Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 17:35
Pindabeer
Pindabeer is offline
n mijn omgeving zie ik heel vaak gebeuren dat een jongen uit de kast komt al biseksueel, maar uiteindelijk toch Homo wordt. Hoe zit dat? Is hier een wetenschappelijk onderbouwde verklaring voor? Of..

[Dit geld ook voor mij btw]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 17:45
Loner
Loner is offline
Makkelijker om uit de kast te komen. 'Ja, maar ik val ook nog op meisjes hoor'. Gewoon een goed opstapje tot echt gay zijn. Al zijn er natuurlijk altijd jongeren die echt bi zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 17:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze waren gewoon altijd al homo, maar het is zoals gezegd makkelijker om te zeggen dat je bi bent dan te zeggen dat je homo bent.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 18:12
Pindabeer
Pindabeer is offline
Ik snap jullie. Maar moet wel echt zeggen dat ik er heilig van overtuigd was dat ik vooral op meisjes viel. Totdat ik er achter kwam dat jongens veel leuker waren haha.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 18:49
Verwijderd
Jongens zijn ook veel leuker!
(vind ik)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:58
uknowwho
uknowwho is offline
ik heb ongeveer het zelfde ik kwam er achter dat ik niet hetro maar bi was soms is het moeilijk om er zelf achter te komen waar van je houd en dat is voor iedereen lastug
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Makkelijker om uit de kast te komen. 'Ja, maar ik val ook nog op meisjes hoor'. Gewoon een goed opstapje tot echt gay zijn. Al zijn er natuurlijk altijd jongeren die echt bi zijn.
Dit dus idd!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jullie. Maar moet wel echt zeggen dat ik er heilig van overtuigd was dat ik vooral op meisjes viel. Totdat ik er achter kwam dat jongens veel leuker waren haha.
Dat zijn ze ook...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ze waren gewoon altijd al homo, maar het is zoals gezegd makkelijker om te zeggen dat je bi bent dan te zeggen dat je homo bent.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:44
Verwijderd
Wat schrodinger zegt, met als toevoeging dat ze wellicht zelf nog ergens hoop hadden of tegen zichzelf nog niet bewust wilden zeggen homo, niet bi. Dus niet alleen makkelijker extern, maar soms ook intern.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Jongens zijn ook veel leuker!
(vind ik)
Dat is omdat vrouwen van nature geen gevoel voor humor hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 02:40
Verwijderd
Ja, jullie willen ons zo ook wel, dus we dachten bij de voorlaatste vrouwenvergadering van nouja, laat dan ook maar zitten he.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 22:30
Verwijderd
Ik val op jongens en op meisjes, en je kijkt wel waar het op uitloopt, als je goede vrienden hebt dan accepteren ze je, waar je ook op valt, heb het er al met ouders over gehad, en die accepteren het.
@Reverend, je zegt teveel logische dingen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 15:37
AmsterdamDance
AmsterdamDance is offline
Ik zie het ook vaak gebeuren. Vaak heeft dat er gewoon mee te maken dat het makkelijker is voor zo iemand om uit de kast te komen als bi. Biseksualiteit wordt over het algemeen namelijk beter geaccepteerd door anderen, maar ook door jezelf mocht je hiermee te kampen hebben.

Voor velen is de gedachten dat je zelf homoseksueel bent nog altijd moeilijk te accepteren. Ook voor jezelf, jezelf ''voor de gek houden'' dat je biseksueel bent om het minder erg te laten voelen is toch iets wat ik ook vaak zie.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, jullie willen ons zo ook wel, dus we dachten bij de voorlaatste vrouwenvergadering van nouja, laat dan ook maar zitten he.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 23:18
tripster
tripster is offline
Het proberen te verstoppen, je probeert je homoseksualiteit weg te dringen door voor te nemen dat je meisjes ook nog erg leuk vindt. Gewoon omdat ze het homo zijn niet konden accepteren denk ik?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 07:38
BigGuy
BigGuy is offline
Als je biseksueel bent, voel je je zowel tot jongens als tot meisjes aangetrokken. Soms wat meer tot jongens, soms wat meer tot meisjes. Niet iedereen die bi is, is bi op dezelfde manier.

Informatie gevonden bij:
http://www.sense.info/seks-a-z/?tx_r...%5Bletter%5D=B
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten