Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Fuck it, waarom kom ik dit nu pas te weten?
http://www.amusingplanet.com/2012/12...n-belgium.html |
![]() |
|
Het is meer dat ik heel voorzichtig mijn sigaret van mijn mond naar de asbak bewoog om geen as eraf te laten waaien enzo. Maar goed, als je zo para zit te doen, word je gelijk gestraft, want ik liet hem bijna uit mijn klauwen kletteren natuurlijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je 20 asbakken koopt en een pakje per dag rookt zit je altijd goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() krijg je nog treinkaartjes? of moet echt alles met de ov?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet ik nog iets meenemen aan pruiken of whatever? ![]()
||
Citaat:
Overigens niks lui mokkel, ik vries liever niet aan mijn brommer vast terwijl ik zeiknat word geregend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga nu snel douchen en moet ook naar even langs de ah voor cola light voor jackos, maar mijn jong doet de deur wel open, als hij zich kan losrukken van call of duty tenminste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deel één is inmiddels, net als Morrowind, nostalgie. |
![]() |
|
Gisteren waren mijn vriend en ik samen thuis, en omdat we vandaag vrij hadden, wilden we er een lekkere lange avond van maken (gewoon gezellig met tv/film, niet
![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ik echter goede verhalen wil spelen, met keuzes en consequenties, pakte ik andere spellen. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel er natuurlijk mee dat je steeds terug blijft komen (niet dat je je werk gaat afzeggen om een spel te spelen!). ![]() Ik heb zat spellen gespeeld die ik uiteindelijk gewoon vergat te spelen, omdat er niets was dat me terug liet komen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, misschien heb ik een wat zwart/witte-definitie van 'verslaving'
![]() Maar inderdaad. Goede games blijven in je hoofd zitten. En als het om verhaalbepalende keuzes gaat ben ik een drama omdat ik het 'saven, X doen, kijken wat er gebeurt, laden, Y doen, kijken wat er gebeurt'-concept weiger te omarmen kan ik daar ook inderdaad behoorlijk lang over nadenken, ook als ik het spel niet speel ![]() |
![]() |
|
|