![]() |
|
Verwijderd
|
De game schijnt te zijn wat Diablo III had móeten zijn volgens de mensen die Diablo II een warm hart toedragen. Check de features op de website; http://www.pathofexile.com/ Gaat dat zien als hardcore grindfests je ding zijn! |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga liefde tonen aan makers op het moment dat a) het spel de moeite waard is en ik het niet na een week al zat ben / de content op is / iets in die richting, b) het voor mij de moeite waard is om die liefde te tonen (zoals bijvoorbeeld de pets, een exp bonus, unieke content, etc) en c) de client niet de helft van de tijd crasht bij het opstarten en / of spelen. En zeker dat laatste is tot zover nog steeds een issue. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens ervaar ik ook BSOD's die gerelateerd aan CL-geluidskaarten en de OpenAL-drivers die CL overschrijft lijken te zijn. Nasty, maar hey, beta en ik heb de luxe om te kunnen schakelen naar m'n onboard soundcard mocht wat drivergegoochel niet werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jezus, wat ben je aan het zuurpruimen over gebbetjes zeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heeft iemand anders ook gemerkt dat de final boss van act 2 en de boss van de eerste quest in act 3 (degene die allerlei lightning spells cast) aanzienlijk veel sterker zijn dan alles wat je gedurende de levels tegenkomt? Ik wist mezelf redelijk makkelijk door alle dungeons heen te helpen, en kwam vervolgens tegen bosses te staan die me vrijwel konden one hit killen. Doe ik iets fout of zijn ze inderdaad gewoon redelijk sterk in vergelijking met de dungeons zelf?
|
Verwijderd
|
Ze zijn inderdaad redelijk sterk maar wat elemental resistances doen wonderen.
En als shadow had ik ook gewoon een shitload aan lifesteal waarmee ik na elke klap waardoor ik -net niet- dood was mezelf weer snel naar vol kon healen. Maar na het uitspelen en dus op hogere difficulty terecht gekomen te zijn moet ik toch concluderen dat mijn build in z'n huidige vorm niet optimaal is. Het gaat allemaal prima totdat er een gele mob met bepaalde abilities voorbij komt, en dan wordt het als melee toch wel erg lastig. Maargoed, ik moet nog maar eventjes naar andermans builds kijken. Wel pijnlijk om te zien dat een witch-homie van mij met z'n massale leger van undead zonder moeite/gevaar door alles heenraast terwijl ik de hele tijd fucking voorzichtig moet zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik merk dat ik met de witch aanzienlijk veel makkelijker door de levels heen ga ook, een heel stuk simpeler om te spelen dan de shadow wat mij betreft. Nadeel is wel dat ze het erg lastig heeft in boss fights, omdat haar meest krachtige truc de "keihard wegrennen en kiten" is.
|
Verwijderd
|
Ik heb nu toch maar zo'n hunter gemaakt met lightning shot die ik gegemd heb om te piercen en te splitten.
Zit nu tegen het einde van act 2 op cruel en het gaat allemaal verdacht makkelijk, misschien wel iets -te- makkelijk zelfs. Zodra ik ergens beweging spot schiet ik wat arrows in die general direction en als ze een beetje op elkaar staan blaas ik zo hele legioenen op, zelfs als ze blauw zijn en/of lightning res hebben. Alleen de bosses zijn inderdaad irritant, maar bear trap helpt een hoop. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|