Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 21:55
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nadat ik mijn schaamstreek gisteravond van het daar voorheen geplaatste haar heb ontdaan met behulp van een schoon scheermes...blablabla..
okee, misschien heb ik het verkeerd gedaan maar... wat kan ik doen tegen de jeukige rode bultjes die nu overal zitten?
iets derop smeren?--> Nivea body-Care, talkpoeder ofzow
of gewoon nix dermee doen...laten luchten en wachten...?

ik weet dat er veel topiks hierover zijn, maar 1 duidelijk (waar) antwoord is genoeg, gooi em daarna maar weer dicht.

dank u .....*verrekt van de jeuk*
Oud 12-08-2002, 22:00
X-je
X-je is offline
scheer je droog? wat ik namelijk doe, is het onder de douchestraal scheren en ik heb nooit last van jeuk

X-je

O en nivea wil wel es helpen tg de jeuk, bij mij toch
Oud 12-08-2002, 22:15
p-chez
p-chez is offline
Elke plek waar je voor 't eerst scheert is daarna geirriteert. Dat geldt dus ook voor de schaamstreek

Je moet er gewoon aan wennen, en idd wat erop doen, soort aftershave-balsem of iig iets wat niet op alcoholbasis is.
Oud 12-08-2002, 22:33
skatefamke
skatefamke is offline
beetje bodylotion oid, wel beetje zachtig tja, zoals vermeld, zonder alcohol dus.
Oud 13-08-2002, 09:10
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
dank u ... ik doe nu nivea-spray derop, en dan de ventilator op me geval richten werkt heeerlijk verfrissend en de jeuk is minder... ,maar nog steeds irritant.
Oud 13-08-2002, 17:42
Mystique
Mystique is offline
Het vel daar si extra gevoelig. Ik heb er ook vaak last van en ben maar overgegaan op ontharingscreme.
Ik zou zeggen smeer er bodylotion op (liefst zonder alcohol en al die shit --> aanrader dove bodysilk! echt superspul!), scheer niet droog maar met water of scheerschuim, scheer met je haren mee(niet tegen de richting in), doe het s'avonds want als je dan bultjes krijgt zijn die teminste de volgende dag weg als je een bikini aantrekt.
Oud 13-08-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:
doe het s'avonds want als je dan bultjes krijgt zijn die teminste de volgende dag weg als je een bikini aantrekt.
kdenk niet dat ie een bikini aan zal trekken of uberhaupt willen trekken

Maar euh, ik heb dr ook last van. Met de tijd win je er gewoon wel aan eigenlijk en gaat het minder jeuken en/of irriteren.. Verder alle tips van hierboven opvolgen ja..

En wie weet is het met ontharingscreme minder? Zou je kunnen proberen..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:52
Rioto
ik hoorde van een aantal mensen als je nog geen baardgroei hebt als je dan je wel scheert dat je eerder baardgroei krijgt klopt dat ?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
ik hoorde van een aantal mensen als je nog geen baardgroei hebt als je dan je wel scheert dat je eerder baardgroei krijgt klopt dat ?
nja.. tis iig wel zo dat wanneer je ergens zachte haartjes hebt, en je scheert die weg, er dan stoppeltjes voor in de plaats komen. Dus in die zin zou het ms kunnen dat door je te scheren je baardgroei stimuleert omdat de zachte haartjes daar dan terugkomen als stoppeltjes...?? Maar of het echt zal werken.. ik bedoel echt zichtbaar resultaat zal leveren weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:24
Rioto
Citaat:
Dusjcrib schreef:

nja.. tis iig wel zo dat wanneer je ergens zachte haartjes hebt, en je scheert die weg, er dan stoppeltjes voor in de plaats komen. Dus in die zin zou het ms kunnen dat door je te scheren je baardgroei stimuleert omdat de zachte haartjes daar dan terugkomen als stoppeltjes...?? Maar of het echt zal werken.. ik bedoel echt zichtbaar resultaat zal leveren weet ik niet
nou ik haat die Klote zachte haartjes ,.. bagger dingen blijven maar groeien op die kin van me .. ik scheer die dingen altijd weg maar geen stoppetjes verdomme
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:
Ik heb er ook vaak last van en ben maar overgegaan op ontharingscreme.
jah maar hoe doe je dat, bij mij pakt dat niet hoor en heel mijn huid lag open daarna
scheer niet droog maar met water of scheerschuim, scheer met je haren mee
jah maar als je dan met je vingers tegenin de richting gaat voel je allemaal stoppels. zie lelijk uit en is niet ech fijn om te voelen... en al helemaal niet fijn voor mond van vriend
dus mijn vraag hoe haal je alles goed weg ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:22
Mark
Mark is offline
Goed laten luchten!

Gewoon zonder slipje en met een minirokje gaan lopen. Dan is het zo weg!

(ps, je weet waar ik woon, toch?)

Mark [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -]
Oud 14-08-2002, 15:36
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Maypole schreef:
bij mij wel, ik had eerst zachte haartjes, heb ik weggeschoren en nu zijn die haartjes wel dikker/stugger. kheb wel stoppels ja. maar ik ben vroeg vergeleken met leeftijdsgenoten als het gaat om baardgroei e.d.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:15
Rioto
Ik volgens mij fokking laat
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:35
Hellup
Hellup is offline
ehh liefe jongetjes hier, er zijn ook meisjes (lees HEEL VEEL meisjes) die niet van stoppeltjes houden, want dat prikt (en niet alleen tijdens het zoenen..) dus wees blij als je ze niet hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 23:43
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Hellup schreef:
ehh liefe jongetjes hier, er zijn ook meisjes (lees HEEL VEEL meisjes) die niet van stoppeltjes houden, want dat prikt (en niet alleen tijdens het zoenen..) dus wees blij als je ze niet hebt.
We hebben he tover noten scheren. Ik weet wat die stoppeltjes aan kunnen richten dus scheer ik elke dag baardje en Zakkie
Oud 17-08-2002, 14:06
Roos
Roos is offline
- scheer je 's avonds, dan heeft je huid tijd om te herstellen
- gebruik altijd scheerschuim (is wat zachter)
- scheer met de haargroei mee (vaak naar onder/naar binnen)
- smeer het in met een vette creme (zonder alcohol!) of talkpoeder schijnt ook goed te helpen.
Oud 17-08-2002, 14:13
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
rosi schreef:
- scheer je 's avonds, dan heeft je huid tijd om te herstellen
- gebruik altijd scheerschuim (is wat zachter)
- scheer met de haargroei mee (vaak naar onder/naar binnen)
- smeer het in met een vette creme (zonder alcohol!) of talkpoeder schijnt ook goed te helpen.
Ik sscheer altijd met nieuwe scherpe mesjes
Scheerschuim

en beetje warm water , Alleen 1e keer hadk vet jeuk maar dat ging snel over nu ist allemaal supergladjes en lekker

Regels voor berichten