![]() |
||
Citaat:
![]() En je zegt ook "gesterkt door de ervaring echt te kunnen neuken [met] meisjes". Alsof alleen seks met meisjes echt is/telt. |
![]() |
||
![]() |
A-
Citaat:
B- Wel als je nog geen ervaring met meisjes hebt gehad, en je afvraagt of je wel goed kunt neuken, kan die vrees ook worden overwonnen, door het daarvoor met een jongen te hebben gedaan. Ben je dus een hetero jongen dan is nu eenmaal seks met een meisje wat het meeste aanspreekt. En ook daar is ook niets mis mee. Kijk trouwens eens naar alexvaux 26-03-2016 09:39, dan is er zelfs sprake van een totale verandering in zijn seks beleving. Er wordt zelfs gesproken van walgen bij de gedachte aan seks met een man. Als dat gewoon wordt geaccepteerd, waarom is mijn terugvallen op meisjes dan zo kwetsend. Ik vind dat al dan niet bewust meten met twee maten. En hanteer het standpunt dat we zolang er geen geweld word gebruikt, we respect voor elkanders seksuele beleving moeten hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat puberty hetero is, maar het is in ieder geval wel verstandiger. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien ben je wel bi met voorkeur voor vrouwen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een geleuter. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk moet je zelf bepalen wat je wel en niet doet op seksueel gebied: ik wijs je alleen op het gebrek aan logica en de discutabele onderliggende assumpties in je eigen redeneringen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met de kritiek daarop wordt de indruk gewet dit af te keuren, omdat anaal genomen worden het beste is wat een jongen kan overkomen. En dat druist in tegen wat ook Elin 3 heeft aangedragen, namelijk dat je uiteindelijk moet doen, waar men zich comfortabel bij voelt. Dat is toch de logische doelstelling die aan experimenteren ten grondslag licht. Laat iedereen toch vrij om zijn keuze te kunnen bepalen, op een wijze die voor iedereen anders wordt verwerkt. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Het kan wel "stroken". Dat kan bijvoorbeeld biseksualiteit heten. Dat je seks met meisjes wil is GEEN reden om te stoppen met seks met jongens. Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-04-2016 om 16:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoi Axel11;34077296. A- Ja als ik daar voor zou hebben gekozen, maar heb aan het meisje de voorkeur gegeven. Toen ze na een gesprek over anaal experimenteren het volgende te kennen gaf. Namelijk; " te willen weten of ik genoeg van haar kon houden, om seks met anderen uit te sluiten. B- Om dat ik smoor verlieft ben, en we elkander ook seksueel bevredigen kan ik geen rede bedenken, om met jongens door te blijven gaan. Trouwens het waren geen jongens, maar een experiment met mijn buurjongen. Die voor we daaraan begonnen, samen met mij geilde op meisjes. |
![]() |
||
Citaat:
Geaardheid is geen keuze, maar aangeboren. Een relatie aangaan is een keuze. Als jij een stijve krijgt van jongens, dan ben je misschien niet zo hetero als je graag zou willen ![]()
|
Ik vind vrouwen vele malen interessanter, intelligenter en mooier dan mannen, ik heb daarbij ook nog een fetisj voor vrouwelijke vruchtbaarheid en alles wat daarbij hoort. Ik heb meerdere keren seks gehad met vrouwen. De meeste mannen vind ik vrij dom en vervelend, toch ben ik helaas pindakaas écht hetero, ook geen bi. Hetero tegen wil en dank.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De seks vond plaats uit nieuwsgierigheid. Ik vind mezelf heteroflexibel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoi Elin 3; Je verwart spontaan een stijve krijgen door en aangeboren zwak voor jongens, met de aanbevolen doelstelling van experimenteren met anale penetratie. Waarvan op dit forum is gesteld, dat men daardoor niet bij voorbaat homo- of biseksueel kan worden. En we dat dus gerust kunnen gaan uitproberen. Dan pas komt men voor de keuze te staan, op gronde van die ervaring er mee te stoppen of door te gaan. Het lekker vinden daarvan is dus geen bewijs van bi- of homo zijn, maar een gevolg van de universele eigenschap, dat vrijwel iedereen dat als lekker zal ervaren. Pas al we er meer door zouden zijn gegaan, en dat tot een vast partroon hadden gemaakt was dat label van toepassing geweest. Toen ik aan een gay-jongen vroeg, of homo- zijn in realtie tot verliefdheid moet worden gezien, gaf deze te kennen dat dit op en misverstand berust. En onderbouwde dit met de volgende nadere toelichting. 120% zeker te weten dat gelijk hetero en biseksuelen, er ook homo’s zijn alleen naar willen scoren. Maar goed veel belangrijker vindt ik je stelling, dat het label ondergeschikt is, aan het respect dat we voor elkanders seksualiteit moeten betonen. Zo lang dat maar op basis van vrijwillige deelname gebeurt, en medisch verantwoord is. ![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2016 om 18:45. Reden: taalfoutje |
![]() |
|
![]() |
In tegensteling tot dat puberty er mee is gestopt omdat het zo ongekend lekker schijnt te zijn, is dit voor mij en mijn neefje juist een rede om er mee te gaan experimenteren. We hebben nog geen enkele ervaring met een meisje, en willen o zo graag eens echt neuken. Ik het echt waar dat een jongen net als een meisje kan worden klaar geneukt. Mijn neefje is 14 en ik ben 15 jaar, wat kunnen jullie op gronde van ervaring adviseren
|
![]() |
|
Een jongen neuken is anaal, en dus anders dan vaginale penetratie. Een vagina is nat en gemaakt voor piemels en baby's. Een anus is een stuk minder wijd. Mannen kunnen inderdaad wel anaal gestimuleerd worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op grond van ervaring adviseer ik jullie glijmiddel te gebruiken en er rustig de tijd voor te nemen. Misschien kun je elkaar al wat opgeilen door elkaars gaatje te vingeren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
experimenteren met eigen geslacht spermanent | 35 | 29-05-2016 11:19 | |
Seksualiteit |
experimenteren met plas en of poep? Mutant242 | 17 | 21-08-2008 20:28 | |
Drugs & Alcohol |
Over experimenteren (poging 2) Claire F | 26 | 21-07-2006 12:50 | |
Drugs & Alcohol |
Experimenteren Claire F | 1 | 04-07-2006 22:44 | |
Seksualiteit |
Experimenteren(mannen) bas22 | 82 | 02-10-2005 15:03 | |
Seksualiteit |
Fantasie werkelijkheid maken? Experimenteren met je fantasie over sex? Bambino | 42 | 05-05-2003 13:52 |