Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2012, 12:18
Verwijderd
Ik was gisteren aan het zwemmen met een groep vrienden ui mijn klas. We waren eerst effe een baantjes aan het zwemmen. Maar opeens komt een vriend onderwater naar me toe zwemmen en pakt mijn been en sleurt me onder water. En dat was geen één keer maar het waren meerdere keren. Ik dacht hij wil stoeien dus we beginnen wat te stoeien. Dezelfde jongen vroeg of hij op mijn nek mocht zitten en ik zij ja tuurlijk. Ik ga onderwater zodat hij makkelijker op mijn schouders kon. Maar opeens voel ik iets hards in mn nek. En jullie raden het vast al. Ik ben sowiezo de laatste tijd aan het schommelen of ik hetro of bi ben. Maar nu weet ik niet of het van de spanning kwam of zit er toch meer achter?

wie kan me helpen?
Oud 23-12-2012, 12:44
Verwijderd
Lastige kwesties joh!
Kijk, ik ken jou gevoelens niet, maar misschien dat je er niet zo ontzettend erg mee
bezig moet zijn. je moet doorgaan met waar je altijd mee bezig bent, en dan merk
je na een tijdje wel of je op jongens of meisjes valt. Dat is misschien makkelijk gezegt,
dat snap ik, maar als je er mega veel over gaat nadenken, dan wordt je ook helemaal gek!
Veel succes !
Oud 23-12-2012, 12:47
bloodyb
bloodyb is offline
Kreeg jij dan ook een stijve?
Oud 23-12-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Kreeg jij dan ook een stijve?
nee ik niet ik dacht "omg"
maar toen ik er tuis over na dacht wel
Oud 23-12-2012, 13:23
hookee
hookee is offline
Waarom zou JIJ homo zijn als een ander van jou opgewonden raakt? Als een kind je vraagt op je schouders te mogen zitten en je doet dat, ben je dan ook pedofiel ?
Oud 23-12-2012, 13:30
bloodyb
bloodyb is offline
Dat die jongen toen hij op je schouders ging zitten een stijve kreeg en jij later thuis is niet zo vreemd en betekent nog niet dat jij of hij ho of bi zijn. Op jullie leeftijd leidt je piemel een eigen leven en denkt op de meest onhandige tijdstippen Hé laat ik eens in actie komen! En dat jij dat later spannend vond hoeft ook nog niet te betekenen dat je op jongens valt.
Oud 23-12-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Dat die jongen toen hij op je schouders ging zitten een stijve kreeg en jij later thuis is niet zo vreemd en betekent nog niet dat jij of hij ho of bi zijn. Op jullie leeftijd leidt je piemel een eigen leven en denkt op de meest onhandige tijdstippen Hé laat ik eens in actie komen! En dat jij dat later spannend vond hoeft ook nog niet te betekenen dat je op jongens valt.
Maar kan wel dat je op jongens valt.
Oud 26-12-2012, 11:18
Verwijderd
maar effe over dat ik het niet of wel ben. ik ben het wel
Oud 26-12-2012, 12:28
Verwijderd
Mooi, dat is dan opgelost
Oud 26-12-2012, 14:50
Verwijderd
voor de duidelijkheid: je bent bi?
Oud 26-12-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is opgelost?
Oud 26-12-2012, 19:20
Verwijderd
De vraag die in de eerste post gesteld werd.
Oud 26-12-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
De vraag die in de eerste post gesteld werd.
Oh ok. Ik dacht dat ie zich ook afvroeg of die ander ook bi/gay is.
Oud 27-12-2012, 00:48
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Dit.

Ofwel heb ik uw post niet helemaal juist begrepen
Oud 09-01-2013, 23:16
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Waarom zou JIJ homo zijn als een ander van jou opgewonden raakt? Als een kind je vraagt op je schouders te mogen zitten en je doet dat, ben je dan ook pedofiel ?
nee slimbo daarvoor moet je op kinderen vallen het gaat er om wie er op zn schouders zit niet dat ie iets geks voelt bij iedereen die maar op zn schouder gaat zitten
Oud 09-01-2013, 23:17
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
heel veel sterkte met je ingewikkelde gevoelens op een dag valt alles op zn plaats
Oud 11-01-2013, 08:23
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ik.snap dit topic.niet..
Oud 11-01-2013, 11:10
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik.snap dit topic.niet..
Ik ook niet. In de openingspost zegt ie dat ie twijfelt of ie hetero of bi is en 5 posts later zegt ie dat ie homo is. Of ik snap zelfs dát gedeelte niet..

Anyway michello, je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Als jij een harde lul in je nek een lekker gevoel vindt is dat je goed recht! Ik kan je alleen maar zeggen dat ie op andere plaatsen nog veel lekkerder voelt
Oud 11-01-2013, 13:02
antony23
antony23 is offline
Citaat:
Ik ook niet. In de openingspost zegt ie dat ie twijfelt of ie hetero of bi is en 5 posts later zegt ie dat ie homo is. Of ik snap zelfs dát gedeelte niet..

Anyway michello, je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Als jij een harde lul in je nek een lekker gevoel vindt is dat je goed recht! Ik kan je alleen maar zeggen dat ie op andere plaatsen nog veel lekkerder voelt
inderdaad
Oud 11-01-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik.snap dit topic.niet..
Oud 17-01-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik.snap dit topic.niet..
mot dat dan???
Oud 18-01-2013, 11:51
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Als ik wil helpen dan "mot" dat ja.
Oud 31-01-2013, 13:40
Masterman10
Masterman10 is offline
Gozert ik snap er geen ene f*ck van!
Oud 31-01-2013, 13:44
bierkoning
bierkoning is offline
TS is ondertussen geen lid meer, en verder volgt er weinig nuttigs in dit topic. Dus ik gooi hem op slot.

Regels voor berichten