Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn pa zou het nog niet eens opmerken als ik in een bikini de deur uitliep denk ik,het valt m nooit op wat ik aanheb.M'n moeder vind wat ik draag altijd 'geweeeeldig' dus daar heb ik ook geen problemen mee.De enige die er wel es over zeurt is m'n 6 jaar oudere zus (die vroeger aan mijn leeftijd zo'n 10 keer bloter rondliep)
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() daar hoorde deze nog bij => ![]() on-topic: buikjes kunnen erg sexy zijn, mits t r n beetje smaakvol uitziet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij kun je altijd wel een streepje van mijn buik zien, maar mijn ouders vinden dat juist leuk..
Ik heb er het figuur voor zeggen ze dan.. Maar in de winter zegt ons mam wel eens van.. das toch veels te koud ![]() Maark mag het gwoon zelf weten. En mijn ouders vinden mijn kleding (bijna) altijd leuk. |
![]() |
|
Boeit de ouwe nie
![]() Me vader zegt altijd het zelfde als ik kleren heb gekocht en ik hem vertel dat het nieuwe kleren zijn (want ja dat moet): "leuk, netjes" Wat haat ik die woorden: ( Maar vdr intresseert het me niet wat hij zegt, kzie em toch nie en ookal heeft ie commentaar dat is zijn zaak. Me moeder vind t altijd leuk, iz nog wel n btje modern. Kweet nog wel n x, in de 1e, dak toen n heel kort rokje gekocht. Toen ik die aan wou doen naar school op de fiets (in de tijd dat ik nog moed had om de ene poot voor de andere te zetten ![]() ![]() Maar me pa mag zich er van mij nie mee bemoeien en me moeder schijnt dus al1 n trauma te hebben van korte rokjes ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nee, mijn vader (en moeder) zeuren daar niet zo vaak over... Nou hebben ze daar de laatste tijd niet meer zoveel aanleiding toe, maar toch..
Ik vind het inderdaad géén gezicht als een 'gezet' meisje een te strakke broek aandoet, zodat je buik omhoog 'geduwd' word, en het blubbereffect veroorzaakt word.. ![]() Nee, dat is bepaald NIET mooi...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vader heeft er ook wel es wat van gezegd, dat hóórt ook een btje bij vaders vind ik.
Ik vind kuiltjes in de onderrug trouwens ontzettend lelijk (ben blij dat ik ze niet heb), maar het zo het idee dat ik hiermee in de minderheid ben.. Wie sluit zich bij mij aan?
||
Citaat:
|
![]() |
op de school waar ik op ZAT was het ook verboden (middelbare school) en op mijn dansgroep ook. mijn ouders vinden het wel goed, ik zelf besteed geen uren aan dat ene streepje of zo.. soms is toevalig mijn truitje zo kort dat jee en "streepjë" ziet, maar ik sta dan zeker niet 3 uur voor de spiegel om het precies juist te krijgen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers Mirage2000 | 500 | 08-03-2005 11:27 | |
Lifestyle |
D-d-d-dip it low... Otis | 75 | 18-06-2004 08:45 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 |