Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2013, 17:56
UkBitches
UkBitches is offline
Hallo,

Ik ga binnenkort met de klas (niet heel de klas) kamperen. Er zitten een paar meisjes tussen die er goed uitzien, ze zijn aardig enz. Kortom ze maken kans bij mij. Maar hoe pak ik het nou aan als we gaan kamperen? Hoe kan ik dan een van die meisjes versieren?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2013, 18:01
Vowel
Vowel is offline
Ze hebben allemaal kans bij jou? En het maakt je dus niet uit welk meisje, als je er maar eentje "krijgt"?

Eh.. nou, als ik zo'n meisje was zou ik sowieso geen interesse hebben in iemand die om het even welk meisje wil versieren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:06
UkBitches
UkBitches is offline
Nou, zou bedoel ik het niet hoor. Ik vind ze alle 3 wel leuk, dus ik vind het niet eens zo erg, als een van die 3 me blijkt leuk te vinden ga ik voor haar.

Het klint een beetje player, zo bedoel ik het niet!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:10
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat je beter even kunt wachten tot je iemand écht leuk vindt. Je vindt ze nu alle drie "wel leuk" (met andere woorden: je kunt het er wel op), maar dat maakt ze niet speciaal, neem ik aan.

Die meisjes willen vast niet inwisselbaar zijn. Alsof je gewoon een lijst afwerkt. "Oh, X wil me niet? Dan ga ik door naar Y."

Maar goed, als je dit per se wel wilt doen, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat ze niet doorhebben dat je de andere twee ook leuk vindt en probeert te versieren, want als er iets een afknapper is, is het wanhopig gedrag.

Als ik wist dat iemand net heeft geprobeerd iemand anders te versieren heb ik er sowieso geen interesse in (zelfs niet als het wel mogelijk was geweest).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:21
UkBitches
UkBitches is offline
Ja, ik heb wel vaak dat ik die ene meisje voor een paar maanden lang erg leuk vindt, maar als ik zie dat het niks gaat worden wordt ik heel erg snel verliefd op een andere, dat is best wel vervelend. Als ik met die ene meisje heb laat ik die andere gewoon zitten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:29
Vowel
Vowel is offline
Maar als dat allemaal zo snel gaat, weet je dan wel zeker dat je ze écht leuk vindt? En dat je niet gewoon op zoek bent naar "een vriendin?"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:41
Lente
Lente is offline
hij wil helemaal geen vriendin, hij wil gewoon zoenen enzo met een leuk meisje. wat is daar mis mee?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:54
Vowel
Vowel is offline
Dan snap ik blijkbaar niet wat verliefd zijn en "dan ga ik voor haar" betekent.

@TS: Als je ze alleen wil zoenen, dan nog steeds hetzelfde: laat ze niet weten dat je het ook bij die andere twee hebt geprobeerd, want dat is nogal een afknapper. Oh en meisjes praten. Dus grote kans dat ze het toch wel tegen elkaar vertellen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:58
Lente
Lente is offline
hij vindt een meisje leuk, merkt dat het niet wederzijds is en dan gaat ie naar de volgende. die verliefdheid valt dus lijkt me nogal mee.

oh wacht, ik lees nu 'Als ik met die ene meisje heb laat ik die andere gewoon zitten.'

misschien zit het toch anders dan ik dacht TS, wat wil je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:59
UkBitches
UkBitches is offline
Ja, precies wat Lente zegt, ik denk dat dat het gewoon is, ik wil niet echt een vriendin hebben, gewoon lekker los gaan op kamp!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:06
UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Ja, precies wat Lente zegt, ik denk dat dat het gewoon is, ik wil niet echt een vriendin hebben, gewoon lekker los gaan op kamp!
En, het is toch logisch als een meisje je niet leuk vind dat je er niet de hele tijd achteraan blijft lopen? Dan kan het nog wel eens lang gaan duren voordat je echt met haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:10
Lente
Lente is offline
dat doe je idd als je een meisje gewoon leuk vindt. als je echt verliefd bent, is zo snel schakelen wat moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:28
Verwijderd
Alcohol regelen en zeggen dat ze ook mee mogen drinken als ze s'nachts naar je tentje toe komen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:49
UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Alcohol regelen en zeggen dat ze ook mee mogen drinken als ze s'nachts naar je tentje toe komen.
Ja dat is wel een optie, maar dan doet ze het niet omdat zij me leuk vindt, maar dit is een klassieker !
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:06
Verwijderd
Waarom niet? Je kan prima aardig zijn tegen bitches -en- ze dronken voeren. Daarnaast wordt de sfeer zo wat losser en kan je ze tijdens een drankje wat beter leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:50
marijn141414
marijn141414 is offline
Als je gewoon met meedere meiden wilt zoenen ga dan naar een leuk feest voor tieners daar kan je het ook doen als je wilt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja dat is wel een optie, maar dan doet ze het niet omdat zij me leuk vindt, maar dit is een klassieker !
Huh, maar jij vindt hen toch ook niet leuk, je wil er alleen overheen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:58
marijn141414
marijn141414 is offline
Hoe oud ben je ei gelijk kijk als je op de basis school zit is dit een beetje raar met dat dronke voeren enzo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 21:00
UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Hoe oud ben je ei gelijk kijk als je op de basis school zit is dit een beetje raar met dat dronke voeren enzo
Ik ben zestien, dus dat zou toch best wel kunnen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Als jij op kamp gaat rommelen met die meiden van school, lijkt me niet handig (tenzij je hiervan van school af gaat). Je gaat deze meiden nog heel vaak zien en dan moet je ze wel duidelijk maken dat jij geen gevoelens voor ze had/ gewoon wilde zoenen maar absoluut geen relatie wil hebben. Anders kan dit hele ongemakkelijke situaties opleveren.
Natuurlijk ben je op zo'n kamp vrijer dan op school, maar je ziet ze terug in een normale situatie, houdt daar rekening mee!
Oud 04-04-2013, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk ben je op zo'n kamp vrijer dan op school, maar je ziet ze terug in een normale situatie, houdt daar rekening mee!
/care.

Lekker belangrijk zeg, even serieus. Als je niet overdreven naar tegen ze gaat doen, is er toch niks aan de hand joh,
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 04:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind het eigenlijk sowieso raar om meisjes dronken te gaan voeren met het doel om eroverheen te gaan. Maakt niet uit hoe oud je bent. Nog vreemder dat mensen hem dat aanraden. En al helemaal vreemd dat de TS het daadwerkelijk overweegt.

Klinkt als een wanhopige laatste actie.

Als hij met dronken meisjes wil zoenen dan moet 'ie gewoon een keer naar de kroeg gaan. Genoeg dronken mensen daar. Expres iemand dronken voeren is gewoon triest.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 10:26
Verwijderd
Hmm ik heb gekampeerd met school waarbij een clubje mensen (rond de 15) hebben ingebroken in een nabijgelegen caravan (voor drank) en dronken werden en twee stelletjes al rommelend werden betrapt. Ze zijn bijzonder te kakken gezet en papa en mama moesten hen ophalen en alle betrokkenen werden de rest van hun schoolcarriere herinnerd aan dat ze sletten en losers waren. Verder geen advies hoor, maar het was een erg grappige situatie.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:54
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hmm ik heb gekampeerd met school waarbij een clubje mensen (rond de 15) hebben ingebroken in een nabijgelegen caravan (voor drank) en dronken werden en twee stelletjes al rommelend werden betrapt. Ze zijn bijzonder te kakken gezet en papa en mama moesten hen ophalen en alle betrokkenen werden de rest van hun schoolcarriere herinnerd aan dat ze sletten en losers waren. Verder geen advies hoor, maar het was een erg grappige situatie.

OT: Als je ze dronken wilt voeren kan je maar beter niet op kamp gaan..
Oud 05-04-2013, 13:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kortom ze maken kans bij mij.
En jij bij die meisjes? Want als ik je posts zo zie, betwijfel ik dat ten zeerste.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
Oud 06-04-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zestien, dus dat zou toch best wel kunnen?
Je hoeft hun toch nier dronken te voren, als ze dronken willen worden kunnen ze dat makkelijk zelf. Ik zou at laten wat je gaat, want er komen grote teleurstellingen vanaf. Maar ja het is jou leven en niemand houd je tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 18:52
kuikenpower
kuikenpower is offline
Als je zin hebt om met hun te zoenen ga dan niet moeilijk doen en weet ik veel vraag het gwn ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten