![]() |
|
Zo lang het allemaal normaal aanvoelt, en het gewoon een pijntje is dat zo nu en dan komt opzetten en niet te heftig is, zou ik me niet al te veel zorgen maken. Mocht je het toch niet vertrouwen of het wordt erger, dan kun je even naar de huisarts gaan.
||
Citaat:
en TS, als je het niet zeker weet altijd naar de dokter, ook al is het niet prettig met dit soort dingen |
![]() |
|
De ballen zullen nooit exact even groot zijn, nee. Overigens kan het best dat ballen even groot zijn, de een heeft het meer dan de ander.
En ik bedoelde natuurlijk: opmerkelijk groter dan de ander. Als de ene bal echt een stuk groter is dan de ander kan het geen kwaad om daar even naar te laten kijken. Als de ene bal opeens groter is geworden dan moet je er sowieso even naar laten kijken.
|
de pijn is momenteel al wat geminderd, heb er minder vaak last van, ik weet dat het in de bijbal zit omdat ik als ik daar in kneep ik de pijn goed voelde, bij de teelballen niet. ik heb ook spierpijn in mijn lies, dus dat kan ook nog dat dat er bij op komt, dat het daarom wat meer zeer doet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Teelbal schiet uit balzak Team123 | 3 | 15-12-2015 20:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is er met mijn penis? NiemAno | 15 | 13-05-2013 15:11 | |
Seksualiteit |
Last van balzakvloeistofverlies Verwijderd | 4 | 22-03-2012 21:41 | |
De Kantine |
Saaikalledjie #1563 Verwijderd | 500 | 30-11-2011 13:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn bij mn ballen Ivo1986 | 11 | 11-05-2006 21:56 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 |