Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2013, 23:02
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 12-04-2013, 23:04
Verwijderd
die titel
Oud 12-04-2013, 23:04
Verwijderd
Oud 12-04-2013, 23:05
Verwijderd
@Quis, nee, het speelt al een stuk langer dan twee weken
Oud 12-04-2013, 23:05
Verwijderd
Hallo non-existent seksleven van .sann gewoon vrolijk in een topic Ja hoor kan best GEEN PROBLEEM.
Oud 12-04-2013, 23:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hallo non-existent seksleven van .sann gewoon vrolijk in een topic Ja hoor kan best GEEN PROBLEEM.
Dat is goed voor je. Als je dan ooit weer normaal wordt, dan laten we je dit lezen in de hoop dat je nooit meer stuk gaat
Oud 12-04-2013, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heb je al zwarte oren en oogjes, sann?
Oud 12-04-2013, 23:09
Verwijderd
Hoe kan dat nou? Over zoveel dingen was ik onzeker, behalve over jouw seksleven, als een rots in de branding, als de zon die voor niets opkomt, als renner met epo zo stabiel was het!

/slechtemetoforen.nu
Oud 12-04-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Heb je al zwarte oren en oogjes, sann?
Jep

Citaat:
Hoe kan dat nou? Over zoveel dingen was ik onzeker, behalve over jouw seksleven, als een rots in de branding, als de zon die voor niets opkomt, als renner met epo zo stabiel was het!

/slechtemetoforen.nu
Het komt door het weer Mijn winterdip duurt gewoon al anderhalve maand langer dan normaal.
Oud 12-04-2013, 23:10
Verwijderd
EEN SAAIE WAT
Oud 12-04-2013, 23:11
Verwijderd
Lees het vorige topic dan even terug!
Oud 12-04-2013, 23:12
Verwijderd
oooooooooooh. Ik krijg altijd wel zin in opwarmseks van dit grauwe weer. *damp damp*
Oud 12-04-2013, 23:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oooooooooooh. Ik krijg altijd wel zin in opwarmseks van dit grauwe weer. *damp damp*
rrrr, zullen wij gewoon hete seks gaan hebben Quisje? Misschien dat .sann dan ook in de stemming komt..
Oud 12-04-2013, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jep
Pandaknuf!
Oud 12-04-2013, 23:16
Verwijderd
Oke genoeg over mijn seksleven.
Oud 12-04-2013, 23:17
Lorelei
Lorelei is offline
Ok, Quis, vertel eens..
Oud 12-04-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
rrrr, zullen wij gewoon hete seks gaan hebben Quisje? Misschien dat .sann dan ook in de stemming komt..
Ik snap dat je het niet allemaal bijhoudt maar ik ben nog altijd bezet.
Oud 12-04-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ok, Quis, vertel eens..
wat?
Oud 12-04-2013, 23:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
wat?
Nou.. genoeg over .sanns seksleven. You're up
Oud 12-04-2013, 23:21
Verwijderd
Je realiseert je dat jij daarna bent?
Oud 12-04-2013, 23:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je realiseert je dat jij daarna bent?
Welnee, we hebben ook Trimm, Kid en Panopticon nog
Verwijderd
Die zijn al lang gevlucht
Verwijderd
Nou daar is niet echt iets over te zeggen hoor
Verwijderd
Muts
Oud 12-04-2013, 23:24
Verwijderd
Ja ik poogde uitstel van executie. Nou eh ja eh niet voor het internet!
Advertentie
Verwijderd
Goeienacht. ben op kamp ergens bij weert op een heel mooi park. iedereen slaapt behalve ik. lekker saai. ik en mn bff hebben de masterbedroom ingepikt. haha de rest slaapt op stapelbedden in mini kamers. we speelden weervolven van wakkerdam en ik was heks. dankzij mij wonnen we. ik denk dat k ook ga slapen, want alleen rondspoken is saai. xjes
Verwijderd
Citaat:
Nou daar is niet echt iets over te zeggen hoor
Dat zal ook voor Trimm gelden en Joris is aan het fappen.

Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja ik poogde uitstel van executie. Nou eh ja eh niet voor het internet!
Tijd voor een pm-sessie dan?

Citaat:
Dat zal ook voor Trimm gelden en Joris is aan het fappen.

Oud 12-04-2013, 23:29
Verwijderd
Saai is niets veranderd
Oud 12-04-2013, 23:31
Verwijderd
Wel een beetje, maar nu even niet
Oud 12-04-2013, 23:32
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi Osmose. Hoe gaat het?
Oud 12-04-2013, 23:33
Verwijderd
Osmose, er is een baby- en zwangerschapsyogasalon in de straat waar ik door fiets van werk naar huis, met dezelfde naam. hihi.
Oud 12-04-2013, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Hoi Osmose. Hoe gaat het?
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n vraag beantwoorden moet 'Ja goed' vind ik zo suf en soms denk ik ook, dat is niet aan de orde. 'Ja, het gaat stom', vind ik dan ook weer een moeilijke, want misschien bedoelt iemand het wel als een begroeting. Dus nu geef ik maar gewoon als antwoord de uitleg van mijn lange antwoord!

En met jou?
Oud 12-04-2013, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Osmose, er is een baby- en zwangerschapsyogasalon in de straat waar ik door fiets van werk naar huis, met dezelfde naam. hihi.
Oh, ja dat weet ik! Die ben ik tegengekomen
Oud 12-04-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n vraag beantwoorden moet 'Ja goed' vind ik zo suf en soms denk ik ook, dat is niet aan de orde. 'Ja, het gaat stom', vind ik dan ook weer een moeilijke, want misschien bedoelt iemand het wel als een begroeting. Dus nu geef ik maar gewoon als antwoord de uitleg van mijn lange antwoord!

En met jou?
Nu twijfel ik nog harder want, wat zou nou weer een rood poppetje achter die vraag betekenen? Misschien wel een 'scheer je weg, zodat wij het weer over seks en dergelijke kunnen hebben.'
Verwijderd
We wonen nu bizar dicht bij elkaar. .
Verwijderd
Citaat:
Nu twijfel ik nog harder want, wat zou nou weer een rood poppetje achter die vraag betekenen? Misschien wel een 'scheer je weg, zodat wij het weer over seks en dergelijke kunnen hebben.'
We hebben het alleen maar over seks omdat we het niet meer over eten mochten hebben.
Oud 12-04-2013, 23:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

En met jou?
Je mag 'm zo uitgebreid en eerlijk beantwoorden als je zelf wil. Als ik niet klaar was voor een eerlijk antwoord dan had ik het gehouden bij "Hoi Osmose" dus "het gaat kut (en eventueel een hele rant)" mag, maar tegelijkertijd snap ik heel goed dat het soms prettig kan zijn om te reageren met "prima hoor" ongeacht of dat ook werkelijk het geval is.

Met mij gaat het echt wel goed. Ik heb tentamenperiode en veel te weinig studiemotivatie dus dat is een beetje jammer, maar verder loopt 't leven wel ok op dit moment. Ik ben naar Nijmegen verhuisd en dat is even wennen. Het is fijn om dichtbij de universiteit te wonen maar het is stom om niet meer in Utrecht te wonen.
Oud 12-04-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
We wonen nu bizar dicht bij elkaar. .
Het spijt me, ik zal mij zo veel en goed mogelijk vermommen, bij voorkeur als een kleine vogelsoort
Verwijderd
Ik duik m'n bed in lieverds. Slaap lekker voor straks!
Verwijderd
Het is vooral stom om niet mijn buurvrouw te zijn!
Oud 12-04-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Je mag 'm zo uitgebreid en eerlijk beantwoorden als je zelf wil. Als ik niet klaar was voor een eerlijk antwoord dan had ik het gehouden bij "Hoi Osmose" dus "het gaat kut (en eventueel een hele rant)" mag, maar tegelijkertijd snap ik heel goed dat het soms prettig kan zijn om te reageren met "prima hoor" ongeacht of dat ook werkelijk het geval is.

Met mij gaat het echt wel goed. Ik heb tentamenperiode en veel te weinig studiemotivatie dus dat is een beetje jammer, maar verder loopt 't leven wel ok op dit moment. Ik ben naar Nijmegen verhuisd en dat is even wennen. Het is fijn om dichtbij de universiteit te wonen maar het is stom om niet meer in Utrecht te wonen.
Neen! Uit utrecht weg? Heeft je dat een stormvloed van kritieken opgeleverd bij veel mensen die je zag en kende van hier? Maar ben je puur voor de reistijden vertrokken?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik duik m'n bed in lieverds. Slaap lekker voor straks!
Slaap lekker liefje.
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me, ik zal mij zo veel en goed mogelijk vermommen, bij voorkeur als een kleine vogelsoort
Waarom stel je je zo nederig op? Ben je het type dat graag meegenomen wordt naar een lunchtentje?
Oud 12-04-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom stel je je zo nederig op? Ben je het type dat graag meegenomen wordt naar een lunchtentje?
Dat is een pose, omdat ik te slecht kan acteren voor andere poses dan die van verlegen mens! Nee hoor, het leek mij gewoon een mooi beeld eigenlijk. En de tweede zin snap ik niet.
Oud 12-04-2013, 23:45
Lorelei
Lorelei is offline
Quis vraagt je op lunch-date
Oud 12-04-2013, 23:45
Verwijderd

Gewoon, of jij daar blij mee te maken bent of dat je daar juist heel naar of ongemakkelijk van wordt. Of geen tijd voor hebt. Of dat je het ''wel ok'' vindt, of eng, of interessant, of saai.
Oud 12-04-2013, 23:46
Verwijderd
Oh echt, nu moet ik hardop lachen om mijn eigen onnozelheid Ja, dat vind ik leuk!
Oud 12-04-2013, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Oh echt, nu moet ik hardop lachen om mijn eigen onnozelheid Ja, dat vind ik leuk!
Heb je morgen iets te doen om lunchtijd?
Oud 12-04-2013, 23:48
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten