Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben ook op 10 September jarig..
![]() en ik ben reuze benieuwd wat ik van mijn vriendje zal krijgen.. ![]() maar eerst is hij jarig volgende week.. Voor hem heb ik een leuk fotolijstje met een foto van mij (hij heeft niet veel foto's van mij, en ik weet dat hij dat leuk vindt) en een lief knuffeltje in een hangmatje, die moet hij in zn kamer in Utrecht maar ophangen ofzo, maar ik vond dat zo lief.. een beetje in een hangmatje en die houdt dan een hartje in zn armen.. tja tis echt zo'n meiden iets, i know.. maar ik vond het zo schattig.. en hij is ook een knuffelbeertje duss... ![]() *nou hopen dat hij niet ineens bedenkt om hier te gaan kijken ofzo* ![]()
|
![]() |
Het leukste is altijd een persoonlijk cadeau volgens mij,
waarin je dus echt laat zien dat je haar leuk vind, daar hoeft niet eens geld voor worden gebruikt, de emotionele waarde is veel meer waard dan de financiele. Maak bijvoorbeeld (als je een foto hebt van julie 2 saampjes) een leuke kaart met een die foto erachter in de vorm van een hartje bijvoorbeeld bijgesloten met een leuke brief ofzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Muziek |
7 juli green day in ahoy FaceTheTruth | 280 | 12-07-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |