Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2013, 12:29
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn laptop. Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn laptop, een toshiba, zichzelf ongewenst uitschakelt. Als ik hem dan weer aan doe gaat ie weer verder met waar hij mee bezig was. Een soort van sluimerstand dus. Iemand enig idee waar dit vandaan komt en hoe ik het moet oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2013, 13:43
freyk
freyk is offline
Kijk naar je "energieschema".
Oud 05-01-2013, 15:24
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Kijk naar je "energieschema".
Dan is er niks bijzonders te zien. Het valt me wel op dat sinds dat ik mijn telefoon (htc wildfire) bij mijn laptop heb wegelegd, hij het weer goed doet. Ik had mijn telefoon leunend op mijn laptop. Kan dit iets zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dan is er niks bijzonders te zien. Het valt me wel op dat sinds dat ik mijn telefoon (htc wildfire) bij mijn laptop heb wegelegd, hij het weer goed doet. Ik had mijn telefoon leunend op mijn laptop. Kan dit iets zijn?
Eh, ik snap niet wat je bedoeld met 'leunde op mijn laptop'?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 21:39
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
hij lag er zegmaar half op, ik kan het niet echt uitleggen..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 22:17
Verwijderd
Kan altijd storing zijn maarja kijk maar of hij het nu niet meer doet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 17:22
Verwijderd
normaal moet het staan bij je instelling van energiebeheer dat die na een bepaalde tijd op slaapstand gaat. hier is de oplossing voor te veranderen.
1.
Open Energiebeheer door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging en Energiebeheer.

2.
Klik op de pagina Selecteer een energiebeheerschema naast het geselecteerde schema op De schema-instellingen wijzigen.

3.
Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen op de pagina Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.

4.
Dubbelklik op het tabblad Geavanceerde instellingen op Slaapstand, dubbelklik op Slaapstand na uit en voer vervolgens een van onderstaande handelingen uit:

Als u een laptop gebruikt, klikt u op Op accu of op Netstroom (of op beide opties), vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit.

Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens u op de pijl en ten slotte op Nooit.

5.
Dubbelklik op Sluimerstand na en voer een van de volgende handelingen uit:

Als u een laptop gebruikt, klikt u op Op accu of op Netstroom (of op beide opties), vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit.

Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit.

6.
Als u wilt dat het beeldscherm aan blijft, dubbelklikt u op Beeldscherm, dubbelklikt u op Beeldscherm uitschakelen na en voert u een van de volgende handelingen uit:

Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit.

7.
Klik op OK en klik vervolgens op Wijzigingen opslaan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 21:05
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Bedankt voor je uitleg maar het is helemaal fout.

Hij ging uit toen ik gewoon bezig was met de laptop. Dus ik was bijvoorbeeld hier aan het kijken en dan gaat ie ineens naar de slaapstand. Zonder reden. En dat van die energiebeheer snap ik ook wel. Ik kan wel een beetje met een laptop omgaan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 15:46
Verwijderd
Lag je telefoon niet gewoon tegen de powerknop aan te schuren?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 17:45
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Die zit bovenaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten