Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 16:56
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
hoi, ik ben 15, 55 kg 172 cm, taille=63 cm en m'n vet% is ongeveer 14/15%. ik sport op wedstrijdniveau(Wielrennen) en ik wil eigenlijk dat m'n vet% op ongeveer 10% komt. ik train 2 keer per week intensief, en dan nog 1 of 2 keer een wedstrijd. verder fiets ik elke dag 16 km (School). Ik eet bij het ontbijt één bord Brinta pap en wat zonnebloempitten. ik neem naar school 2 boterhammen mee met bv pindakaas/smeerkaas/vegatarische smeerworst (ik ben vegatarisch, eet wel vis). als ik rond half 5 weer thuis kom heb ik altijd trek en eet ik koekjes, eierkoeken en heel veel mandarijnen. dan ga ik avondeten en dan schep ik altijd wel een extra keer op en neem ik ook nog een toetje. 's avonds neem ik bij de thee ook altijd wel iets lekkers.

ik wil dus m'n vetpercentage omlaag brengen maar weet niet hoe ik dat moet doen. als ik thuiskom MOET ik gewoon wat eten! en minder avondeten lukt ook niet. en ik ben heel slecht in lekkere dingen laten staan! meer trainen kan niet wegens school.

iemand tips? en hoe kan je eigenlijk zeker weten dat de kilo's die je afvalt wel echt vet zijn en geen spier of vocht? help me plzz!!
Oud 19-03-2013, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Hoi, we hebben hier dus het Voeding, gewicht & gezondheidtopic voor! Je vraag is daar naar toe verplaatst.

Regels voor berichten