Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad zou ik even op zoek gaan naar het programma 'CCleaner' (gratis). Daarmee wordt je computer opgeschoond en kun je overbodige opstartende programma's uitzetten. Ook kun je het register scannen op fouten en ze herstellen, wat je pc ook sneller zou kunnen maken.
En ik weet niet hoe vaak je het doet, maar je computer maandelijks defragmenteren (kan via de computer zelf, of door het downloaden van een gratis defragmentatieprogramma) kan ook geen kwaad. |
![]() |
|
Ik gebruik mijn Toshiba laptop nu al 5 jaar helemaal vol virussen en hij doet het nog.
Ik zorg dat ik hem om de 3 maanden hem weer op Fabriek´s instellingen zet. Dat betekent dat je laptop helemaal op "RESET" gaat en alles verloren gaat. Je laptop gaat er wel sneller van werken en je hebt grote vrije ruimte. Om dit te doen sluit je je laptop af start je hem weer op en hou je F8 ingedrukt je komt dat bij een Menu en als het goed is moet je de onderste kiezen. Zoek het anders even snel op. je kan ook zorgen dat C schijf opgeschoond word en alles knipt naar de D schijf |
Advertentie |
|
![]() |
|
|