Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie reactie,
Nee wij hebben géén relatie gehad, dat wou ze niet, ze vertelde me steeds dat ze van het vrijgezellen leven wou profiteren. Dat heb ik ook vaak ondervonden spijtig genoeg. Ik zie haar gewoon weg enorm graag, maar ik ga de raad volgen van jullie, heb haar al gestuurd dat ik ga breaken met haar want ze wou nog afspreken. Zal er dus niet meer inzitten. nogmaals bedankt |
![]() |
|
![]() |
Ik had haar verteld dat ik ze niet meer hoefde te zien, ik ben medewerker van een jeugdhuis waar ik gisteren moest tappen en ze is mij komen opzoeken. We hebben gepraat en ik heb haar in haar gezicht gezegd dat ik aan mezelf moest denken, maar ze kan mij ook niet loslaten, uiteindelijk hebben we ruzie gehad en is zij met tranen vertrokken ...
zucht ..... De friendzone zal er altijd sowieso zijn mits we elkaar echt wel graag hebben, ik geraak er niet meer aan uit ![]() Laatst gewijzigd op 31-03-2013 om 13:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is precies wat ik zei. Zij schrikt en beseft dat ze je gaat kwijtraken. En dus gaat ze vrij waarschijnlijk nu van alles proberen om je te laten blijven (ik ken haar verder niet, maar ik kan me situaties voorstellen waarbij ze je weer hoop gaat geven of dingen beloven). Maar het gaat hier niet om haar, jij wordt hier ongelukkig van en kunt niet echt verder met je leven. Zij zal vast even ongelukkig zijn omdat ze je mist, maar zij is al lang verder gegaan met haar leven.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde flyaway | 0 | 30-05-2009 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een onafgemaakt af gedicht over de liefde en het niet... Secreet | 3 | 12-06-2002 08:02 |