Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() Citaat:
![]() + Zomervakantie met vriendlief, een maand al liftend backpacken door Europa + 3 jaar een relatie ![]() + Alle in 2008 gemaakte nieuwe vrienden zijn nu hele goede vrienden geworden, alle 'beetje' vrienden zijn nu afgevallen + Nieuw huisje!! Helemaal voor mezelf ![]() - Eigenlijk toch wel jammer dat m'n 'beetje' vrienden geen vrienden meer zijn - Mijn vader en zusje praten nog steeds niet met elkaar, en wonen wel in hetzelfde huis ![]() Edit: Grappig, eigenlijk waren er wel meer dieptepunten (relatiecrisis bijvoorbeeld) maar die zijn of opgelost of verwerkt en daarom op de een of andere manier vergeet ik ze te vermelden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- 1 januari begin The Big Fight met vriendje
- met beste vriend (en soms wat meer) gebroken. - vriend in april op uitzending gegaan voor 5 maanden - heeeeel veel smerige ruzies - waardoor mn zelfbeeld erg omlaag is gegaan - werd ziek, waardoor ik nog minder kan hebben - vriendje in afghanistan beschoten en 48 uur in gevecht gezeten + vriendje toch heel terug van uitzending - relatie stuk, maar toch telkens bij elkaar blijven - vrienden en familie die mij niet meer geloofwaardig vinden door mn keuzes met die relatie +++ Vrienden blijven ondanks hun meningen altijd achter me staan en zijn altijd eerlijk - baan verloren terwijl er een studieschuld betaald moet worden - nog geen nieuwe baan + waarschijnlijk wel genoeg uitkering kunnen krijgen. Nou zegt genoeg. Was echt echt echt een grafjaar. Dit jaar kies ik helemaal voor mezelf. (al is dat makkelijker gezegd als gedaan) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
+ werk gevonden en een half jaar lang als postbode gewerkt
- eerste dag dat het boven de 14 graden was en zonnig direct mijn schouders verbrand + heerlijke dagen in de prachtige zon gewerkt + hele toffe multi-culti collega's gehad ++++ toffe schrijvers leren kennen waar ik altijd lekker mee kan babbelen ------ ex maakt het uit omdat hij eigenlijk een ander wil omdat ik niet stoer genoeg was(na 1,5 jaar waarvan we een jaar samen gewoont hebben en ik dus het hele huishouden deed, plus dat de laatste 3 maanden toen hij een bipolaire stoornis had en mijn leven dus door zijn pieken en dalen een hell was en ik er toch altijd voor hem was ookal verdiende hij het vaak genoeg niet....) + familie heeft me geholpen binnen een halve dag mijn spullen uit zijn huis te halen en hebben thuis een kamer voor me gereed gemaakt - had nog een paar dingen vergeten oa een hardeschijf met al mijn fotos en verhalen van de laatste 5 tot 10 jaar het heeft tot eind oktober geduurt voor ik die eindelijk terug had na veel geruzie en nare dingen.... ++ goede vrienden die me hier opgevangen hebben ++(++++++) lekker zitten vozen op mijn verjaardag met een goede vrend van me die ik veels te weingi zie wegens afstand ++ nieuwe opleiding begonnen + toffe klasgenoten ++ hele mooie toffe klasgenoot ^^ + via internet een paar uber-dramaqueens leren kennen + gekkigheid babbelen met drama-queens + paar fans er bij voor m'n verhaal die me goede kritiek geven ++ een maand daten voor ik met mijn mooie klasgenoot kreeg + besluiten om volgend jaar in engeland te gaan studeren - kerst in zuid duitsland met de familie + oud en nieuw bij m'n lief ![]() als het zo door gaat word 2010 een goed jaar ^^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|