Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou die eerste heb ik zelf afgebroken een dikke maand later ^^ op Valentijn zelfs, iemand die mijn vrienden besteelt en daarmee Valentijnscadeautjes koopt, hoef ik niet.
De tweede besloot dat hij toch echt wel heel snel kinderen wou (lees: nu! We kenden elkaar nog geen maand!) en ik wou er geen, daarnaast was ik geen hoer in bed, dus tja. |
![]() |
|
pfff, ik zou het pas zeggen wanneer het echt zo is..
mijn ex zei het al op de eerste date nadat ie me verkering vroeg.. het was heel ongemakkelijk en ik durfde het nieteens terug te zeggen >.> maarja ik zou het doen wanneer je het dus meent ![]() en ja niet alleen daarom maar kort daarna hadik het uitgemaakt ;o |
![]() |
|
![]() |
volgens mij kun je dat makkelijk na twee weken zeggen, als je in die twee weken echt veel contact hebt gehad. Maar als je het zegt omdat je vrienden zeggen dat je dat moet zeggen, kunnen je vrienden het net zo goed zelf zeggen, dan is het net zo gemeend als wanneer jij dat zou doen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doe gewoon lekker waar je je prettig bij voelt. 2 weken is wel erg snel, maar als het voor jullie goed voelt....
|
![]() |
|
![]() |
Dat ligt aan jullie zelf, jullie bepalen wanneer wat gebeurd, niet jullie vrienden.
Ik heb er ook last van gehad. Mijn vrienden gingen zich met mijn liefdesleven gebeuren van "heb je nou nog steeds niet dit gedaan? Ik had dat allang gedaan hoor". Laat ze maar lekker zeuren, maar laat het niet jullie opdringen. Wij zeiden voor het eerst "ik hou van jou" toen we een paar maanden hadden ofzo? Klinkt misschien laat, maar voor ons gewoon het juiste moment. Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 00:30. Reden: een spellingsfout |
![]() |
|
Hey,
Niet iedereen vind het nodig om in een relatie 'ik hou van je' te zeggen. Waarschijnlijk hebben jullie een andere manier om te laten zien dat jullie van elkaar houden. En wat je vrienden betreft, laat ze lekker gaan. Op het moment dat je je er niets van aantrekt stoppen ze vanzelf. Ik weet dat dat moeilijk is maar als je doorzet lukt het wel. Succes! x een meisje |
![]() |
|
Ik heb in mijn laatste relatie een stap overgeslagen. Ik had nog niet gezegd dat ik haar leuk vond, maar meteen dat ik van haar houd.We hadden al maanden veel contact en verder dan 'ik mag je echt heel erg graag' was het nog niet gekomen. Ik hield dus ook echt van haar en vanaf het moment dat je voelt dat je het kan zeggen, kun je dat ook doen. De grens bepaal je zelf, al blijft het een beladen begrip.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer zeg je ik hou van je? :P | 37 | 29-01-2004 15:37 | |
Liefde & Relatie |
na 1 dag.."ik hou van je..??" simple plan | 50 | 28-05-2003 11:40 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van je snoopy | 67 | 13-03-2003 20:41 | |
Psychologie |
kutwijf trut ik hou van je de doornvogel | 21 | 08-10-2002 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hou van je... Secreet | 6 | 15-04-2002 12:19 |