Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
xbxrx the fatal flying guilloteens melt banana the gories maar als je mooie muziek zoekt, ga dan gewoon eens naar www.grunnenrocks.nl
||
Citaat:
![]() (Ik versta onder 'onderscheiden' iets anders als jou, denk ik.)
||
Citaat:
Maar dan nog vind ik de teksten van Avril Lavigne niet van hoog niveau en de muziek ook niet echt. Dat probeerde ik te zeggen ![]() En ik vind het een doosje die zichzelf een image aan meet omdat het 'in' is, maar eigenlijk in werkelijkheid helemaal niet zo is (met veel dingen dan). Hoewel ze soms best er cool uit ziet. check deze topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=120994
||
Citaat:
Ik vind haar dan wel een zeer mooi doosje ![]() En bedankt voor de link. Had ik nog niet gezien, hoewel ik eerst had gekeken voor ik deze topic opende.
||
Citaat:
Ik vraag om meningen, ook al zijn die negatief, maar niet om dit soort grollen.
|
Verwijderd
|
ik vind ze slecht ... ik vind de stem van die meid irritant, het nummer een doodgewoon popliedje, ik vind het stom dat de band de naam van de zangeres heeft (geloof ik
![]() ![]() en ja, ik weet dat ik zeur ![]() Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 19:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
't meisje is mooi, de rest niet. stoer hoor, 'hey guys, wanna trash the mall? yeaaaaaaaaah' om vervolgens eventjes flinke herrie (nounounou) te gaan schoppen in het lokale winkelcentrum terwijl het pop (ja het is nu eenmaal pop) liedje op de achtergrond zich vrolijk herhaalt...
ow en dan dat gitaar kapotsmijten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
to thrash betekent inderdaad iets afranselen, verpletteren, kapot maken etc. trash bestaat wel en betekent iets van slechte kwaliteit, afval - maar dat is alleen geen werkwoord ik twijfelde ook eerst ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Weet je.....in feite is iedereen die zo loopt te zeiken net zo erg..."kijk mij eens blablabla..opgegegroeid in een voorstad"
Keej, dan in deze situatie: Kijk mij eens politiek correct alternatief zijn...als iets in de high rotation op een muziekzender zit mag ik het niet tof vinden......kweet niet wat ik erger vind...
|
Verwijderd
|
Dit artikel moet je gewoon lezen:
http://www.recroommagazine.com/articles/avril.htm Wel negatief, maar ja. Het klopt wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snap niet dat zoveel mensen zich zo druk maken over het feit dat ze een 'wannabe'ofzo zou zijn... tast het jullie aan in jullie trueheid ofzo? (no offence) Maar ik vind dat je 't allemaal nie zo serieus moet nemen, tuurlijk speelt ze handig in op de nieuwste trends enzo en ze zal vast wel een 'nep' imago hebben maar ik vin het liedje wel leuk om te horen (geloof ik, kan het me nie meer voor de geest halen) en ze ziet d'r ook niet verkeerd uit. Het oog wil ook wat weet je, ík zie zown clip gewoon als pure entertainment. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Avril Lavigne en benefiet cd? Verwijderd | 9 | 12-03-2004 14:35 | |
ARTistiek |
Avril Lavigne(tekening) Bluesummers | 33 | 04-05-2003 10:06 | |
Muziek |
Avril Lavigne goes System Of A Down [MP3] Master of Puppets | 129 | 19-02-2003 21:16 | |
Muziek |
AvRiL LaViGnE Verwijderd | 35 | 26-08-2002 17:14 | |
Muziek |
Avril Lavigne! Carpe Diem | 7 | 11-08-2002 19:27 | |
Lifestyle |
avril lavigne carlijn_tjuh | 12 | 06-08-2002 17:43 |