Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een blindegel.hond heeft zelf niks te zeggen, en is dol gelukkig met hoe zijn leven is. Mensen houden ook niet van de vrijheid die ze hebben, keuzes zijn voor mensen gewoonweg niet prettig. Je mag het hiermee oneens zijn, maar dan ben je simpelweg fout. In essentie kan in vrede met elkaar leven best betekenen gewoon kort en simpel met elkaar overweg gaat. Één van mijn beste huisgenoten spreek ik het minste, doet gewoon haar ding, ik het mijne. Problemen kort houden. Perfect peace. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
![]() Op zo'n manier ga je gewoon niet met je zus om. Het is respectloos en ontzettend frustrerend voor haar. Het maakt niets beter. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankje voor jullie reacties!
@Lusi - Oké, ik zal zelf (hoe geforceerd het soms ook voelt) proberen aardiger/leuker tegen mijn zus op te stellen @Naamingebruik - ik denk zelf dat mijn zus míj 'conditioneert' - en ik zou niet die wijze van mijn zus over willen nemen en zo respectloos met mensen omgaan. En sowieso - als ik haar spel ga spelen wint zij (omdat zij er meer ervaring mee heeft), en daar worden we allebei niet beter van. @Etmakas - dankje ![]() @Mikey8686 - Tja, negeren is lastig als je met elkaar in een huis woont en met elkaar om móet leren gaan @Pluis - dankje voor de goede hoop ^^ |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo ga je als zus niet met je broertje om, het is respectloos en ontzettend frusterend voor hem. Het maakt niets beter. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Psychologie |
Mijn zusjes Verwijderd | 15 | 05-12-2004 19:54 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 | |
ARTistiek |
~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~ Anne | 12 | 27-04-2002 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hey lief zusje (Voor Eend) Andora | 3 | 06-02-2002 16:06 |