Advertentie | |
|
![]() |
|
Miekje* 50
Chick Rock 43 Sarah 42 Frayne 42 Little Phoebe 41 Trimm Trabb 30 Lusi 28 Quintiano 26 Paranoide 25 Etmakas 22 Ingegerd 21 Carn 17 sann 16 Uomi 15 Quis 3.0 13 Sadye 11 Klaverhap 10 Pip 10 Noedelhap 9 Martiño 9 indigo 9 Qimm 4 Lorelei 4 Stefenootje 2 fizzle-fluffy 2
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we hebben trouwens vorige week 1 bank verkocht, bartafeltje staat op marktplaats en we hebben een huge ass tafel nu erbij, echt een pareltje maar moet ook nog geverfd worden. we zoeken nog een buffetkast. en misschien een vloer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Omg, er zit een kerel voor me in de trein die echt zo'n douchebag is dat ik er jeuk van krijg. Buiten 't feit dat hij heel hard praat en lacht om z'n eigen grappen heb ik 'm al de volgende dingen horen zeggen: 'Hee man, ja iedereen is super openminded, echt flex', 'autisten en de hele shebang. Ja echt lachen', 'ja er zijn marrokanen en antillianen enzo, het hele spectrum...''super rewarding','ja, ik ga zo eten halen, want er is vast vertraging ofzo, maar het kost mij toch niks, jeweetwel. Hahaha.'
![]()
|
Wat de fuck is er te doen in Geldermalsen dat er een groep van 30 lelijke, gillende, hoerige kkpubers uitstapt? Ugh, serieus, mijn haat voor pubers is gigantisch sinds ik zelf een puber was. Vooral dit type tijgerprintjes, gewatteerde jassen, liters gel en shirtjes met open ruggetjes die schreeuwen 'vinger mij in het fietsenhok' mogen getroffen worden door een dodelijk virus.
|
Oh en over gele kamers, ik heb heel veel kamers geel geverfd, maar zacht geel hoor. En mijn kamer nu heeft een oud-rozig tintje (tintje he, het valt niet heel erg op) en een andere muur is een beetje aardkleurig oranje. Voor de rest heb ik veel rode dingen in mijn kamer en veel hout
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pfff heftige dienst op 't werk. Een iemand heeft de hele morgen epileptische aanvallen gehad en die vergde veel aandacht, twee mensen ziekig en eentje begon op t moment dattie net schoon en fris in bed lag te spugen. Een uur langer gewerkt dan nodig. Wel gezellig want toffe collega! Maar dinsdag gaat er een mailtje uit dat ik langer gewerkt heb = meer geld!
![]() |
![]() |
|
Ik ben weer terug van mijn avonddienst! Het was weer megadruk, we hebben echt 1,5-2 keer zo veel patienten opgenomen als op een normale avond. Maar ik kan steeds beter meer patienten tegelijk onder mijn hoede hebben
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben al een uur op en dat is best wel wat voor als ik vrij ben in het weekend ![]() ![]() |
![]() |
|
Kakaccino's, sta ik expres vroeg op zodat ik een lowlands kaartje kan kopen, aangezien geen van mijn vrienden heeft gereageerd op mijn oproep of ze aub een kaartje voor mij willen bestellen, is mijn laptop kabel ineens definitief gebroken. Godverdomme, daarom vond ik het dus geen goed idee om mijn laptop mee te nemen naar braboland, maar mijn freundin insiste, want dan konden we samen vakantie boeken. Aaargh.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|