Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 13:48
ßuerp
ßuerp is offline

Mutant 93
Trimm Trabb 49
Little Phoebe 48
ßuerp 47
Quintiano 45
Sarah 32
Pip 21
Etmakas 20
Chick Rock 18
Lusi 18
Martiño 15
Schrödinger 15
Paranoide 14
Vowel 13
Klaverhap 12
Miekje* 11
Ingegerd 6
Noedelhap 5
Frayne 4
Fantôme 3
Carn 2
bloodyb 2
.sann 1
Sadye 1
Snebbeltje 1
deadlock 1
DonaldFuck 1
Biertank 52 1
Quis 3.0 1
Rationeel 1
Advertentie
Oud 24-03-2013, 13:49
Verwijderd
Wat een saaie titel ^^
Oud 24-03-2013, 13:51
Verwijderd
Ffs, volgens mij moet ik een leven gaan maken.
Oud 24-03-2013, 13:54
ßuerp
ßuerp is offline
Hebben jullie de cockpitview al geprobeerd?
Oud 24-03-2013, 13:55
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Wat een saaie titel ^^
Wat isser zo saai dan?
Oud 24-03-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie de cockpitview al geprobeerd?
ik wilde wel, maar de internetverbinding is hier echt te brak en ik moest dingen downloadenblabla.

Citaat:
Wat isser zo saai dan?
Hij was net nog saai, nu niet meer ^^
Oud 24-03-2013, 13:58
Verwijderd
Bier: Mwa, ik drink er wel eens één. Maar ik ben nog steeds quite aan huis gekluisterd
Oud 24-03-2013, 13:59
Verwijderd
Oh en dit deed me denken aan 1798:
Oud 24-03-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Bier: Mwa, ik drink er wel eens één. Maar ik ben nog steeds quite aan huis gekluisterd
Hopelijk is het dit jaar beter weer tijdens de optocht
Oud 24-03-2013, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is hier zo achterlijk netjes dat ik heel para zit te doen met mijn sigaret
Oud 24-03-2013, 14:22
Verwijderd
Fuck it, waarom kom ik dit nu pas te weten?
http://www.amusingplanet.com/2012/12...n-belgium.html
Oud 24-03-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Het is hier zo achterlijk netjes dat ik heel para zit te doen met mijn sigaret
Huhuhu, het is ook altijd zo'n genot om in een schone asbak één sigaret te assen en doven. Dat ziet er altijd zo neat uit. Jammer dat 't maar één sigaret duurt, het gelukzalige momentje.

// Gisteren Grindhouse gekeken, Planet Terror en Death Proof met alle theatrical thingies. Wat een verwennerij Ik had Planet Terror nog niet gezien, heel tof om Freddy Rodríguez (die ik alleen ken van SFU) ineens zo'n badass rol te zien doen. En ik ben een beetje op Zoe Bell
Oud 24-03-2013, 14:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is meer dat ik heel voorzichtig mijn sigaret van mijn mond naar de asbak bewoog om geen as eraf te laten waaien enzo. Maar goed, als je zo para zit te doen, word je gelijk gestraft, want ik liet hem bijna uit mijn klauwen kletteren natuurlijk
Oud 24-03-2013, 14:32
Verwijderd
dinsdag mogen de treinnen naar aken niet rijden.
Oud 24-03-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
dinsdag mogen de treinnen naar aken niet rijden.
Wrom niet?
Oud 24-03-2013, 14:39
Verwijderd
Dan heb ik vrij en hoef ik niet wat stomme beeldhouwwerken en schilderijen te gaan bekijken de hele dag.
Oud 24-03-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Huhuhu, het is ook altijd zo'n genot om in een schone asbak één sigaret te assen en doven. Dat ziet er altijd zo neat uit. Jammer dat 't maar één sigaret duurt, het gelukzalige momentje.
zelfs ik kan dit waarderen
als je 20 asbakken koopt en een pakje per dag rookt zit je altijd goed
Oud 24-03-2013, 14:42
Verwijderd
Of als je gewoon je asbak afwast na iedere sigaret.
Oud 24-03-2013, 14:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij is het koud en het ziet ernaar uit dat het gaat regenen, dus ik denk dat ik met de tram ga.
Oud 24-03-2013, 14:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Rook jij Q?
Oud 24-03-2013, 14:45
Verwijderd
Q is ook een stoppert als mijn geheugen me niet bedriegt.
Citaat:
Dan heb ik vrij en hoef ik niet wat stomme beeldhouwwerken en schilderijen te gaan bekijken de hele dag.
Ik wil wel in je plaats gaan! Kunst in Aken <3
Oud 24-03-2013, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Q is ook een stoppert als mijn geheugen me niet bedriegt.

Ik wil wel in je plaats gaan! Kunst in Aken <3
Oke! succes met mijn erg leuke kunsrtdocent als begeleider. je moet wel de trein naar herzogenrath zelf betalen,

krijg je nog treinkaartjes? of moet echt alles met de ov??
Oud 24-03-2013, 14:48
Verwijderd
Ik heb een langdurige pauze gehad.
Oud 24-03-2013, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het koud en het ziet ernaar uit dat het gaat regenen, dus ik denk dat ik met de tram ga.
lui mokkel. we eten trouwens paprika ovenschotel omdat ik er 8 had gekocht op de markt. En mijn befaamde tomatencrèmesoep vooraf (waar trouwens ook een beetje geroosterde paprika doorheen zit, maar ik heb de verhoudingen niet zo goed gedaan dus je proeft het minimaal helaas)
Oud 24-03-2013, 14:52
Verwijderd
maar omg je gaat dus op tijd komen? of zelfs eerder? wie belt het AD

Advertentie
Oud 24-03-2013, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
lui mokkel. we eten trouwens paprika ovenschotel omdat ik er 8 had gekocht op de markt. En mijn befaamde tomatencrèmesoep vooraf (waar trouwens ook een beetje geroosterde paprika doorheen zit, maar ik heb de verhoudingen niet zo goed gedaan dus je proeft het minimaal helaas)
Ja, prima ik ben niet zo'n fan van tomatensoep, maar ik proef graag.

Moet ik nog iets meenemen aan pruiken of whatever?
Oud 24-03-2013, 14:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar omg je gaat dus op tijd komen? of zelfs eerder? wie belt het AD

En hey, ik ben nog niet weg he, je weet nooit wat er gebeurt!

Overigens niks lui mokkel, ik vries liever niet aan mijn brommer vast terwijl ik zeiknat word geregend
Oud 24-03-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Je bent terug begonnen?

Sadye, kunstleraren vonden me vroeger tof ^^ ik hield van kunst en musea, dus tja.

En ouders thuis!
Oud 24-03-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, prima ik ben niet zo'n fan van tomatensoep, maar ik proef graag.

Moet ik nog iets meenemen aan pruiken of whatever?
ja lache doe maar
ik ga nu snel douchen en moet ook naar even langs de ah voor cola light voor jackos, maar mijn jong doet de deur wel open, als hij zich kan losrukken van call of duty tenminste.
Oud 24-03-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
En hey, ik ben nog niet weg he, je weet nooit wat er gebeurt!

Overigens niks lui mokkel, ik vries liever niet aan mijn brommer vast terwijl ik zeiknat word geregend
nou kom maar gewoon op tijd anders krijg je er een paar.
Oud 24-03-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Je bent terug begonnen?

Sadye, kunstleraren vonden me vroeger tof ^^ ik hield van kunst en musea, dus tja.

En ouders thuis!
Kunst is leuk, maar de leraar is kut. ze geeft alleen maar 7ens. Mijn oude leraar dit jaar gaf altijd 9ens. en die kon me hebben, deze heeft iets tegen me. En ik doe niet eens vervelend in de les.
Oud 24-03-2013, 15:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Loser!
Oud 24-03-2013, 15:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja lache doe maar
ik ga nu snel douchen en moet ook naar even langs de ah voor cola light voor jackos, maar mijn jong doet de deur wel open, als hij zich kan losrukken van call of duty tenminste.
Oke tschusski.
Citaat:
nou kom maar gewoon op tijd anders krijg je er een paar.
Oud 24-03-2013, 15:29
Verwijderd
Sarah naamzoek; hoe staat jouw wederhelft inmiddels tegenover Neverwinter?
Oud 24-03-2013, 15:45
Verwijderd
Nights?
Oud 24-03-2013, 15:47
Verwijderd
Nee, Nights heb ik zelf tot in den treuren gespeeld. Awesome, die game. Ik bedoel de F2P MMO, Neverwinter. Ze zitten nu in de closed beta-fase. Ik overweeg te supporten, maar ik twijfel omdat MMO's en Quintiano al heel lang niet meer werkt na mijn endgame WoW-periode.
Oud 24-03-2013, 15:52
Vowel
Vowel is offline
Niet meer werkt, als in, je kunt niet meer verslaafd raken?
Oud 24-03-2013, 15:52
Vowel
Vowel is offline
Ik heb dat zelf met spellen. Als ik er niet "verslaafd" aan kan zijn, dan is het gewoon niet goed genoeg. Ik moet me er echt in kunnen gooien, als het ware.
Oud 24-03-2013, 15:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, Nights heb ik zelf tot in den treuren gespeeld. Awesome, die game. Ik bedoel de F2P MMO, Neverwinter. Ze zitten nu in de closed beta-fase. Ik overweeg te supporten, maar ik twijfel omdat MMO's en Quintiano al heel lang niet meer werkt na mijn endgame WoW-periode.
Wat is er dan zo bijzonder aan die MMO?
Oud 24-03-2013, 15:54
Verwijderd

Oh, ik dacht dat dit een of andere vage grap van ons was vroeger, maar hij is echt bekend!
Oud 24-03-2013, 15:55
Verwijderd
Dat weet iedereen toch?
Oud 24-03-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Enige tijd geleden deel twee uitgespeeld, was zeker vermakelijk.

Deel één is inmiddels, net als Morrowind, nostalgie.
Oud 24-03-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Dat weet iedereen toch?
Als je het op mij had, ik heb deze ergens op de middelbare school in België geleerd, onder elkaar, verder heb ik hem nooit ergens gehoord. Ook niet expliciet naar gezocht natuurlijk.
Oud 24-03-2013, 16:01
Miekje*
Miekje* is offline
Gisteren waren mijn vriend en ik samen thuis, en omdat we vandaag vrij hadden, wilden we er een lekkere lange avond van maken (gewoon gezellig met tv/film, niet ) Helaas waren we allebei na twee wijntjes/biertjes zo slaperig, dat we om half 11 al naar bed zijn gegaan Beetje jammer.
Oud 24-03-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Niet meer werkt, als in, je kunt niet meer verslaafd raken?
Eh, nee. Ik weet precies waarom WoW voor mij interessant was en dat had niets met de normaliter verslavende factoren te maken Waar ik toen voor speelde, daar kan ik nu de toewijding niet meer voor opbrengen. En dan is er niets meer om voor te spelen, in mijn beleving.

Citaat:
Ik heb dat zelf met spellen. Als ik er niet "verslaafd" aan kan zijn, dan is het gewoon niet goed genoeg. Ik moet me er echt in kunnen gooien, als het ware.
WoW was voor mij endgame mechanics en theorycraften. Lore deed me niets, achievements (die er later pas kwamen, toen ik mijn raiding days al lang achter me had liggen) deden me niets, PVP deed me niets (althans, niet serieus, ik heb wel lol gehad om tegen mijn broertje te duellen; beide wellgeared tanks, zijn bear versus mijn warrior -- 20 minuten duelleren met veel spectators tot gevolg ). Levelen deed me ook niets, questen deed me niets. Meestal speelde ik alleen dungeons als tank in plaats van questen. Tenzij er bijzondere rewards te krijgen waren, obviously. Maar met een grote groep een bossfight overzien, controleren, sturen en masteren, dát was altijd smullen geblazen. DPS/threat-cycles uitvogelen, gearsets tegen elkaar uitrekenen. Yummy. Loot, wat voor sommigen ook een reden is om te spelen, boeit mij ook niet. Soms is het handig, soms nodig, maar meestal niet meer dan een souvenir. That said; als vreemden je whisperen met 'OMG dude, awesome gear you have there!' is dat wel bevredigend, ergens

Als ik echter goede verhalen wil spelen, met keuzes en consequenties, pakte ik andere spellen.

Citaat:
Wat is er dan zo bijzonder aan die MMO?
Dat weet ik dus niet; of het een kansloze clone is of dat er meer in zit

Citaat:
Enige tijd geleden deel twee uitgespeeld, was zeker vermakelijk.

Deel één is inmiddels, net als Morrowind, nostalgie.
Ik heb deel één zoveel gespeeld, dankzij de fantastische communitycontent De Aurora-engine van deel II vind ik echt een bummer. Toentertijd kon ik 'm ook niet lekker draaien op mijn rig.
Oud 24-03-2013, 16:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eh, nee. Ik weet precies waarom WoW voor mij interessant was en dat had niets met de normaliter verslavende factoren te maken Waar ik toen voor speelde, daar kan ik nu de toewijding niet meer voor opbrengen. En dan is er niets meer om voor te spelen, in mijn beleving.
Maar het maakt toch ook niet uit wat een spel verslavend maakt? Dat is voor mij bij ieder spel anders, maar als die verslavende factor er niet (in ieder geval een beetje) is, dan is het spel de moeite niet waard.
Oud 24-03-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Maar het maakt toch ook niet uit wat een spel verslavend maakt? Dat is voor mij bij ieder spel anders, maar als die verslavende factor er niet (in ieder geval een beetje) is, dan is het spel de moeite niet waard.
Ondanks dat ik soms rond de 40-50 uur per week gespeeld heb in mijn 'hoogtijdagen' bij het maken van progressie kon ik net zo makkelijk níet spelen. Dat had niets met verslaving te maken maar met een keuze. Dat kan je natuurlijk geloven of niet, dat is aan jou. Ik kan je toch niet overtuigen als je me niet gelooft en quite frankly interesseert het me ook niet zoveel
Oud 24-03-2013, 16:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ondanks dat ik soms rond de 40-50 uur per week gespeeld heb in mijn 'hoogtijdagen' bij het maken van progressie kon ik net zo makkelijk níet spelen. Dat had niets met verslaving te maken maar met een keuze. Dat kan je natuurlijk geloven of niet, dat is aan jou. Ik kan je toch niet overtuigen als je me niet gelooft en quite frankly interesseert het me ook niet zoveel
Daarom zette ik het de eerste keer ook tussen haakjes, lieve schat.

Ik bedoel er natuurlijk mee dat je steeds terug blijft komen (niet dat je je werk gaat afzeggen om een spel te spelen!).

Ik heb zat spellen gespeeld die ik uiteindelijk gewoon vergat te spelen, omdat er niets was dat me terug liet komen. Goede spellen zijn anders, daar ga je zelfs over nadenken op momenten dat je het niet speelt.
Oud 24-03-2013, 16:29
Verwijderd
Oh, misschien heb ik een wat zwart/witte-definitie van 'verslaving'

Maar inderdaad. Goede games blijven in je hoofd zitten. En als het om verhaalbepalende keuzes gaat ben ik een drama omdat ik het 'saven, X doen, kijken wat er gebeurt, laden, Y doen, kijken wat er gebeurt'-concept weiger te omarmen kan ik daar ook inderdaad behoorlijk lang over nadenken, ook als ik het spel niet speel
Oud 24-03-2013, 16:31
Verwijderd
De enige strict online games die ik speel op dit moment zijn World of Tanks en Dota 2 want gratish key van iemand gekregen en een beetje bots schoppen is ontspannen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten