Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Secreet schreef:
[B]Mkay...tis dus wel af maar niet afgemaakt...de eerste strofe zegt alles wat ik wil zeggen...en de rest is er aangeplakt en nog steeds niet af...maar geen idee hoe ik verder moet...ik ben uitverteld... de liefde en het niet Donkere wolken bederven de zon, het licht van mijn liefde voor jou. Het is niet zo, dat ik niet van je hou. Ik wou alleen dat ik niet zonder je kon [i] Bij je zijn zonder verliefdheid, in je armen zonder me veilig te voelen. Ik denk niet dat ze liefde zo bedoelen, Wat er ook was, we raken het kwijt. Ik twijfel of het over is, je ogen staan nog even eerlijk, bij je zijn is nog even heerlijk, en zonder je gaat het zeker mis. Dus houd mij nu dan stevig vast ik wil weten wat ik nog écht voor je voel of de gevoelens er nog zijn zoals ik bedoel Dan kan ik ervaren of het voelt als het was. hmzz ik geloof dat dit niet echt mooi is....onbewust die voel en bedoel gebruikt>>>=nie zo mooi zeker,om dit dubbel op te doen.. nah jah zie maar wat je er mee kunt....verder vind ik het gedicht wat matig...nie echt geweldig....die laatste zin van de 1e strophe vind ik een beetje "gedwongen"..verder bij de 3e strophe zou ik een woordje EVEN weglaten....vink nie zo mooi 2x......2e strophe vind ik btw wel mooi verwoord! liefs, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic WeblogWedstrijd! Dingaantouwtje | 34 | 29-03-2010 16:25 |