Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oranje sokken
Zwarte rib skatebroek zwart shirtje met 3/4 mouwen daarover een rode polo met korte mouwtjes Bh van spijkerstof met een roze roosje erop geborduurd ![]() Groene string Haar zoals gewoonlijk, geen make-up zwart swatch horloge, LLbanje ( 2001), kralenkettinkje
|
Verwijderd
|
*heeft vrij willekeurig wat kleertjes uit de kast getrokken vanochtend
Overzeas broek (zo'n net niet blauw spijkerstof kleurtje zegmaar..beetje groenachtig misschien?) Donkerblauw quiksilver shirt (check mij merkjes geil zijn ![]() Hema boxershort ..en dat was het dan wel weer geloof ik ![]() |
![]() |
|
-broek D&G, normale spijkerbroek maar de kontzakken andere kleur)
-schoenen bikkembergs -instap sokjes -shirtje Hugo (zwart shirt met daarop met allemaal ijzeren bolletjes HUGO erop geschreven) -petje björn borg -boxer björn borg en mijn horloge (d&G) en bril(gucci)
|
Oke gaan we:
*een heeeeele gave Dieselbroek met blauw-witte strepen, en opgezette jeansstukken in een vuil-goude wassing ![]() ![]() *een strak mouwloos shirt, hemelsblauw met groot Diesel-logo in rood/wit, ook van Diesel dus *Flip flops van Guess? *Witte Calvin Klein boxer briefs
|
Verwijderd
|
* Spijkerbroek van Diesel: donkerblauw met lichtblauw/ zeer lichtgroene versleten plekken op bovenbenen en kont. Beetje wijduitlopende pijpen (nieuw!)
* truitje met een of ander Hindoestaanse Godin erop (met een slurf ![]() * Fel fluoriserend groen kanten setje ondergoed (nieuw! ook uit Spanje ![]() * zwarte muiltjes met spitse punt en lage, brede hak. * haar in een losse staart * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * zilveren horloge (lijkt meer op een armband) (ook al nieuw, en ook uit Spanje) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
schoenen: sneaker van addidas
broek: RODE overseas, skate geval dus en een wit overhempt van de zeeman, MET opgespoten smiley in rode verf dus ![]() owajh, een bandana als ik niet thuis ben, maar ik bespaar me ouders die schokkende beelden k kan nu ff geen foto posten, kan nix uploaden... |
![]() |
|
![]() |
Sieraden;
bolletjes armband 2 cronical bandjes, geel + roze ketting met n dead punk Kleding; wijde overseas broek bikini eronder aan topje uit de large, met zo'n tijger kop ofsow ![]() geen sokken nieuwe vans! *yay* zwart met paarse lijnen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |