Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben jij dan een nerd en een mongool? Volgens mij ben jij veel banger voor gepest worden dan hetisdenatuur. Want hij/zij maakt het mee en heeft zich alleen emotioneel afgesloten, terwijl jij niet eens gepest wordt, maar toch word je meteen panisch en gaat zitten schelden. Zwak hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je nooit naaktfoto's gemaakt hebt maakt dat niet uit, trouwens. Dat is gewoon een kwestie van een foto van Facebook halen en jouw gezicht in andermans naaktfoto Photoshoppen. Halfuurtje werk als je weet wat je aan 't doen bent, en niemand gaat jou geloven als je zegt dat het iemand anders is.
|
![]() |
||
Citaat:
maar hoe dan nog, ik zou er heus wel achter komen wie die gene zou zijn bijv meneer de pester, ik geef u 300 euro als u hiermee stopt, hij gaat ermee akkoord en we ontmoeten elkaar ergens. En dan is die dood |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij doet het omdat hij een lul is en het leuk vindt om jou het leven zuur te maken, niet omdat hij geld nodig heeft. En je hebt geen manier om het te doen ophouden. Dat is het hele punt, knul. Is dat dan jouw schuld, of is het de schuld van degene die zich immoreel gedraagt? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Houvast weg. En nu? aboe | 3 | 11-10-2004 21:35 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
Liefde & Relatie |
En nu wilt hij me terug... Klein~Meisje~86 | 15 | 06-04-2003 02:31 | |
Psychologie |
Creatieve drang vroeger en nu? Verwijderd | 3 | 31-08-2002 10:49 | |
Liefde & Relatie |
ik vind die gozer al zoooo lang leuk en hij mij nu ook en nu........ ShiningStar | 5 | 13-03-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Toen en Nu Taal | 2 | 01-11-2001 19:44 |