Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat Mutant zegt idd. Behalve het gedeelte over kinderen.
Ik heb ook dat als ik bijvoorbeeld in de kroeg ben en het is superdruk, zo dat je van alle kanten wordt aangeraakt door iemand, maar de muziek is leuk en de sfeer is leuk en ik ben aangeschoten en blij, dan vind ik het juist heerlijk en voel ik me juist beter doordat er zoveel mensen zijn. Dat je je echt één voelt met die mensen. Maar ook dan kan dat ineens omslaan en sluit ik mezelf even op in een wc-hokje of ga naar buiten om even alleen te kunnen zijn. Gillen is inderdaad ook iets wat ik op zo'n moment heel graag wil doen. Gewoon gillen en om me heen slaan. Ik bedoelde trouwens niet dat ik serieus denk dat ik een psychopaat ben hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
juist als ik in een grotere groep ben, voel ik me alleen.
gewoon doordat ik niet het gevoel heb dat ik bij die mensen hoor. of het nu op school is (buiten mijn klas om,) of tijdens een festival. en als ik dan echt alleen ben, voel ik me ook alleen. snap mezelf soms niet ![]() het beste is gewoon als ik met 2 tot 4 mensen ben. dus zo gesoord is het helemaal niet ![]() |
![]() |
|
Ik herken dit ook.
Wat ik juist irritant vind is hoe de mens in nature inelkaar zit. Van nature is de mens egoistisch, het denkt alleen maar aan zichzelf. Een mens is zijn hele leven bezig met zichzelf, en als iemand bezig is voor een goed doel, is dat waarschijnlijk een poging om een goed imago te scheppen. In de middeleeuwen hingen we elkaar op en staken we elkaar in brand, het zit nog steeds in ons alleen zit het nu meer in de geest, meestal in de vorm van licht sadisme (genieten als iemand bijv. word ontslagen). Als ik in de bus zit heb ik hier geen last van, waarom weet ik niet. Alleen pas als het heel druk is zodat ik moet staan ;p |
![]() |
|
![]() |
Maar dat egoïsme komt voort uit de natuurlijke behoefte om de eigen overlevings- en voortplantingskansen te vergroten. Ik zie niet in hoe het vermoorden van andere mensen in de trein bijdraagt aan mijn voortplanting
![]() Die ideeën moeten toch een doel hebben? Want eigenlijk heeft elke vorm van gedrag een biologische verklaring. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook verschrikkelijk de pest aan mensen, in veel gevallen. Niks irritanter dan mensen die domweg in de bar met hun hand op de bar gaan slaan en dan 'AJAX AJAX AJAX' roepen, hoe dom wil je zijn? Je moet toch wel verdomd retarded zijn na 99 keer 'pssst, meisje!' geroepen te hebben en dan ineens denken dat een meisje de 100ste keer wel omdraait, naar je toeloopt en je vol op de bek pakt? Niks zo irritant als iemand die een pleurislange kassa rij ophoudt omdat het stikkertje echt zei dat het 56 cent kost, niet 57 cent zoals de kassa zegt. Iemand die denkt een gesprek van 5 minuten nog wel even af te maken in een deuropening verdient een verdomde trap en de mensen die 3 vrachtwagen gaat inhalen door 1 kmpu sneller te rijden op een tweebans mag ook best eens een ram van achteren krijgen. Die tuthola die het echt niet vind kunnen dat haar recente ex vriendje al weer met suzanna bezig maar zelf lekker al weer met 2 jongens naar bed is geweest wint ook de hypocriet prijs van het jaar, helaas kan de productie het aantal prijzen niet bijhouden want god wat komen zulk soort domme logica toch vaak voor.
Mensen zijn over het algemeen strond vervelend, ik begrijp prima waarom elk welk denkend land vuurwapens verbied, de drempel van stupiditeit wordt dermage vaak overschreven dat de nederlandse populatie nog maar 9 miljoen zou izjn als die dingen gewoon gekocht konden worden en zo'n 3 miljoen daarvan zou dan vast zitten voor doodslag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat mensen hier een hekel hebben aan mensen in het algemeen. Zoiets kan ik echt niet begrijpen, waarschijnlijk zit je dan sowieso niet echt goed in je vel. Dat je niet van grote groepen houdt vind ik begrijpelijker. Maar zoveel maakt het niet uit, zolang je alleen dit soort gedachtes hebt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk zijn er ook gewoon heel veel vreselijke mensen. |
Advertentie |