Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2013, 13:13
Verwijderd

De game schijnt te zijn wat Diablo III had móeten zijn volgens de mensen die Diablo II een warm hart toedragen. Check de features op de website; http://www.pathofexile.com/

Gaat dat zien als hardcore grindfests je ding zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2013, 13:34
Verwijderd
Geïnstalleerd alles. Vanavond even testen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 14:21
Katertje
Katertje is offline
tvp
Oud 23-01-2013, 14:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Geïnstalleerd alles. Vanavond even testen.
Dit.
Oud 23-01-2013, 15:26
Verwijderd
Ziet er nice uit!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 19:16
Chevy
Chevy is offline
Oooooeh! Website is nu even eruit maar straks eens kijken.
Oud 23-01-2013, 20:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kak download snelheid
Oud 24-01-2013, 00:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
4.5 gb patch.

Paar uur later: 1.5 gb patch. Allebei gecapt op +- 250 kb/s, soms tot een minimum van 40 kb/s... beetje jammer, jongens.
Oud 24-01-2013, 01:41
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
4.5 gb patch.

Paar uur later: 1.5 gb patch. Allebei gecapt op +- 250 kb/s, soms tot een minimum van 40 kb/s... beetje jammer, jongens.
Oud 24-01-2013, 01:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Patch is net klaar. Hij was al een tijdje bezig toen ik die post maakte. Wow.
Oud 24-01-2013, 03:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar wel best gaaf.

Ik vind het equippen / unequippen van abilities best een gaaf concept.
Ik vind het feit dat de verschillende characters geen eigen abilities hebben een beetje jammer.
Ik vind het vinden van abilities (in tegenstelling tot ze leren door level ups) niet zo geweldig, hoewel het exploren en quests wel leuker maakt.
Ik vind dat ze wel iets duidelijker mogen zijn in wat het level uppen van gems (skills dus) doet.
Ik vind het erg lastig om te kiezen welke passive points je het beste kunt kiezen, en daarbij vind ik dat sommige zaken wel erg vaak herhaald worden (+elemental damage x3, really?)
Ik vind het tof dat je spells vaak kunt spammen omdat ze weinig mana kosten, maar het maakt dubbel slash wel erg sterk vergeleken met normal attacks..
Ik vind het ruilsysteem raar, en ik kom bovendien consequent scrolls of wisdom te kort.

Morgen verder.
Oud 25-01-2013, 13:23
Verwijderd
Wel leuke game. Erg makkelijk tot noch toe. Ik hoop niet dat ik het spel nog 3x moet uitspelen voordat ik tegen uitdaging oploop.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 17:08
Verwijderd
Oei, de game is erg fijner geworden qua gameplay ten opzichte van de closed beta! Wat een aangename verrassing. Het 'voelt' veel smoother allemaal.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 17:45
Verwijderd
Ik moet er wel snel wat gevaarlijker gaan uitzien want ik ben ondertussen level 30 en ik zie er nog steeds uit als een zwakbegaafde emmer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 17:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind de uitdaging trouwens best aardig. De eindboss van Act 1 was redelijk sterk (niet zo sterk als sommigen riepen, maar goed) en in act 2 zit ik nu in de level 21 area en die is tamelijk pittig. Zal ook wel komen omdat ik weer voor een melee shadow character (magic / dex) heb gekozen (don't ask) maar toch.
Oud 26-01-2013, 18:04
Verwijderd
Die heb ik ook maar ik rip alles aan stukken! Hoe heb je de passive skills gedaan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik moet er wel snel wat gevaarlijker gaan uitzien want ik ben ondertussen level 30 en ik zie er nog steeds uit als een zwakbegaafde emmer.
Met microtransacties kan je allerlei toffe glows voor je wapen kopen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de uitdaging trouwens best aardig. De eindboss van Act 1 was redelijk sterk (niet zo sterk als sommigen riepen, maar goed) en in act 2 zit ik nu in de level 21 area en die is tamelijk pittig. Zal ook wel komen omdat ik weer voor een melee shadow character (magic / dex) heb gekozen (don't ask) maar toch.
Nou, mijn huntard kreeg ze aardig getrokken de eerste keer bij Merveil. Maar ik heb dan ook nog crappy gear, alas.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 18:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Die heb ik ook maar ik rip alles aan stukken! Hoe heb je de passive skills gedaan?
Stukje spell / cold focus en een stukje dex / one handed focus.

Citaat:
Met microtransacties kan je allerlei toffe glows voor je wapen kopen
Hmja.
Oud 26-01-2013, 18:17
Verwijderd
Niets te hmja'en, het is een gratis game en dat is een prima manier om je liefde te tonen voor die makkers van GGG
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 18:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niets te hmja'en, het is een gratis game en dat is een prima manier om je liefde te tonen voor die makkers van GGG
Voor particle effects, really?

Ik ga liefde tonen aan makers op het moment dat a) het spel de moeite waard is en ik het niet na een week al zat ben / de content op is / iets in die richting, b) het voor mij de moeite waard is om die liefde te tonen (zoals bijvoorbeeld de pets, een exp bonus, unieke content, etc) en c) de client niet de helft van de tijd crasht bij het opstarten en / of spelen. En zeker dat laatste is tot zover nog steeds een issue.
Oud 27-01-2013, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Voor particle effects, really?

Ik ga liefde tonen aan makers op het moment dat a) het spel de moeite waard is en ik het niet na een week al zat ben / de content op is / iets in die richting, b) het voor mij de moeite waard is om die liefde te tonen (zoals bijvoorbeeld de pets, een exp bonus, unieke content, etc) en c) de client niet de helft van de tijd crasht bij het opstarten en / of spelen. En zeker dat laatste is tot zover nog steeds een issue.
Pff, ja, voor particles. En om 't team te supporten. Wat verder jouw voorwaarden hiervoor zijn interesseert me niet veel, eerlijk gezegd Ik denk ook dat wanneer je een waardige opvolger van Diablo II zoekt je hem gevonden hebt met PoE, dat moet tijdens act I al wel duidelijk zijn, me dunkt. Ik kaartte slechts aan dat het best een aardige manier is om een toffe gratis game te supporten, c'est tout.

Overigens ervaar ik ook BSOD's die gerelateerd aan CL-geluidskaarten en de OpenAL-drivers die CL overschrijft lijken te zijn. Nasty, maar hey, beta en ik heb de luxe om te kunnen schakelen naar m'n onboard soundcard mocht wat drivergegoochel niet werken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 12:30
Verwijderd
Net eerst playtrough gedaan. Wel wat weinig content.

En nee, voor glowing effects ben ik net te hetero.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 12:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind sommige van de prijzen van de zooi die ze verkopen ook wat prijzig. 50 euro voor een van de pets? Really?

@Reverend: was er geen endless dungeon op het einde of iets dergelijks?
Oud 27-01-2013, 12:46
Verwijderd
Dat zal best maar dat reken ik niet echt onder content.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sommige van de prijzen van de zooi die ze verkopen ook wat prijzig. 50 euro voor een van de pets? Really?

@Reverend: was er geen endless dungeon op het einde of iets dergelijks?
Het heeft er alle schijn van dat dit voor mij de oplossing is voor de pagefault-BSODS tijdens voornamelijk zonen Uren gespeeld zonder crash.

En jezus, wat ben je aan het zuurpruimen over gebbetjes zeg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 13:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat valt wel mee, hoor. Ik was alleen oprecht verrast dat ze er zoveel voor vragen.
Oud 27-01-2013, 16:10
mr beats
mr beats is offline
wanneer komt ie uit ?
en wat vinden jullie de beste class ?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Mijn interesse is gewekt; Diablo 3 was prima maar had niet de pull die D2 jarenlang op mij gehad heeft.
Oud 27-01-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
wanneer komt ie uit ?
en wat vinden jullie de beste class ?
Eh, hij ís al uit. Alleen is het nog beta-fase. Maar er komen geen character wipes meer, dus voel je vrij gewoon meteen van God los te gaan. En er is niet zoiets als 'de beste class'. Nou ja, misschien dat er nog wat onbalans is in sommige abilities in sommige omstandigheden, maar voor de rest is het maar net wat je wil en wat voor speelstijl het best op jou aansluit.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 18:35
Verwijderd
En wat is het een verademing om geen economie te hebben, trouwens. Geen AH, geen gold. Rawr.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:35
mr beats
mr beats is offline
welk lvl are you guys ? kunnen met ze alle party doen met vent
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:36
Verwijderd
Alsjeblieft niet zeg

Maareh, na anderhalve dag dus voor het eerst uitgespeeld en dankzij de overkill nu wel een beetje klaar mee. Volgende week ga ik wellicht verder!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
welk lvl are you guys ? kunnen met ze alle party doen met vent
Eh, wat Reverend zegt: Alsjeblieft niet, zeg

Maar mijn ranger is level 27.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:51
mr beats
mr beats is offline
XD das juist het leuke ik heb gelezen dat er ook een pvp uitkomt.
komt er ook zo iets als een raid ?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:57
Verwijderd
Er ís al PVP. No offense, maar je vraagt dingen die je gewoon kan checken op de website? En het PVP-gedeelte staat notabene in het clipje.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 20:32
Verwijderd
Download en probeer gewoon als je benieuwd bent.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 00:32
Verwijderd
Hoe zit het nou met respecs etc? Dat gaat toch niet betaald worden oid?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 02:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee. Full respec is niet mogelijk en komt er waarschijnlijk ook niet, maar er zijn wel quests en items (orb of regret) die je respec points geven. (ik loop er nu met 4 rond bijvoorbeeld)
Oud 28-01-2013, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat soort dingen zullen de devs nooit doen. Microtransacties zullen nooit direct invloed hebben op gameplay; je hebt Orbs of Regret nodig; random drop. Daar heb ik er al één van moeten gebruiken door een misclick
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 06:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar je zou dan in principe toch een zooi orbs of regret kunnen kopen?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 07:09
Verwijderd
Ruilen. Er valt niets te kopen En een full respec.. Check de talent tree eens Dat doe je niet maarzo
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 16:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Heeft iemand anders ook gemerkt dat de final boss van act 2 en de boss van de eerste quest in act 3 (degene die allerlei lightning spells cast) aanzienlijk veel sterker zijn dan alles wat je gedurende de levels tegenkomt? Ik wist mezelf redelijk makkelijk door alle dungeons heen te helpen, en kwam vervolgens tegen bosses te staan die me vrijwel konden one hit killen. Doe ik iets fout of zijn ze inderdaad gewoon redelijk sterk in vergelijking met de dungeons zelf?
Oud 28-01-2013, 17:01
Verwijderd
Ze zijn inderdaad redelijk sterk maar wat elemental resistances doen wonderen.

En als shadow had ik ook gewoon een shitload aan lifesteal waarmee ik na elke klap waardoor ik -net niet- dood was mezelf weer snel naar vol kon healen.

Maar na het uitspelen en dus op hogere difficulty terecht gekomen te zijn moet ik toch concluderen dat mijn build in z'n huidige vorm niet optimaal is. Het gaat allemaal prima totdat er een gele mob met bepaalde abilities voorbij komt, en dan wordt het als melee toch wel erg lastig. Maargoed, ik moet nog maar eventjes naar andermans builds kijken.

Wel pijnlijk om te zien dat een witch-homie van mij met z'n massale leger van undead zonder moeite/gevaar door alles heenraast terwijl ik de hele tijd fucking voorzichtig moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb vrij weinig elemental resist inderdaad, daar zal ik eventjes wat op focussen.
Oud 28-01-2013, 17:06
Verwijderd
Eerste playtrough lukt dat trouwens makkelijk met wat +resist rings/amulets/etc. Ga niet meteen investeren in je passives! (of wel, ik weet nog niet helemaal wat wel of niet handig is voor de tree)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:19
Verwijderd
Hm, die instabiele servers zijn wel enigszins vervelend. Hoop dat ze dat snel structureel weten op te lossen eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand anders ook gemerkt dat de final boss van act 2 en de boss van de eerste quest in act 3 (degene die allerlei lightning spells cast) aanzienlijk veel sterker zijn dan alles wat je gedurende de levels tegenkomt? Ik wist mezelf redelijk makkelijk door alle dungeons heen te helpen, en kwam vervolgens tegen bosses te staan die me vrijwel konden one hit killen. Doe ik iets fout of zijn ze inderdaad gewoon redelijk sterk in vergelijking met de dungeons zelf?
Eigenlijk begon ik pas moeite te krijgen (of nou ja; samengeknepen billen en voorzichtig lopen) tegen het einde van Act III. Piety was wel awesome zeg
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 08:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik merk dat ik met de witch aanzienlijk veel makkelijker door de levels heen ga ook, een heel stuk simpeler om te spelen dan de shadow wat mij betreft. Nadeel is wel dat ze het erg lastig heeft in boss fights, omdat haar meest krachtige truc de "keihard wegrennen en kiten" is.
Oud 04-02-2013, 15:27
Verwijderd
Ik heb nu toch maar zo'n hunter gemaakt met lightning shot die ik gegemd heb om te piercen en te splitten.

Zit nu tegen het einde van act 2 op cruel en het gaat allemaal verdacht makkelijk, misschien wel iets -te- makkelijk zelfs. Zodra ik ergens beweging spot schiet ik wat arrows in die general direction en als ze een beetje op elkaar staan blaas ik zo hele legioenen op, zelfs als ze blauw zijn en/of lightning res hebben.

Alleen de bosses zijn inderdaad irritant, maar bear trap helpt een hoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten