Advertentie | |
|
![]() |
|
De enige C&C die ik de moeite waard vind en vond is Dune (2000), RA2 en Tiberium sun.
Civ. Voor de rest worden er tegenwoordig maar bar weinig (goede) stragegy games uitgebracht.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb het spel zelf en staat bij mij in de top 3. het is een zeer hoge strategische spel, misschien lijkt dat niet op het begin maar als je ziet naar gevorderden kun je het verschil zien. Als je het spel wat lijkt raad ik je aan om videos van KrebsCOHO of Propagandacast te kijken. Verder wil ik je ook wel helpen ik heb al over 1700 potjes gespeeld. Als je meer wilt weten kun je het mij vragen.
|
![]() |
|
Of kijken naar wat er vernieuwd is van de oude meuk: www.kamremake.com
|
Verwijderd
|
ik speel nu: Empiere / Napoleon total war, age of empires 3, war chif's+asian dinasty's+normal...
stronghold 2+cursader extreem+legends+crusader+stronghold 1 , (alles met ANNO ervoor...dit is meer koloniezeren net zoals age of empires)... hmm, dat is het wel zo ongeveer... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Theatre of War 1 & 2 is alleen leuk als je een die hard simulatiefan bent, het speelt zich af in WW2.
Red alert 3 is leuk voor casual, zit ook een beetje tactiek in en is niet al te duur. Supreme commander 1 is iets voor je als je ergens tijd in wilt steken, zitten grootschalige gevechten in en speelt zich af in de toekomst. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 |