| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verschilt bij mij nogal, als ik niks op internet te zoeken heb is het prima, dan ga ik gewoon met een boek op de bank zitten. Maar als ik sheets moet bekijken of artikelen ofzo dan gaat het forum automatisch aan (Echt automatisch, want hij start op als ik Chrome open )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben pas bij nummer 6 . Maar ik ga deze nog even zo ver mogelijk afmaken, morgen nog een doen en dan gooi ik de eerste 7 op de bus. Dan in het weekend nog even heel hard mijn best doen en dan krijgen heel veel mensen ze gewoon iets later dan kerst
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zet dat uit dan, muts.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij niet, maar ik luister nu om te horen of ik het goed heb en god wat is het slecht Oh je hebt wel gelijk
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als ik weer in Leiden zit wordt dat vast minder erg, want ik mis nu gewoon al mijn vriendinnen en mijn huisgenoten en uiteraard mijn vriendje gewoon ontzettend erg. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Bach Het allerergste nummer dat ik leuk vind is eh. Miss that pussy (ik weet niet eens of het wel zo heet en van wie het is). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is zeker een leuk nummer!Maar, Bach was een voorbeeld, ik luister niet zo veel Bach. Ik luister meer Chopin en Grieg. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|