Advertentie | |
|
![]() |
|
Pauze! Vroeger wilde ik heel graag terugspoelen, maar inmiddels ben ik er wel achter dat ik van elke minder leuke ervaring geleerd heb en dat het dus helemaal niet zo loont om dat te willen veranderen.
|
Ik besteedde vroeger regelmatig een momentje aan het overdenken van hoe jammer het is dat ik de tijd niet stil kan zetten, en mezelf zo voor altijd 2 jaar (en steeds een tijdje later voor altijd 3...4...5 jaar etc.) te laten blijven. En net zo belangrijk was dat de mjn ouders en andere familie ook de leeftijd hielden die ze op dat moment hadden, en dan ook de rest van de mensen maar zodat ze niet hoefden te leven terwijl iedereen ouder werd en doodging.
Ik zou het op het moment denk ik gewoon zo laten als het nu is, soms een pauze om de extra leuke momenten niet zo snel voorbij te laten gaan, en voortaan ook blijvend slowmotion-functie inzetten want ik vind de maanden te snel voorbij vliegen. Vooruitspoelen daar denk ik niet eens over, en terugspoelen zou ik misschien nog wel overwegen, maar alleen met bovenstaande functies en alleen als echt jongere ik, niet ik en alles wat ik nu weet in een kleiner lichaam. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Anders gaan we even generalisaaien #1952 ecnelis | 500 | 28-09-2016 13:16 | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamen mikzel | 5 | 16-07-2016 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij er bang voor Verwijderd | 41 | 09-04-2003 12:55 | |
De Kantine |
Waardoor voel jij echt dat je leeft? Secreet | 64 | 18-03-2003 16:09 |