante een roze beer gehad die iets zegt als je in zijn buik drukt. En ik luister al een week intensief, maar ik kan het eerste wat hij zegt ECHT niet verstaan. Het is ongeveer dit:
'Ik ben rihjgkjrnvf iugrenj! De allermooiste woorden op de wereld: ik hooouuu van jooouuu!' En het zit me een beetje dwars dat ik het niet weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mm, straks ga ik een drinkwaterfonteintje scoren voor Arthur, ik word een beetje seniel van al het water dat steeds naast de drinkbak ligt omdat mongooltje in het water 'schept' om zo de hoogte te peilen. En ondanks al die moeite blijft-ie proesten tijdens het drinken omdat hij z'n neus in het water laat kletteren in plaats van normaal drinken
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfoe wat een werk!
En ik hoef verder niet langs te komen bij de huisarts ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, mooi zo! ![]() |
![]() |
|
Het sneeuwt hier nu ook niet meer, maar ach, ik heb mijn sneeuwmoment voor vandaag in ieder geval gehad! Nu tijd op de kruidnoten-sinaasappeltaart te bakken.
|
|