Advertentie | |
|
![]() |
|
Genoeg mensen die SMS/WhatsApp alleen voor korte zakelijke berichten gebruiken en niet om te chatten. Blijkbaar is dit een jongen die dat ook niet doet en veel liever in real life praat en contact met je heeft.
Het is misschien heel hard, maar als je er niet tegenkan dat hij zo is en zo reageert terwijl hij wel duidelijk aangeeft dat hij het leuk vond (én aangeeft dat hij niet graag WhatAppt), dan is dit niet de juiste jongen voor je of moet je er mee leren leven dat je weinig leuke berichtjes kunt verwachten van hem.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Als tijdens een tweede date iemand begint te zeiken dat ik niet snel/uitgebreid genoeg reageer op whatsappjes kap ik het dan en daar meteen af hoor
![]() Citaat:
![]() Ik raad je af er over te beginnen tijdens de date, ik zou dat zelf echt gruwelijk irritant vinden. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 13:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ook bijzonder weinig met mijn mobiel, die staat meestal uit en is ergens ver weg. Dat betekent echter níet dat ik niet van mensen kan houden, ontzettend verliefd kan zijn of überhaupt een bot, gemeen en asociaal persoon ben. Het betekent dat ik heel weinig met mijn mobiel heb en dat ik geen smartphone heb.
||
Citaat:
Die jongen heeft haar -letterlijk- verteld dat hij niet de hele dag met zijn telefoon rondloopt en niet houdt van what's app. Dát is de enige reden waarom hij weinig zegt en langzaam reageert. Dat heeft verder helemaal niets te maken met bot zijn of problemen/schulden hebben. Als ik toch tegen iemand zou zeggen: "Ik houd absoluut niet van e-mailen," dan is het toch niet bot als ik daarna daadwerkelijk weinig/niet e-mail? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik wil niet offtopic gaan duss. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |