Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 16:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
jouw kop is fugly, het is zeker wel een kleur voor mij. Voor deze beslissing heb ik dat kastje van Jeff ook geel gemaakt btw Ik weet zeker dat je dat beaamt als je het ziet. En een beetje forumgeel, maar niet zo flets en ook wat donkerder.
Jouwe ook, kut. Ik ben benieuwd!
Citaat:
oh en we wilden ook al geel toen dat andere huis in beeld was, maar we waren niet meer van plan hier te gaan verbouwen. Maar nu hebben we besloten dat we hier langer blijven wonen, ook ivm de studie die ik wil gaan volgen, kost allemaal klauwen met geld en dit is de goedkoopste optie.
Goeie ja. En jullie zitten op verbouwen de laatste tijd
Citaat:
oh en anne doet ook concessies want alle muren worden geverfd, geen witte muren meer.

Citaat:
Dat is nou es toewijding!
kydnav had bij haar ouders thuis een forumgele trap (of alleen de muur daar, ik ben nu niet meer zeker). Dat vond ik toen vet gaaf
Oud 01-02-2013, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Miekje* 50
Chick Rock 43
Sarah 42
Frayne 42
Little Phoebe 41
Trimm Trabb 30
Lusi 28
Quintiano 26
Paranoide 25
Etmakas 22
Ingegerd 21
Carn 17
sann 16
Uomi 15
Quis 3.0 13
Sadye 11
Klaverhap 10
Pip 10
Noedelhap 9
Martiño 9
indigo 9
Qimm 4
Lorelei 4
Stefenootje 2
fizzle-fluffy 2
Oud 01-02-2013, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Toen ik voor het eerst op mezelf ging, had ik een kamer in onderhuur en die was ook forumgeel. Het is wel ok, maar iets te fleurig voor mij.
Oud 01-02-2013, 16:05
Verwijderd
Mijn slaapkamermuur is ook een soort van forumgeel, ja.
Oud 01-02-2013, 16:08
Verwijderd
Fuuuu faalcoaches . Zo Hoe gaat het verder met jullie allemaal>
Oud 01-02-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Jouwe ook, kut. Ik ben benieuwd!

Goeie ja. En jullie zitten op verbouwen de laatste tijd

kydnav had bij haar ouders thuis een forumgele trap (of alleen de muur daar, ik ben nu niet meer zeker). Dat vond ik toen vet gaaf
ja echt he
we hebben trouwens vorige week 1 bank verkocht, bartafeltje staat op marktplaats en we hebben een huge ass tafel nu erbij, echt een pareltje maar moet ook nog geverfd worden.
we zoeken nog een buffetkast. en misschien een vloer
Oud 01-02-2013, 16:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja echt he
we hebben trouwens vorige week 1 bank verkocht, bartafeltje staat op marktplaats en we hebben een huge ass tafel nu erbij, echt een pareltje maar moet ook nog geverfd worden.
we zoeken nog een buffetkast. en misschien een vloer
Wow nou, als het af is kom ik wel even kijken, ik ben namelijk ook alweer door mijn moeder gestrikt om te helpen verven en what not
Oud 01-02-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Precies, houd je aan je schema!!~!!~~!!!!

Oud 01-02-2013, 17:05
Verwijderd
Aah de Jamin in Zevenaar verkoopt geen dranken Wat een kutleven heb ik ook.

// Oooh, de BBC zendt een docu uit over diep, DIEPzeeleven. Wat een fabelachtige, wonderlijke vissen leven daar in volstrekte duisternis zeg, kankerawesome
Oud 01-02-2013, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aah de Jamin in Zevenaar verkoopt geen dranken Wat een kutleven heb ik ook.

// Oooh, de BBC zendt een docu uit over diep, DIEPzeeleven. Wat een fabelachtige, wonderlijke vissen leven daar in volstrekte duisternis zeg, kankerawesome
Was dat niet een afl. van Planet Earth?
Oud 01-02-2013, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Was dat niet een afl. van Planet Earth?
Volgens mij niet. Maar ik heb geen gids bij de hand.

Wat zijn die kandidaten van de Amerikaanse Masterchef vervelend, zeg
Oud 01-02-2013, 18:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij niet. Maar ik heb geen gids bij de hand.

Wat zijn die kandidaten van de Amerikaanse Masterchef vervelend, zeg
Oh, nouja, Ocean Deep heet die episode. Zit ook vol toffe diepzeewezentjes die licht geven en rare frutseltjes en oogjes hebben
Oud 01-02-2013, 18:36
Verwijderd
Ja, echt te wicked En lélijk dat die mormels zijn! Te goed

Wieeee een 720p-rip van Skyfall!
Oud 01-02-2013, 19:06
Verwijderd
Ik ben vanavond maar een beetje allenig Misschien moet ik maar gewoon vroeg naar bed gaan ofzo.
Oud 01-02-2013, 19:07
Verwijderd
Ik heb éindelijk honger maar mijn vriend is nog weg en die is nog niet op weg. Als ik nu ga koken heeft hij zo meteen koud eten, maar ik wil eigenlijk nu wat eten maar als ik nu eet dan eet ik zo meteen geen avond eten en pff.
Oud 01-02-2013, 19:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, er zit een kerel voor me in de trein die echt zo'n douchebag is dat ik er jeuk van krijg. Buiten 't feit dat hij heel hard praat en lacht om z'n eigen grappen heb ik 'm al de volgende dingen horen zeggen: 'Hee man, ja iedereen is super openminded, echt flex', 'autisten en de hele shebang. Ja echt lachen', 'ja er zijn marrokanen en antillianen enzo, het hele spectrum...''super rewarding','ja, ik ga zo eten halen, want er is vast vertraging ofzo, maar het kost mij toch niks, jeweetwel. Hahaha.'
Oud 01-02-2013, 19:48
Verwijderd

Totally.
Oud 01-02-2013, 19:51
Verwijderd
Oud 01-02-2013, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Oei Bovenaan de lijst van de vorige.

Ik ben hapjes aan het bakken, maar hoop dat ze lukken Deze heb ik nog nooit gemaakt, dus het is een spannend gebeuren.
Oud 01-02-2013, 20:06
Verwijderd
Wat maak je Miekje?
Oud 01-02-2013, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat de fuck is er te doen in Geldermalsen dat er een groep van 30 lelijke, gillende, hoerige kkpubers uitstapt? Ugh, serieus, mijn haat voor pubers is gigantisch sinds ik zelf een puber was. Vooral dit type tijgerprintjes, gewatteerde jassen, liters gel en shirtjes met open ruggetjes die schreeuwen 'vinger mij in het fietsenhok' mogen getroffen worden door een dodelijk virus.
Oud 01-02-2013, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohja, eten. Goed idee.
Oud 01-02-2013, 20:22
Verwijderd
Oud 01-02-2013, 20:28
Verwijderd
Ik ben echt gigantisch aan het instorten geloof ik . Tijd voor een hele avond in bed
Oud 01-02-2013, 20:29
Verwijderd
Ik ga ook lekker met een boekje in bed liggen ofzo, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Advertentie
Oud 01-02-2013, 20:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat maak je Miekje?
Bladerdeeghapjes in een minimuffinvorm, met een vulling van prei en een kaas-slagroom-eimengsel. De eerste lichting is al klaar, en die ruikt heerlijk en ziet er goed uit. Hoera
Oud 01-02-2013, 20:43
Verwijderd
Oeh klinkt lekker! Soort mini-quiche ofzo?
Oud 01-02-2013, 20:45
Verwijderd
"Who's gonna milk that cow, Ms Scarlett? We're house waiters."
Oud 01-02-2013, 21:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oud 01-02-2013, 21:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben vanavond maar een beetje allenig Misschien moet ik maar gewoon vroeg naar bed gaan ofzo.
Nee, dan moet je oneindig veel forumen! Dat is mijn tactiek altijd
Oud 01-02-2013, 21:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en over gele kamers, ik heb heel veel kamers geel geverfd, maar zacht geel hoor. En mijn kamer nu heeft een oud-rozig tintje (tintje he, het valt niet heel erg op) en een andere muur is een beetje aardkleurig oranje. Voor de rest heb ik veel rode dingen in mijn kamer en veel hout Ik ben er heel blij mee en iedereen vindt het een knusse kamer en typisch snebbels
Oud 01-02-2013, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oeh klinkt lekker! Soort mini-quiche ofzo?
Zoiets ja! En ik heb geproefd, ze zijn goed gelukt
Oud 01-02-2013, 22:16
Verwijderd
Pfff heftige dienst op 't werk. Een iemand heeft de hele morgen epileptische aanvallen gehad en die vergde veel aandacht, twee mensen ziekig en eentje begon op t moment dattie net schoon en fris in bed lag te spugen. Een uur langer gewerkt dan nodig. Wel gezellig want toffe collega! Maar dinsdag gaat er een mailtje uit dat ik langer gewerkt heb = meer geld!
Oud 01-02-2013, 23:26
Verwijderd
Ik heb zojuist Go ne with the Wind in één keer uitgekeken. Jaja.
Oud 01-02-2013, 23:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zojuist mijn allereerste liedje met een F gespeeld. Het ging niet vlekkeloos en ook niet met barré, want zelfs zonder barré is het een kuthoerenkakakkoord, maar soit vooruitgang en alles.
Oud 02-02-2013, 00:27
indigo
indigo is offline
Ik ben weer terug van mijn avonddienst! Het was weer megadruk, we hebben echt 1,5-2 keer zo veel patienten opgenomen als op een normale avond. Maar ik kan steeds beter meer patienten tegelijk onder mijn hoede hebben . En in mijn huis is trouwens ook één muur geel, donkergeel denk ik. Ik vind het vrolijk en zonnig .
Oud 02-02-2013, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klaverhap naamzoek, die brownie was idd heel goed te doen
Oud 02-02-2013, 01:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh ja, ik moet ook maar gauw een pak cacaopoeder in huis halen
Oud 02-02-2013, 08:08
Verwijderd
Goedemorgen!

Ik was gewoon al om 8u wakker, dat was niet de bedoeling
Oud 02-02-2013, 08:28
Verwijderd
morgen!

Minoes ging net voor het eerst naar buiten. Ze was meteen weg naar de buren en 15 minuten later kwam ze weer vrolijk naar binnen. Mijn moeder was echt getresst.
Oud 02-02-2013, 08:30
Verwijderd
internet via prepaid is kut. het laat sloom en je betaalt per minuut. slecht onnodig betalen, ze moeten echt opscvhieten met dat normale internet.
Oud 02-02-2013, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, dan moet je oneindig veel forumen! Dat is mijn tactiek altijd
Het was best wel rustig, en met mezelf forummen, tja, dat is ook al zoiets.

Citaat:
internet via prepaid is kut. het laat sloom en je betaalt per minuut. slecht onnodig betalen, ze moeten echt opscvhieten met dat normale internet.
Dat doet me denken aan toen papa me voor de eerste keer vertelde wat internet is. Ik mocht één spellletje doen, want je moest per minuut betalen en als je op internet was deed de telefoon het niet.
Oud 02-02-2013, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Dat doet me denken aan toen papa me voor de eerste keer vertelde wat internet is. Ik mocht één spellletje doen, want je moest per minuut betalen en als je op internet was deed de telefoon het niet.
Wij mochten alle drie een half uurtje, volgens mij heeft mijn jongste zusje (de vierde) nooit actief meegemaakt dat het over de telefoonlijn ging....

Ik ben al een uur op en dat is best wel wat voor als ik vrij ben in het weekend Ik ga nu een boodschappenlijstje maken en dan ga ik naar de markt om spullen te kopen voor mijn carnavalsoutfit en dan kan ik mezelf zondag en maandag en woensdag en donderdag opsluiten om te freubelen en dan vrijdag naar Limburg en mijn haar indraaien en zaterdag vroeg schminken, en dan mijn haar fixen en mezelf schminken en dan is het carnaval Omg, ik heb er zo'n zin in! Hoera!
Oud 02-02-2013, 09:28
Verwijderd
Vanavond couscous of zelfgebakken Turks brood?
Oud 02-02-2013, 09:34
Verwijderd
Turks brood!
Oud 02-02-2013, 09:35
Verwijderd
Blugh ik heb een griepje onder de leden Keelpijn, hoofdpijn, neus verstopt Bah, hier heb ik echt geen tijd voor!
Oud 02-02-2013, 09:36
Verwijderd
Hebben we al vrij veel gegeten, ik denk dat t couscous wordt!
Oud 02-02-2013, 09:39
Verwijderd
Haha waarom vraag je het dan ?
Oud 02-02-2013, 09:43
Verwijderd
Ik bedacht me dat op het moment dat ik het postte
Een griepje komt nooit gelegen, dat weet je he! Nu goed uitzieken en dan ben je over een paar dagen wel weer beter! Niet nu gewoon doorbanjeren en dan vier weken een beetje kwakkelen.
Oud 02-02-2013, 10:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kakaccino's, sta ik expres vroeg op zodat ik een lowlands kaartje kan kopen, aangezien geen van mijn vrienden heeft gereageerd op mijn oproep of ze aub een kaartje voor mij willen bestellen, is mijn laptop kabel ineens definitief gebroken. Godverdomme, daarom vond ik het dus geen goed idee om mijn laptop mee te nemen naar braboland, maar mijn freundin insiste, want dan konden we samen vakantie boeken. Aaargh.

Regels voor berichten