Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 21:12
hetisdenatuur
hetisdenatuur is offline
hallo mensen,

doordat ik meerdere jaren ben gepest, heb ik mijn gevoelens afgesloten. Ik ben nooit blij en weet hoe het voelt om blij te zijn, ik voel alleen verdriet en pijn en woede. Weet iemand een hoe ik hiermee moet omgaan. Want het zou mijn leven beter maken, hoop ik, zo wil ik niet doorgaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2013, 21:39
Verwijderd
Psycholoog al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 21:40
Verwijderd
Ga naar psycholoog.. en iedereen weet wel hoe het is om blij te zijn okal is het maar 1 sec
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 12:04
LizViicious
LizViicious is offline
Citaat:
hallo mensen,

doordat ik meerdere jaren ben gepest, heb ik mijn gevoelens afgesloten. Ik ben nooit blij en weet hoe het voelt om blij te zijn, ik voel alleen verdriet en pijn en woede. Weet iemand een hoe ik hiermee moet omgaan. Want het zou mijn leven beter maken, hoop ik, zo wil ik niet doorgaan...
niet huilen nerd, je ebt een fucking huis om in te leven, je krijgt eten,drinken kleding flikekr op man.

ga in afrika wonen dan weet je wat blijheid is.
mongool en als je gepest wordt is het gewoon een teken dat je zwak en onzeker bent.
ik zou willen dat iemand mij ooit zou pesten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 12:29
LizViicious
LizViicious is offline
Citaat:
Waarom?
zodat ik ze de tering in kan slaan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
zodat ik ze de tering in kan slaan
Dan is het geen pesten, maar provoceren. In jouw geval zou pesten bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand naaktfoto's van jou regelt en jou daarna anoniem mailt met allemaal gemene vernederende dingen. Daarna dreigt 'ie ze op school op te hangen, tenzij je met watervaste stift 'ik ben een dom vies varkentje' op je voorhoofd schrijft en zo de hele dag rondloopt. Dat doe je natuurlijk niet dus de volgende dag hangt inderdaad één van jouw naaktfoto's uitvergroot in de fietsenstalling, nu nog deels gecensureerd doordat er een varken overheen getekend is, maar wel duidelijk herkenbaar. Als je thuiskomt heb je een nieuw mailtje met nieuwe dreigementen. Dat je drie dagen niet mag douchen en ook geen schone kleren aan mag doen, omdat ze anders de ongecensureerde foto ophangen, bijvoorbeeld. De politie kan niks doen want de mailtjes worden verstuurd vanaf openbare plaatsen. Je kan niemand de tering in slaan want je weet niet wie het is. De school kan ook niet alle leerlingen in de gaten houden. Dit gaat net zo lang door als je afperser wil en jij hebt daar geen invloed op.

Ben jij dan een nerd en een mongool?

Volgens mij ben jij veel banger voor gepest worden dan hetisdenatuur. Want hij/zij maakt het mee en heeft zich alleen emotioneel afgesloten, terwijl jij niet eens gepest wordt, maar toch word je meteen panisch en gaat zitten schelden.

Zwak hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 13:44
Verwijderd
Als je nooit naaktfoto's gemaakt hebt maakt dat niet uit, trouwens. Dat is gewoon een kwestie van een foto van Facebook halen en jouw gezicht in andermans naaktfoto Photoshoppen. Halfuurtje werk als je weet wat je aan 't doen bent, en niemand gaat jou geloven als je zegt dat het iemand anders is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 16:06
LizViicious
LizViicious is offline
Citaat:
Dan is het geen pesten, maar provoceren. In jouw geval zou pesten bijvoorbeeld kunnen zijn dat iemand naaktfoto's van jou regelt en jou daarna anoniem mailt met allemaal gemene vernederende dingen. Daarna dreigt 'ie ze op school op te hangen, tenzij je met watervaste stift 'ik ben een dom vies varkentje' op je voorhoofd schrijft en zo de hele dag rondloopt. Dat doe je natuurlijk niet dus de volgende dag hangt inderdaad één van jouw naaktfoto's uitvergroot in de fietsenstalling, nu nog deels gecensureerd doordat er een varken overheen getekend is, maar wel duidelijk herkenbaar. Als je thuiskomt heb je een nieuw mailtje met nieuwe dreigementen. Dat je drie dagen niet mag douchen en ook geen schone kleren aan mag doen, omdat ze anders de ongecensureerde foto ophangen, bijvoorbeeld. De politie kan niks doen want de mailtjes worden verstuurd vanaf openbare plaatsen. Je kan niemand de tering in slaan want je weet niet wie het is. De school kan ook niet alle leerlingen in de gaten houden. Dit gaat net zo lang door als je afperser wil en jij hebt daar geen invloed op.

Ben jij dan een nerd en een mongool?

Volgens mij ben jij veel banger voor gepest worden dan hetisdenatuur. Want hij/zij maakt het mee en heeft zich alleen emotioneel afgesloten, terwijl jij niet eens gepest wordt, maar toch word je meteen panisch en gaat zitten schelden.

Zwak hoor.

maar hoe dan nog, ik zou er heus wel achter komen wie die gene zou zijn bijv

meneer de pester, ik geef u 300 euro als u hiermee stopt, hij gaat ermee akkoord en we ontmoeten elkaar ergens.
En dan is die dood
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
maar hoe dan nog, ik zou er heus wel achter komen wie die gene zou zijn bijv

meneer de pester, ik geef u 300 euro als u hiermee stopt, hij gaat ermee akkoord en we ontmoeten elkaar ergens.
En dan is die dood
Natuurlijk gaat 'ie er niet mee akkoord, hij snapt zelf toch ook wel dat 'ie er meteen bij is als 'ie jou ontmoet :') Al kwam 'ie met vijftien gemaskerde vrienden zodat hij jou makkelijk in elkaar kan trappen, dan nog is het risico te hoog, want als je slim bent schakel je bij zo'n ontmoeting natuurlijk gewoon de politie in. Dus daar begint 'ie niet aan.

Hij doet het omdat hij een lul is en het leuk vindt om jou het leven zuur te maken, niet omdat hij geld nodig heeft.

En je hebt geen manier om het te doen ophouden. Dat is het hele punt, knul. Is dat dan jouw schuld, of is het de schuld van degene die zich immoreel gedraagt?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond, graag ontopic
Oud 08-01-2013, 15:59
omnomnom
omnomnom is offline
Citaat:
niet huilen nerd, je ebt een fucking huis om in te leven, je krijgt eten,drinken kleding flikekr op man.

ga in afrika wonen dan weet je wat blijheid is.
mongool en als je gepest wordt is het gewoon een teken dat je zwak en onzeker bent.
Fail troll is fail.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten