![]() |
|
Hallo iedereen!
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar kinderen van criminele vaders en de effecten hiervan. Heb jij zo'n vader? En ben je tussen de 11 en de 18? Vul dan ANONIEM een vragenlijst in hierover! Je maakt hiermee bovendien ook kans op een tablet! https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eGbQsNj8VvJ0HSB Alvast bedankt iedereen! Laatst gewijzigd op 08-03-2013 om 19:43. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Link is hier: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eGbQsNj8VvJ0HSB
|
![]() |
|
Ik sta zeker open voor kritiek, en al deze punten zullen ook in de discussie van de scriptie verwerkt worden. Ik probeer echter alleen aan te geven dat ik dit niet zomaar kan veranderen omdat dit een groepsopdracht is. De scripties worden dan ook niet beoordeeld aan de hand van hoe significant de resultaten zijn, maar op hoe het onderzoek is gedaan en of er inzicht is in hoe dit beter kan. Ik begrijp dat voor een zo accuraat mogelijk onderzoek met de beste resultaten de vragenlijst verre van compleet is, maar gezien de tijdsdruk en de beperkte mogelijkheden kan dit helaas momenteel niet anders. Het is wel zo dat momenteel door promovendi hier wel uitvoerig onderzoek naar wordt gedaan (zie: het Prison Project) en dat wij liever deze data hadden gebruikt, maar dit niet kan omdat zij nog niet klaar zijn met hun grootschalige onderzoek. Natuurlijk is dit onderzoek zeer suggestief en beperkt, maar dit is ook de eerste keer dat wij als studenten op grootschalig(er) niveau onderzoek doen. Om te voorkomen dat mensen een vragenlijst voorgeschoteld krijgen die echt uren duurt om in te vullen, zijn alleen de vragen opgenomen die relevant zijn voor de deelonderzoeken van de betrokkenen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
geslagen, geen liefde Verwijderd | 7 | 12-02-2013 09:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |