![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jawel pluis, ook paracetamol heeft op lange termijn nadeligere effecten dan wiet. Om nog maar te zwijgen over de korte-termijn gevolgen. En dan heb je het inderdaad nog maar over de meest 'lichte' vorm van pijnstillers ook.
Wiet is ook een lichte pijnstiller, eigenlijk. Dommigheid is de enige reden waarom het niet als dusdanig wordt behandelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus: source? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor wat? Dat paracetamol een veel sterker en ongezonder middel is dan wiet? Dat is vrij makkelijk zelf te testen.
Dat wiet een lichte pijnstiller is is voor zover ik weet algemeen bekend. Alleen omdat mensen het ook vrijwillig gebruiken wordt het in een verdoemhokje geschoven. Opmerkelijk, want genoeg mensen die verslaafd zijn aan 'reguliere' pijnstillers. |
![]() |
|
Sorry reverend, ik dacht dat je met echte argumenten zou komen.
Mensen raken niet verslaafd aan paracetamol (je krijgt er hoogstens op lange termijn koppijn van en je lever wordt er niet zo happy van als je langdurig 4 keer per dag een gram naar binnen tikt). Daarnaast zijn de nadelige effecten van wiet (de verslaving en wat het geestelijk met je doet) imo veel groter dan het pijnstillende effect. Maar die lange termijn effecten van paracetamol zijn natuurlijk hier helemaal niet relevant aangezien ts het alleen maar even zou hoeven gebruiken tegen de spierpijn die zie heeft van het ongelukje.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Roken is altijd slecht voor je. Een weekje paracetamol niet. En nee mensen raken écht niet verslaafd aan paracetamol. Met paracetamol kan je nog prima autorijden, op medicinale wiet zou een gele sticker worden geplakt. Daarnaast is Mijke ook nog eens minderjarig (volgens mij amper 16) en is het al helemaal gestoord om wiet aan te raden aan kinderen.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat gedoe over chemisch vs plant is natuurlijk ook onzin, je kan ook niet zomaar wolfskers opvreten zonder dood te gaan, en dat is ook een plant (en de chemische variant ervan wordt veelvuldig gebruikt). Niet alle planten zijn gezond. Oh en @ melove: ik ben er maar vanuit gegaan dat Mijke ruim een week later wel geen last meer zou hebben van haar hoofd en nek.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat essentiële functies zoals de motorische coördinatie en het beoordelingsvermogen aangetast raken door het gebruik van cannabis gaat de rijvaardigheid achteruit. Dit geldt in versterkte mate wanneer tegelijkertijd alcohol is genuttigd. bron: http://www.rijksoverheid.nl/document...abis-2008.html meer evidence based krijg je het niet. En ik doe niet hysterisch. Ik zeg alleen dat je geen wiet moet aanraden aan minderjarigen, aangezien dat een kwetsbare groep is. Als je 18+ bent en van wiet houdt moet je vooral doen waar je zin in hebt (maar niet gaan autorijden).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rusland test zwaarste 'gewone' bom MrOizo | 32 | 17-09-2007 00:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Al-Qaeda bezig met produceren vuile bom' Supreme Dutch | 4 | 12-11-2005 16:58 | |
De Kantine |
Zelfgemaakte bom slaat krater van drie meter Mujahideen | 30 | 05-05-2004 23:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waterstof bom? M.S. Seal. | 38 | 01-08-2003 10:53 | |
Games |
cs1.6 ( 3 kills voor bom planten :S ) Suqeunse | 33 | 31-01-2003 14:11 | |
Drugs & Alcohol |
Speed-bommetjes, die knallen erin! Ringmaster | 17 | 11-11-2002 18:17 |