Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je -gebruik psychonautisch wilt benaderen en 'experimenten' totop de draad uitpluizen kan je mss beter terecht op dhpforum.nl
||
Citaat:
||
Experimenten zijn ook wel mijn ding.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
no shit sherlock
||
Citaat:
maar je hebt zo van die mensen die vinden een jaartje lang regelmatig op de pille of speed ook experimenteren en dan denk ik bij mezelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens op http://www.dhpforum.nl , daar zitten zulke mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe dan ook zijn vegetariers die kaas eten hypocriet. Maar goed, dat is het punt niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik voor mezelf spreek dan, Pep ook, "experimenteerde" er nog mee op mijn mondelinge examens.... Alles begint als een experiment, en dan wordt het recreatie en daar is ook nog niet zoveel mis mee, en dan wordt het gebruik en dan wordt het misbruik. Het is een glijdende schaal die overeind wordt gehouden door smoesjes die jezelf voorhoudt. In het begin is het experimenteren nog oprecht, en dat is veel sneller voorbij dan je jezelf toegeeft. Ik denk dat het heel fijn is om jezelf te zien als een experimenteel gebruiker die de diepten van zijn geest wil beleven, maar dat dat tegelijk heel naief is, omdat het uiteindelijk vaak gewoon veel mooier klinkt dan "ik gebruik regelmatig drugs". Veel mensen kunnen het ook vast bij experimenteren houden, maar een heleboel verliezen ook uit het oog dat het op een gegeven moment geen reet meer met 'nieuwe delen van de geest' te maken heeft, en dat de romantiek er wel af is... Je raakt namelijk echt niet alleen verslaafd aan één drug, maar ook aan het "experimenteren" met drugs, steeds nieuwe dingen proberen en in andere situaties, en net iets verder, en net iets harder, en dingen door elkaar... Nee ik vind het ontdekken van nieuwe stukjes van mijn geest hardstikke leuk en aardig, maar uiteindelijk is het maar een deel van de reden waarom ik drugs gebruik, en een kleiner deel dan ik zelf graag zou willen. Pep snuiven bij je examens is dan ook niet meer experimenteren in een bepaalde situatie, maar gewoon ordinair drugsgebruik...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Opschepper 13Boy | 58 | 25-07-2014 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Seksuele geaardheid enerzijds, je relatie anderzijds Castor & Pollux | 26 | 04-10-2007 22:54 | |
Psychologie |
vanaf wanneer kan een mens denken? Evaatje | 14 | 03-07-2005 14:43 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |