Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Op Net 5 was vandaag Once Upon a Time, dat zag er leuk uit, kent iemand het? En die Sherlock serie met Lucy Liu, is dat wat?
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag eens op een normaal tijdstip gegeten, al was het wel eigenlijk m'n lunch. Ik kwam om 4 uur m'n bed uit en heb toen voor 't eerst in m'n leven brinta op ('perongeluk' gekocht en ik wou 't eens proberen). Smerig spul. Mijn 3e maaltijd was een beker cappuccino en een rol digestive koekjes. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb echt een onbedwingbare drang om te gaan slapen, maar ik ben juist aan het wakker blijven om mijn ritme te fiksen. Ik heb net een hele slechte film gekeken en moet nu ook nog zachtjes doen, want mijn pa loopt te dwalen.
|
Brinta <3 Dat heb ik al lang niet meer gehad. En havermout met bosbessenjam <3 Bambix doet me denken aan het asiel. Daar kreeg de zogende cavia met drie jongen (die ernstig vermagerd was) elke ochtend en middag een bordje van. Aangemaakt met geitenmelk, water en druivensuiker.
|
|