@Uomi: De allereerste keer alles doet gewoon best pijn Je moet onthouden dat het dus de volgende keer niet meer zo kut voelt. En rustig werken vanuit een gebiedje dat je al hebt gehad, elke keer dat gebied langzaamaan vergroten. En ik merk zelf dat ik de pijn anders ga waarnemen, ofzo, dat ik het wel registreer maar besluit er niet zoveel mee te doen Ik kan het slecht uitleggen.
25-01-2013, 21:07
Verwijderd
Je motiveert me in ieder geval wel om het gewoon nog een paar keer te proberen
Nou, een mandarijn gegeten op de manier waarop je normaal gesproken een sinaasappel snijdt, als je alleen de partjes zonder velletjes wilt hebben. Maar dat vult natuurlijk voor geen meter
25-01-2013, 21:19
Verwijderd
@Para
Ik heb een messenset van BK, met bijbehorend blok. Vast geen Japanse kwaliteit, maar ik vind ze prima
Nou, een mandarijn gegeten op de manier waarop je normaal gesproken een sinaasappel snijdt, als je alleen de partjes zonder velletjes wilt hebben. Maar dat vult natuurlijk voor geen meter
Yoghurt hebben we niet, melk wel. Maar helpt dat tegen honger? Ik wil op zich wel iets van havermout ofzo maken, maar ik ben vergeten of je daar hard op moet kauwen
Onwaarschijnlijk dat een clubje liefhebbers met Path of Exile een game heeft neergezet die zóveel leuker, beter, mooier, sfeervoller en interessanter is dan Diablo III. Fuck, wat ben ik blij dat ik die jongens cash heb toegeschoven voor de closed beta
Django unchained ook, al ben ik niet zo onder de indruk als van andere Tarantino films, het waren toch 3 zeer vermakelijke uren.
En ik heb nog bij dudebro in de auto gezeten terwijl hij keihard ging driften over het bevroren parkeerterrein. Dat was tof.
26-01-2013, 06:31
Verwijderd
Goedemorgen, Theodoor gaat straks heel vroeg met een vriend naar een rommelmarkt, dus die is om zeven uur opgestaan, en ik lig nog wel in bed maar ben te uitgerust om weer in te slapen
26-01-2013, 07:00
Verwijderd
Kun je adblock ook zo instellen dat je op sommige websites wel reclame ziet? Ik lees een paar blogs waarbij de schrijver de reclameopbrengsten wel verdient.
Kun je adblock ook zo instellen dat je op sommige websites wel reclame ziet? Ik lees een paar blogs waarbij de schrijver de reclameopbrengsten wel verdient.
Rechtermuisknop op het ABP-icoontje dat na de installatie ergens in je browser verschijnt > preferences > whitelisted domains.
Ik heb 'm beoordeeld met een 4, vond er geen klap aan.
Jammer, ik vind m echt heel leuk. Fijne sfeer, hele goede casting en daarmee een goeede cast simpele maar interessante dialogen. Ik ben fan!
Advertentie
26-01-2013, 09:49
Verwijderd
Ik heb gewoon zomaar een winkel gebeld om te informeren of ze besan hebben en ze hebben het, dus gelukkig niet voor niets.
26-01-2013, 10:33
Verwijderd
Ik moet eigenlijk gaan douchen wwant ik moet zo gaan werken maar ik heb geen zin. Wel om te werken, maar niet om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en dan op de fiets naar m'n werk. Daar heb ik niet zo'n zin in. Jaja. First World Problems.
Ik waardeer m'n datedinges zo erg he Naast dat ie vreemd opkijkt van normale dekbedden op m'n bed doet ie nu ook vrolijk mee aan m'n collectie rare penisitems
Ik waardeer m'n datedinges zo erg he Naast dat ie vreemd opkijkt van normale dekbedden op m'n bed doet ie nu ook vrolijk mee aan m'n collectie rare penisitems
Wanneer gaan jullie trouwen?
Piemel, paarden en poezen-themed bruiloft!n
26-01-2013, 14:28
Verwijderd
Op zich is het niet eens zo'n heel hard schema, je hebt alleen geen weekend en weinig vrije tijd.