Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
normaal moet het staan bij je instelling van energiebeheer dat die na een bepaalde tijd op slaapstand gaat. hier is de oplossing voor te veranderen.
1. Open Energiebeheer door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging en Energiebeheer. 2. Klik op de pagina Selecteer een energiebeheerschema naast het geselecteerde schema op De schema-instellingen wijzigen. 3. Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen op de pagina Geavanceerde energie-instellingen wijzigen. 4. Dubbelklik op het tabblad Geavanceerde instellingen op Slaapstand, dubbelklik op Slaapstand na uit en voer vervolgens een van onderstaande handelingen uit: • Als u een laptop gebruikt, klikt u op Op accu of op Netstroom (of op beide opties), vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit. • Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens u op de pijl en ten slotte op Nooit. 5. Dubbelklik op Sluimerstand na en voer een van de volgende handelingen uit: • Als u een laptop gebruikt, klikt u op Op accu of op Netstroom (of op beide opties), vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit. • Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit. 6. Als u wilt dat het beeldscherm aan blijft, dubbelklikt u op Beeldscherm, dubbelklikt u op Beeldscherm uitschakelen na en voert u een van de volgende handelingen uit: • Als u een laptop gebruikt, klikt u op Op accu of op Netstroom (of op beide opties), vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit. • Als u een desktopcomputer gebruikt, klikt u op Instelling, vervolgens op de pijl en ten slotte op Nooit. 7. Klik op OK en klik vervolgens op Wijzigingen opslaan. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor je uitleg maar het is helemaal fout.
Hij ging uit toen ik gewoon bezig was met de laptop. Dus ik was bijvoorbeeld hier aan het kijken en dan gaat ie ineens naar de slaapstand. Zonder reden. En dat van die energiebeheer snap ik ook wel. Ik kan wel een beetje met een laptop omgaan. |
![]() |
|
|