![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En BigBazar zit niet zo te vissen naar schaamhaar. Ik scheer mijn benen vrijwel nooit omdat ik geen heel opvallende lichaamsbeharing heb, ook niet als ik rokken draag en er niets speciaals is te doen. Mijn oksels onthaar ik altijd, in de zomer en de winter gewoon standaard zo vaak als nodig is. Mijn schaamhaar wordt getrimd als dat nodig is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: oksels scheer ik standaard, meer uit gewoonte dan om een andere reden trouwens, benen sowieso heel weinig en zeker niet als het weer blote benen niet toelaat en verder is het nogal humeurafhankelijk allemaal.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dacht jij dan? Dat je die eerst niet had/dat ze kleiner waren? Heb jij dan een herinneringen aan 'hey, deze dingen had ik eerst echt niet hoor!' ![]() Edit: oh, google leert me dat in de puberteit bij 'veel vrouwen' de binnenste schaamlippen groeien (en daardoor ineens kunnen uitsteken terwijl ze dat eerst niet deden). Dan weet ik waar je het over had, al kende ik het fenomeen zelf niet, vandaar dat ik je post niet echt begreep. En jouw verhaal gaat dan dus ook niet op voor iedereen, want ik zou er geschoren dus eigenlijk net zo uitzien als op m'n 6e, maar dan minder glad. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2013 om 15:56. |
![]() |
||
Citaat:
Van mezelf hebik eigenlijk geen idee meer.. Maarja volgensmij waren ze iig wel iets kleiner Dx En njah smaken verschillen, ik ben ook niet echt een volwassen uitziende vrouw dus opzich vindik het wel bij me passen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als niemand mijn benen/oksels/schaamdelen ziet of ongewild deels zou kunnen spotten, doe ik niet mijn best om ze helemáál glad te houden zoals in de zomer. Op andere plaatsen dan mijn benen wordt het tenzij ik epileer (ook niet altijd zin in) na een dag al weer zo'n schuurplek, dan heb ik liever gewoon een beetje haar. Voelt daar fijner dan een geschoren vel en ik vind het eigenlijk ook niet lelijker.
Ik scheer 's winters eens in de zoveel tijd zodat het voorlopig even kort is, of alleen mijn benen wanneer ik gewoon zin heb in gladde benen. |
![]() |
|
Mijn oksels scheer ik altijd, zomer en winter omdat ik vind dat ik anders meer/sneller ga stinken als ik zweet. Mijn benen doe ik in de winter zo af en toe maar niet zo vaak als in de zomer. Draag in de winter vaak ook wel een korte/driekwartbroek met sporten maar ik heb blonde haartjes op m'n benen die je niet zo goed ziet dus doe het sowieso niet heel vaak. M'n schaamhaar/bikinilijn doe ik wanneer ik er zin in heb. Ik houd het wel bij en zorg dat het netjes is maar helemaal kaal vind ik niets.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Oksels scheren? Verwijderd | 54 | 04-09-2016 05:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar op armen Verwijderd | 29 | 08-06-2004 18:05 |