Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2013, 12:48
bono97
bono97 is offline
heey ik ben een meisje van 15 dat al een jaar een relatie heeft met een jongen van 15.
We hebbe nog nooit echt ruzie gehad, maar er is iets dat mij dwarszit, nl:

als wij alleen zijn met ons 2 doet hij zo anders dan als we samen in groep zijn,
dan praat hij meer met zijn vrienden en ook tegen andere meisjes grapjes maken.
Ik voel me dan altijd slecht op groepsuitjes, natuurlijk ga ik het met hem bespreken.

Maar wie heeft dit probleem nog dat de jongen je dan minder aandacht geeft? ik denk dan altijd of er een rede is dat hij zo doet :$

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2013, 13:01
Verwijderd
Minder aandacht als negeren of doen alsof jullie niks hebben? Dat is niet goed.

Gewoon minder aandacht is toch niet erg, niet alles draait om jou zeg, hij heeft ook nog vrienden en vriendinnen waar hij mee mag praten en lachen, niet?

En niets zo irritant voor anderen als een koppeltje dat alleen maar aandacht voor elkaar heeft en de hele tijd zit te kleffen, zeker als ze al langer bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 13:03
bono97
bono97 is offline
hij negeert me niet, hij praat wel tege me maar hij is gewoon niet zo aanhankelijk als we in een groep zijn
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 13:12
Verwijderd
Ja nou, dat is toch logisch?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 13:13
Verwijderd
Is dat niet enigszins logisch ? Als mijn vriend en ik alleen zijn (film kijken in mijn kamer) dan zijn we ook veel aanhankelijker dan als we met mijn huisgenoten in de gemeenschappelijke ruimtes zitten. Want dan zijn er simpelweg meer mensen die praten en waar je dus ook aandacht aan geeft. Bovendien zitten mijn huisgenoten echt niet erop te wachten dat wij niet van elkaar af kunnen blijven in het openbaar om het zo maar even te noemen.

Verder gaan er prima avonden voorbij dat als we op onze vereniging zijn we überhaupt niet met elkaar praten, want we hebben immers allebei ons eigen leven en onze eigen vrienden met wie we willen praten. Je hoeft niet 100% van de tijd handjes vast te houden . Dat is ook niet echt leuk voor je omgeving.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 21:08
kusjelelax
kusjelelax is offline
Misschien voel je je dan een beetje buitengesloten maar jullie zijn vaak genoeg alleen denk ik dus dan kan het , en het zijn zn vrienden geef hem vrijheid hij gaat je alleen maar erger negeren als je heb die vrijhied bij zn vrienden niet geeft , niet zeuren gewoon gezellig meepraten

Good luck.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten