Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 19:07
Verwijderd
Ik vind een meisje leuk op school die ik alleen door de gangen zie lopen. Ben van plan miss haar facebook toe te voegen en zo wat contact met haar te maken.

Iemand nog tips hoe ik dit moet aanpakken?

All help is appreciated!

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2013, 19:26
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
toevoegen op facebook kan helpen, als je haar een berichtej kunt sturen kun je erbij zetten dat je haar hebt gezien op school dan weet ze al zeker wie je bent
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 19:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Komt een beetje creepy over.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:20
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Komt een beetje creepy over.
Dat ja.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:46
Verwijderd
Ik heb op me profiel me school staan... dus als ze drnkt van wtf is dat dan gaat ze naar me profuel en ziet ze dat ik geen totaal random persoon ben
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:47
Vowel
Vowel is offline
Dat je op dezelfde school zit betekent niet dat je geen random persoon bent. Als ze jou niet kent, je nooit contact met haar hebt en eigenlijk geen 'reden' hebt om haar toe te voegen ben je een random persoon.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dat je op dezelfde school zit betekent niet dat je geen random persoon bent. Als ze jou niet kent, je nooit contact met haar hebt en eigenlijk geen 'reden' hebt om haar toe te voegen ben je een random persoon.
Ik geef je daar gelijk in hoor! Haha. Alleen ik bedoel als je weet dat het iemand is van je school dan iemand waarvan je de bestaan niet eens van weet, dan is dat wel anders.. oh btw vergeten te zeggen maar ik heb wel is geprobeerd oogcontact met haar te maken dus ze heeft me vast wel is zien lopen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 23:16
Verwijderd
niet geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 08:01
Verwijderd
Spreek haar eerst eens gewoon aan op school. Dat hoeft niet uitgebreid, lang of speciaal te zijn. Maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisseld, best vreemd om haar dan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 10:08
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Spreek haar eerst eens gewoon aan op school. Dat hoeft niet uitgebreid, lang of speciaal te zijn. Maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisseld, best vreemd om haar dan toe te voegen.
Dit inderdaad. Eerst met haar wat praten en dan is het ook niet zo awkward meer om haar toe te voegen op Facebook. Een logischere volgorde die zij waarschijnlijk ook meer weet te waarderen.
Oud 11-01-2013, 15:17
Verwijderd
Maar uit het niks ineens met haar praten is toch ook een beetje vreemd? Ze zit een klas lager dan ik dus we hebben geen lessen met elkaar oid
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:18
Verwijderd
Daarom juist. Kom je ook nog eens dapper uit de hoek.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:20
Verwijderd
Maar uit het niks met haar gaan praten is toch ook een beetje vreemd?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Daarom juist. Kom je ook nog eens dapper uit de hoek.
Of ze denkt wtf
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:22
Verwijderd
Iemand zomaar toevoegen op facebook vind ik duizend keer vreemder.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Iemand zomaar toevoegen op facebook vind ik duizend keer vreemder.
Er zijn veel mensen die dat doen. Vooral die met +300 vrienden.

Zeg eens hoi door de gangen, en als ze je raar aankijkt zeg je dat ze op iemand leek die je kent. En het dacht zij dat het diegene was. Mischien krijg je dan een gesprekje.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Er zijn veel mensen die dat doen. Vooral die met +300 vrienden.

Zeg eens hoi door de gangen, en als ze je raar aankijkt zeg je dat ze op iemand leek die je kent. En het dacht zij dat het diegene was. Mischien krijg je dan een gesprekje.
Ik heb best wat mensen op mijn facebook met 300+ vrienden. Toch denk ik dat de meesten daadwerkelijk wel eens met al hun vrienden hebben gepraat. En dat anderen iets doen, wil nog niet zeggen dat het niet raar overkomt op dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb best wat mensen op mijn facebook met 300+ vrienden. Toch denk ik dat de meesten daadwerkelijk wel eens met al hun vrienden hebben gepraat. En dat anderen iets doen, wil nog niet zeggen dat het niet raar overkomt op dat meisje.
Klopt, maar tegenwoordig kan alles.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:39
Verwijderd
Interessante mening, maar zijn doel is toch echt om dat meisje te hosselen. Dat zal beter gaan door haar aan te spreken en minder gaan als hij haar plompverloren toevoegt aan facebook. Houd je ogen op de bal!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Of ze denkt wtf
Ja, of. Of ze valt op vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, of. Of ze valt op vrouwen.
Ja, dat 'of' geeft aan dat er een risico is dat ik het dan verknal...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:43
Verwijderd
Misschien kan je proberen met een vriendin van haar aan te pappen.Je gaat een keer met die vriendin mee en je ''kent'' elkaar.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan je proberen met een vriendin van haar aan te pappen.Je gaat een keer met die vriendin mee en je ''kent'' elkaar.
das wel een goeie... met vriend heeft namelijk iets met een meisje die in hetzelfde jaar als haar zit... misschien kennen ze elkaar! thx!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat 'of' geeft aan dat er een risico is dat ik het dan verknal...
En dat risico loop je op een andere manier niet? Vroeg of laat zal je haar toch moeten confronteren en dan is er genoeg ruimte om shit te verknallen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
En dat risico loop je op een andere manier niet? Vroeg of laat zal je haar toch moeten confronteren en dan is er genoeg ruimte om shit te verknallen.
met de andere manieren zijn de risicos in mijn ogen kleiner.... en het klopt dat ik haar moet confronteren.... maar ik wil het graag in de beste en het minst creepy manier doen... eerste indruk is belangerijk.... en ik weet niet hoe jij het aanpakt maar ook al is er genoeg ruimte, 'shit verknallen' ga ik niet proberen te doen bij een meisje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2013, 17:49
Verwijderd
Ik zie niet zo goed wat er creepy is aan op een meisje afstappen en een praatje met haar maken, maar wellicht ben ik hopeloos ouderwets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten