Mijn beste vriendin en ik kennen elkaar nu 4,5 jaar. Eerst zaten we samen in de klas, maar nu al een paar jaar niet meer. Bij natuurkunde en frans zit ik wel altijd naast haar, want die vakken hebben we allebei. De laatste paar maanden voel ik dat er iets anders is. We spreken bijna nooit meer af, wat ik dan altijd op de schooldrukte steek. In de pauzes praten we ook niet altijd meer met elkaar, terwijl we een aantal jaren geleden altijd samen in een hoekje zaten. Soms zie ik tegen het vak dat ik naast haar zit op, want ik ben bang dat ze weer aan me gaat irriteren of een van haar "buien" heeft.
Ik trek nu meer met andere meiden uit m'n klas op en met eentje ben ik ook heel close, en als ik heel eerlijk ben, vind ik het fijner om bij haar te zijn dan bij mijn bff.
Ik zoek vaak contact, een kneepje in haar nek of een berichtje sturen, want ik ben gewoon geïnteresseerd in haar leven. Ze antwoordt soms kortaf en soms ook gewoon uuuren niet. Waar doe ik nu goed aan? Ik wil niet dat ze denkt dat ik haar claim, maar ik wil ook niet dat ze denkt dat het me niet meer boeit wat zij doet. Zijn we uit elkaar aan het groeien en moeten we elkaar misschien vaker zien om het weer goed te krijgen?
Ik heb trouwens wel eens iets in deze trant tegen haar gezegd, maar zij houdt altijd vol dat er niks aan de hand is.
Laatst gewijzigd op 07-12-2012 om 18:48.
|