Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ik woon hier en schijn volwassen te zijn, dan hoort dat toch van wel?
Mja, ik weet niet of je dan de burgemeester moet kennen hoor Sarah.

(Wil iemand trouwens de postlijst posten? Ik ben op een tablet, en het lukt niet.)
Advertentie
Oud 18-12-2012, 18:58
Verwijderd
Volgens mij heet de burgemeester van Leiden Lenferink. Maar geen idee hoe de beste man (of vrouw ) eruit ziet.
Oud 18-12-2012, 18:58
Verwijderd
Ik vind je titel niet zo goed dat is gewoon ergens random het woord saai tussenplempen.

Verder is 'mijn' burgemeester van Aartsen en die kent iedereen.
Oud 18-12-2012, 18:59
Verwijderd
Gerard Ekdom :hartje:
Oud 18-12-2012, 19:00
Verwijderd
oh ja stefanie d'r jaarlijks terugkerende obessie is weer begonnen
Oud 18-12-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je titel niet zo goed dat is gewoon ergens random het woord saai tussenplempen.

Verder is 'mijn' burgemeester van Aartsen en die kent iedereen.
Ik vond hem juist wel kunnen, vooral als ik het uitspreek. Maar als je iets beters weet, laat maar horen!
Verwijderd
althans, zij praat altijd het meest daarover.
Verwijderd
Vijf jaar geleden zag gerard ekdom er uit als minstens veertig, maar nu lijkt hij eerder vijfendertig. Misschien is hij stiekem Benjamin Button
Oud 18-12-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vond hem juist wel kunnen, vooral als ik het uitspreek. Maar als je iets beters weet, laat maar horen!
nee ik weet niks Inland!

Mijn zusje heeft als klein larfje haar handtekening op het gips van d'r gebroken arm laten zetten door de burgemeester van rijswijk die burgemeester is trouwens de moeke van dj 100% isis.
Oud 18-12-2012, 19:06
Verwijderd
Nooo ik doe iets ineens helemaal verkeerd bij mijn borduursel, terwijl ik bijna klaar was. En nu helemaal uithalen en en en
Oud 18-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nooo ik doe iets ineens helemaal verkeerd bij mijn borduursel, terwijl ik bijna klaar was. En nu helemaal uithalen en en en
Maar je hoeft toch zeker niet alles uit te halen?
Oud 18-12-2012, 19:09
Verwijderd
Nee, het zijn maar een paar steken. maar als je dan zo bijna klaar bent is het een beetje zuur maar het is op zich al bijna klaar hoor. Nog een paar minuten.
Oud 18-12-2012, 19:09
Verwijderd
ik heb zo'n mal ritme, voel met net paranoide. slaaptijd!
Oud 18-12-2012, 19:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja hoor 'ns, omdat ik een bed heb waarbij je de lattenbodem vrij riant in alle hoeken en standen kan zetten heb ik een stopcontact daar voor nodig. Het andere stopcontact is voor de wekker. Mijn nachtlampje is voorzien van een lamp die nét iets te sterk is (lees: lasogen alert). Dus fuck al dat gehannes met verlengdozen und so weiter; ik plemp gewoon een grote kaars op m'n nachtkastje. Of naast mijn monitor als ik aan het gamen ben. Veel fijner licht.
Maar waarom een GEURkaars?

En hoezo koop je voor een eerste keer Action zo weinig spullen? Ik verwachtte dat je met een shitload aan prullaria zou thuiskomen, zoals boeddha-beeldjes en met gouden steentjes ingelegde tuinkabouters!
Oud 18-12-2012, 19:20
Verwijderd
Boeddhabeeltjes horen echt bij de action & onnodige rommel kopen
Oud 18-12-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Gerard Ekdom :hartje:

Citaat:
oh ja stefanie d'r jaarlijks terugkerende obessie is weer begonnen

Citaat:
Vijf jaar geleden zag gerard ekdom er uit als minstens veertig, maar nu lijkt hij eerder vijfendertig. Misschien is hij stiekem Benjamin Button
Oud 18-12-2012, 19:27
Verwijderd
Ik heb een heel kitscherig Boeddhabeeldje
Oud 18-12-2012, 19:42
Martiño
Martiño is offline
Ik heb alleen boeddhabeeldjes die ook 'echt' uit Azië komen (maar daar waarschijnlijk wel uit een ordinair souvenirwinkeltje komen)
Oud 18-12-2012, 19:49
Verwijderd
Ik heb een jade boeddhabeeldje van 2 cm uit china van mijn ouders gekregen en een houten boeddhabeeldje als afscheid van een collega dat wel gewoon bij een toko ofzo gekocht zal zijn maar op zich dus waarschijnlijk ook made in china
Oud 18-12-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen boeddhabeeldjes die ook 'echt' uit Azië komen (maar daar waarschijnlijk wel uit een ordinair souvenirwinkeltje komen)
Made in China eh, zo zal die van mij daar ook vast vandaan komen
Oud 18-12-2012, 19:51
Verwijderd
Echt enschede weer om ze geen cm ruimte te geven he
Oud 18-12-2012, 19:52
Verwijderd
Maar boeddhabeeldjes koop je natuurlijk nooit voor jezelf
Oud 18-12-2012, 19:54
Verwijderd
Ik heb hem dan ook gekregen
Oud 18-12-2012, 19:55
Turk February
Turk February is offline
Ik wil dit:

Oud 18-12-2012, 19:58
Verwijderd
Ik snap niet dat ze in Enschede op dat kleine pleintje staan in mijn hoofd is dat net een partytent groot.
Advertentie
Oud 18-12-2012, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb een jade boeddhabeeldje van 2 cm uit china van mijn ouders gekregen en een houten boeddhabeeldje als afscheid van een collega dat wel gewoon bij een toko ofzo gekocht zal zijn maar op zich dus waarschijnlijk ook made in china
Maar de boeddhabeeldjes bij de Action vandaan zijn toch ook allemaal made in China? Daarom vind ik het ook zo mal dat mensen naar China gaan, daar boeddhabeeldjes kopen en dan trots gaan verkondigen dat ze de 'echte' hebben.

Ik moet scheikunde leren *mezelf trap onder reet geef*
Oud 18-12-2012, 19:59
Verwijderd
Morgen naar de kapper, haren mss bruin verven en laagjes knippen.
Oud 18-12-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Maar de boeddhabeeldjes bij de Action vandaan zijn toch ook allemaal made in China? Daarom vind ik het ook zo mal dat mensen naar China gaan, daar boeddhabeeldjes kopen en dan trots gaan verkondigen dat ze de 'echte' hebben.

Ik moet scheikunde leren *mezelf trap onder reet geef*
Huh? Dat heb ik nog nooit iemand horen verkondigen.
Oud 18-12-2012, 20:07
Verwijderd
Jij woont toch in Enschede Sarah? Ga je nog naar het Glazen Huis?
Oud 18-12-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Jij woont toch in Enschede Sarah? Ga je nog naar het Glazen Huis?
Ja zaterdagmiddag heb ik dienst dus dan ben ik toch in de buurt, ga ik daarvoor en/of daarna wel even kijken
Oud 18-12-2012, 20:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Huh? Dat heb ik nog nooit iemand horen verkondigen.
Ik wel. En dat vond ik raar.
Oud 18-12-2012, 20:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Made in China eh, zo zal die van mij daar ook vast vandaan komen
Made in Thailand
Oud 18-12-2012, 20:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb zo'n mal ritme, voel met net paranoide. slaaptijd!
Ik ben net wakker. Ontbijt-tijd!

en dan studeren en weer doorgaan tot morgenmiddag en dan weer slapen.
Oud 18-12-2012, 20:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik merkte trouwens dat ik inmiddels gewend ben aan mijn verragde toetsenbord, want ik ging vanochtend achter de computer @ de uni zitten en ik typte steeds ctrl+v ipv 'e'.

Ik typ nu ook best snel eigenlijk. Dat essay typen vannacht ging (qua typwerk iig) ook sneller dan verwacht.
Oud 18-12-2012, 21:00
Verwijderd
ik heb een idee hoe die heet, maar ik heb hem wel vaker zien rondlopen.
Oud 18-12-2012, 21:09
Verwijderd
Ik ontdek net de 'Royal Flush' en ik ga helemaal stuk (NSFW)

Spoiler
Filmpje is PRICELESS Godverdomme
Oud 18-12-2012, 21:16
Verwijderd
Er was een smsje in beeld:
"hou van jou lieffie !!!!!! 24 oktober 2009"
En mijn eerste gedachte was goh, dat zo'n smsje ruim drie jaar later pas aankomt
Oud 18-12-2012, 21:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ontdek net de 'Royal Flush' en ik ga helemaal stuk (NSFW)

Spoiler
Filmpje is PRICELESS Godverdomme
Ik zou toch al denken dat er iets niet helemaal in de haak is als ik met mijn hoofd boven een wc zou moeten hangen.

Dan nog liever een San Diego thank you.
Oud 18-12-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou toch al denken dat er iets niet helemaal in de haak is als ik met mijn hoofd boven een wc zou moeten hangen.

Dan nog liever een San Diego thank you.
Het is zo geniaal, die vent is dan dus ook klaar, vlak nadat ie heeft DOORGETROKKEN, en zij komt helemaal vertwijfeld en proestend boven de wc uit en hij loopt weg HAHAHAHAHAHA
Oud 18-12-2012, 21:23
Verwijderd
Het imago van Enschede wordt weer hoog gehouden!
Oud 18-12-2012, 22:07
Verwijderd
Hebben twee bovenstaande posts met elkaar te maken?
Oud 18-12-2012, 22:08
Verwijderd
Nee, dat ging over Glanerbrug.
Oud 18-12-2012, 22:26
Verwijderd
Mijn post had te maken met medium Anita!
Oud 18-12-2012, 22:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, ik kijk Gênante Lijven en het is een special over transgenders. Eén vrouw laat haar gezicht vrouwelijker maken en die operatie ziet er wel zo naar uit. Stukken schedel die afgehakt worden, en een stuk wordt uit de kin gehaald om de kaken naar elkaar toe te trekken. Pfoei *ril*
Oud 18-12-2012, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ew.

Ik kijk naar het glazen huis dingie. Raar, want vorig jaar was het hier en de tijd is erg snel voorbij gegaan. en er was net een typische mannelijke student in beeld en ik blijf me erover verbazen dat intelligente jongens denken dat die look ok is. Lelijk overhemd over een lelijke broek, bierpensje en vettig halflang haar. en zo'n walgelijk kutaccent, waar ze ook vandaan komen.
Oud 18-12-2012, 22:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, ew.

Ik kijk naar het glazen huis dingie. Raar, want vorig jaar was het hier en de tijd is erg snel voorbij gegaan. en er was net een typische mannelijke student in beeld en ik blijf me erover verbazen dat intelligente jongens denken dat die look ok is. Lelijk overhemd over een lelijke broek, bierpensje en vettig halflang haar. en zo'n walgelijk kutaccent, waar ze ook vandaan komen.
Ze ziet er na de operatie wel vrouwelijker uit Wel een beetje ongelijke wenkbrauwen

En die studenten ja, jezus Ik begrijp er ook echt niks van.
Oud 18-12-2012, 22:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh wtf, Gerard Ekdom ziet er ECHT veel jonger uit
Oud 18-12-2012, 22:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Huh wtf, Gerard Ekdom ziet er ECHT veel jonger uit
Ja idd. Ik vond 'm hiervoor al wel een poepie, maar nu...

Hehehe, ik kijk nu trouwens ff 'dagelijkse kost' met Jeroentje en hij had 't over een madame met 'Sjieke tieten'.
In Vlaanderen zijn zelfs de kookprogramma's leuker!
Oud 18-12-2012, 22:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja idd. Ik vond 'm hiervoor al wel een poepie, maar nu...

Hehehe, ik kijk nu trouwens ff 'dagelijkse kost' met Jeroentje en hij had 't over een madame met 'Sjieke tieten'.
In Vlaanderen zijn zelfs de kookprogramma's leuker!
Ik vind hem helemaal niet zo leuk juist Maar op zich trouwens wel beter dan Nederlandse koks. Robert Kranenborg en Julius Jaspers (sowieso zo'n vieze student, maar dan zonder het excuus student te zijn) met hun zoetjes en zoutjes en natjes en droogjes en bittertjes en zuurtjes
Oud 18-12-2012, 22:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij is het meer de toegenomen BN-er factor, de beste man komt nu ook regelmatig op TV, en iedereen weet dat je op TV nog een dikkere kop hebt dan in het echt. Dus ome Gerard zal vast van zn management een abbotje sportschool gekregen hebben.

Regels voor berichten